2011.11.05.
23:49

Írta: DaisyB

Pár kósza esemény

Sziasztok!

Az elmúlt egy hétben felpörgettem magam és cselekvésre sarkalltam bepunyult mivoltomat. :D Kezdve ott, hogy elhatároztam beszerzem a könyveket, amik kellenek egészségügyi alapismeretek emelt érettségihez és elkezdek rá tanulni. Na jó, még nem vagyok benne biztos 100%-ig, hogy fogok belőle emelt érettségizni, de februárig ezt még eldönthetem, amit megtanulok az meg úgysem veszik kárba, hiszen egészségügyi szervezőnek tervezek menni, így az alapok nem ártanak. Nos hát nem egyszerű eset beszerezni azt a pár könyvet, ugyanis a megyei könyvtárban egyik sincs benn, a pedagógus könyvtárban az egyiknek elvileg benn kellett volna lennie, de nem találta a könyvtáros, antikváriumban nem volt, illetve az egyiket be tudják nekem szerezni, egy másikat meg a diákkönyvesboltból. Csak hát én minél olcsóbban szerettem volna megúszni, mert az antikváriummal meg a könyvesbolttal is ott tartok, hogy egy könyv 3000 Ft körül van. De ami muszáj az muszáj. Mondjuk most találtam pár száz forintért használt tankönyvként, csak már régi hirdetés, tehát nem sok esélyt látok rá. :S

Aztán melóval kapcsolatosan folyamatosan plakátolgatok a városba, amit folyamatosan leszednek. -.- De van értelme, mert plakátról már volt egy érdeklődő hívásom! Aztán most csütörtökön jelent meg a hirdetésem is ezzel kapcsolatba, és így is kaptam egy érdeklődőt. Csak még gondolkodnak. De legalább már volt 2 hívásom! :D

Hirdetéssel kapcsolatban, adtam fel egy olyan hirdetést is, hogy gyermekfelügyeletet vállalok. Kérdezem én: miért gondolják a férfiak, hogy ez egy rejtett szex hirdetés?! Már 2 sms-t, meg egy hívást kaptam ezzel kapcsolatban... még jó, hogy nem a magán számom adtam meg. -.-

Szerdán voltam tüdőgondozóba féléves ellenőrzésen. Minden rendben van, nem is ez a lényeg. Egy alkoholista hapsi elkezdett hőbörögni a rendelőbe, ordítozott mindenkivel, neki ment a biztonsági őrnek, végül rendőrt hívtak hozzá. Nem semmi, hogy mik vannak. Mondjuk így nem unatkoztam, míg vártam arra, hogy bekerüljek a doktornőhöz, még a könyvem se kellett elővennem, ingyen műsorom volt. xD

Aznap este csináltam vacsira ínyenc csirkemellet. Nagyon fincsi lett, büszke voltam magamra. :D

ALIM2943.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valahogy így nézett ki és mégis jobban. Ja, meg én rizzsel csináltam. ☺

Aztán mivel ez a meló, amit most csinálok nem tűnik túl jövedelmezőnek számomra keresgélek tovább. Jelenleg neten jelentkeztem a LIDL-be bolti dolgozónak, meg boltvezetőnek/helyettesnek, valamint szintén neten a McDonald's-ba éttermi dolgozónak. Majd meglátom jeleznek-e vissza, ha nem annyira, akkor még személyesen bekukkantok megkérdezni, hogy mi a szitu.

Csütörtökön igen vicces volt. Csörög a telefonom, felveszem és elkezdi nekem mondani a csaj, hogy kitöltöttem egészségügyi kérdőívet és, hogy nyertem. Hát szinte beleröhögtem a telefonba, majd közöltem, hogy nem töltöttem és nem mellesleg 2 hónapig dolgoztam a Zepternél, köszönöm. Na aztán kedvet kaptam bemenni látogatóba, örültek is nekem és a volt menedzserem egyből rácuppant a témára, hogy miért nem megyek vissza. Viszont beszélgettünk és lehet, hogy telefonálni visszamegyek neki. Mindennap fizet, telefonálni amúgy is szerettem, és hát pénzből élünk. Még ezen gondolkodom, de lehet rábólintok. Mondjuk csakis addig, mikor legelőször nem fizet ki. Jah, meg addig, amíg nem kapok valami fix melót, ahol fizetnek nekem.

Ma meg tök jó délutánt töltöttem Kicsimmel. ☺

Az X-Faktorból meg kiesett az Apollo 23. Nem ők voltak a kedvenceim, tehát, annyira nem ütött szíven, de szerintem a Rocktenors-nak kellett volna hazamenni. Mondjuk mielőtt kihirdették a párbajozókat, akkor volt egy kisebb szívmegállásom, hogy nehogy Verának kelljen párbajozni. De szerencsére nem. Igen most ő az egyik kedvencem. ☺ És ha már itt tartunk, akkor teszek is be tőle egy produkciót, és azzal zárom soraimat. Legyen a múltheti. ☺

Bye Daisy


 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr713357318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása