2011.07.31.
22:31

Írta: DaisyB

Végre kezdem magam jól érezni :)

Sziasztok!

Nos már vagy 2 hete megint nem blogoltam. Azóta történt egy, s más. Kezdjük az elején.

Múltkori blogbejegyzésemben említettem, hogy voltam bulizni. Nos azon a bulin én megismerkedtem egy hímnemű egyeddel, akivel azóta már túl vagyok az első randin. Igen már egy ideje éreztem, sikerült túljutnom a Kakukk madáron és készen állok egy új kapcsira. Hát úgy tűnik lehet lesz valami. Majd kiderül mi is lesz, de már tervbe van véve a második randi, csak egyelőre ő nyaralni van.

A meló még továbbra is leszívja az összes energiám, de azért most már van honnan erőt merítenem. :P Mondjuk a fizum igen csak kevés lesz úgy néz ki, és ha így lesz valóban, akkor valószínűleg egy új után fogok keresni és ha lesz biztosabb és jobb, akkor lelépek innen. De addig is a menedzserem elment pénteken egy hétre Olaszba, szóval freedom! Fellélegezhetek egy hétig a magam ura vagyok! ^^

Úgy néz ki, hogy két hét múlva hétvégére jön hozzám Szivecske is! Már alig várom! Úgy, de úgy hiányzik! Úgy lesz, h pénteken érkezik, én melóból megyek érte (reményeim szerint) este csapunk vmi partyt, aztán vasárnap meg megyünk együtt vissza Egerbe és én meg végleg hazaköltözök.

Jajj azóta megnéztem anyáékkal a HP 7/2-t. Hát nekem iszonyatosan tetszett. Jó a legvége a "19 év múlva" az elég gagyira sikeredett, de sztem a többi iszonyat jó volt. Teljesen el voltam varázsolódva tőle. ^^

A kukackáim viszont továbbra is hiányoznak. :/ Minden nem lehet tökéletes, na de majd ez ellen is teszünk vmit. Úgyis megoldódik egyszer minden probléma. Hű de pozitív lettem hirtelen. Saját magamon is meglepődök. ☺

Na legyen egy kis jó zene így a végére, aztán lassan feküdni kellene, mert holnap ismét meló...

 

Bye Daisy

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr963115400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása