2012.05.30.
14:42

Írta: DaisyB

Design és életmód változás

Sziasztok!

Nos rájöttem, hogy drága blogocskám immáron két éves és 3 napos lett. Gondoltam tegyük szebbé és végezzünk egy gyors design váltást. Hát így lett ilyen... :)

Az életembe is történt egy pár változás, így újra belecsempészek színt a blogomba, hisz talán az életembe is kezdenek visszatérni a színek. Egy évvel ezelőtt összedőlt a kártyaváram, mindenem csődbe jutott és én magamat egy teljes csődtömegnek éreztem. Nem igazán láttam a fényt az alagút végén, csak a sötétbe tapogatóztam, vagy talán még tapogatózni sem tapogatóztam. Ezalatt az egy év alatt tökéletesen átláttam életem eddigi hullámvölgyeit, de a legnagyobb, legmeredekebb völgybe eddig akkor kerültem. Most épp egy felfelé ívelő szakaszban vagyok és nagyon merem remélni, hogy egy darabig, most nem zuhanok vissza.

Szóval miből is áll a felfelé ívelésem? Kezdjük az elején: történetesen 2 héttel ezelőtt megírtam (1 év után újra) a záróvizsgámat, aminek már eredményét is tudok így boldogan jelenhetem ki, hogy hivatalosan is: Intézményi kommunikátor vagyok!!! Aztán... Kb. egy hete kezdtem el dolgozni, tehát munkám is van. Jó nem mondom, hogy álom állás, és világ életembe ezt akarom csinálni, de a nyárra talán kibírom. Egy gyorsétterembe vagyok mindenes, konyhai kisegítő és pénztáros. Nem kevés munka...rohadt fárasztó, főleg úgy, hogy mellette még tanulok is... ugyanis múlt hét pénteken volt az egészségügyi alapismereteket emelt írásbeli érettségim, és a szóbelim pedig 9.-én lesz. Szóval arra még gőzerővel kéne tanulnom, csak hát munka mellett nem egyszerű. De megoldom, mert kemény vagyok és muszáj megcsinálnom! :) És talán szeptemberbe már újra az egyetemisták életét élhetem és siránkozhatok a vizsgák miatt. Bár már ott tartanánk! Egyébként épp most is tanulok...na jó tanulnom kellene, de muszáj volt ezt a blogbejegyzést, meg a desing váltást eszközölnöm. Ja és ha már itt tartunk a felfelé ívelésnél egy normális élet felé...pasi üggyel is van valami féle dolog, de azért nehogy azt higgyük már, hogy Daisynek normális élete lesz...ez nem olyan egyszerű. Egész pontosan magam sem tudom mit akarok tőle, de majd a sors megválaszolja nekem, hogy mit is lépjek és hogyan.

Nos azt hiszem, röviden, tömören ennyit tudnék összefoglalni jelenlegi helyzetemmel kapcsolatban. Ha lesz kis időm, akkor továbbra is megírom életem változásait...bénázásait...égéseit. Csak, hogy legyen min szórakozni! ;)

És akkor a végére még kaptok egy zenét. :)

 

Bye Daisy

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr374555120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2012.06.12. 09:47:16

*Settenkedik-settenkedik...*
Csak gondoltam hagyok már mancsnyomokat, olyan rég ólálkodtam már erre... Mindenféle blogot elhanyagoltam az utóbbi időben, a sajátomat is, a másét is- *bűnbánó oriface*
Hiányzol Angyalszemű, jó olvasni téged, és nagyon remélem, hogy ez a felfelé ívelés az életedben megmarad, és szeretnélek már jól megölelgetni téged, úgyhogy úgy melózzál, hogy júliusban jelenésed lesz itten a többi kukaczzal együtt, aztán jól kitomboljuk magunkat, vili ugyi? :) <3

DaisyB 2012.06.12. 20:46:42

@Nagymacsek: Ó, én is így voltam...néha eszembe jutott, hogy hé nekem van egy blogom is...írjunk már vmit oda. xD :$ Te is hiányzol Nagycica! És a július... jól hangzik, de csak annyit tudok ígérni, hogy szervezd hétvégére (főként vasárnapra) és azon a napon megtudok majd jelenni, ha minden igaz! :)♥

Nagymacsek 2012.06.12. 21:27:24

Ne aggódj, én is hétvégére gondoltam, de majd még megszavaztatom a népséggel. Persze még jócskán benne vagyok a vizsgaidőszakban, úgyhogy azt se tudom, hogy júli közepe-e vagy vége...de aezt majd még meglássuk. A lényeg, hogy elintézem, hogy itt legyél, nem hiányozhatsz! :)

DaisyB 2012.06.12. 22:51:50

@Nagymacsek: Okééés. És hajrá a vizsgákkal! Kitartás Nagycica! :x ♥
süti beállítások módosítása