2011.06.23.
23:22

Írta: DaisyB

Egy könnyed bejegyzés

Sziasztok!

Nos mivel is telnek mostanában a napjaim? Igyekszem a gondolataimat elrendezni és még véletlenül sem unatkozni! ☺

Először is, mióta itthon vagyok, azóta egész sokat főzök. Vagy anyával, vagy egyedül. 2 naponta biztos főzünk anyával valamit. Rájöttem, hogy a főzés rohadt jó gondolatelterelés. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Tudjátok mennyire jó, mikor csak ülsz, pucolod a krumplit, közben szól a rádió és közben semmire sem gondolsz? Hihetetlen! A hetekben lasagne-t tervezek főzni... anyának már mondtam, hogy aznapra ki lesz tiltva a konyhából! :D

Aztán természetesen munkakeresés benne van napi feladataimba kb. Most egyelőre úgy néz ki, hogy lehet Zepterezni fogok. De nem házalni, hanem irodába leszek értékesítő. De persze ez még nem biztos. Egyelőre náluk van az önéletrajzom, tegnap részt vettem egy tájékoztatón a munkáról, feliratkoztam a képzésre, ami holnap meg hétfőn lesz, aztán majd meglátjuk, hogy engem választanak-e. 5-6 embert vesznek fel, viszont rengetegen jelentkeztünk. Én amin voltam "állásinterjún", ami tulajdonképpen a tájékoztató volt a nagy létszámra való tekintettel, azon voltunk vagy 20-an, és abból 10-en simán jelentkeztünk a képzésre. És az csak a kedd délelőtti csapat volt...

Ezen kívül filmeket nézek. Most amit legutoljára láttam és nagyon tetszett az a Burlesque, magyarul A díva című film volt. Iszonyatosan tetszett, csak ajánlani tudom mindenkinek! Nézzétek meg! Be is teszem a trailerét kedv csinálásként:

 

 Aztán most ismét rátaláltam a könyvek szeretetére és ismét a könyvtár rendszeres látogatója lettem. Történetesen egy hét alatt kivégeztem Julia Barrett: Önteltség és önámítás című könyvét, ami a Jane Austen: Büszkeség és balítélet című könyvének a folytatása. Iszonyatosan tetszett. Most Jane Austen: Értelem és érzelem van az étlapon, annak a fejezeteit falom épp.

Olvasáson kívül pedig ihletet is kaptam és újra írok. Régebben elkezdtem már egy új regényt és most megszületett az 1. fejezete. Tudom rövid fejezet, de Jane Austennek van rövidebb fejezete is! :P Akit esetleg érdekelne agyam legújabb szüleménye: www.daisybrightmore.sokoldal.hu/protect_her_fejezet_1 A véleményeket az ottani fórum ehhez tartozó témájához várom! ☺

Nos azt hiszem ennyiből állnak a napi tevékenységeim. Láthatóan kezdek helyre rázódni. A Kakukkos históriával még szenvedgetek, de már saját magamnak is fáj ez a szenvedés, szóval már kb. magamra parancsoltam, hogy felejtsem már el!!!

Bye Daisy

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr23010067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2011.06.24. 09:48:52

De jó végre ilyen bejegyzéseket olvasni. Annyi mindent mondanék neked, de úgy ég a pofám, hogy olvasni is mindig csak késöbb sikerül :(
Remélem végre sikerülnek a dolgaid mert megérdemled!!! Az az egészségturimus szervező nem is rossz... főleg hogy a szakma erre akar nagyon ráfeküdni mert ez hozza a külföldieket és ebben van vezető helyen az ország.

DaisyB 2011.06.24. 15:58:51

@Bastet M.D: Én is remélem. A Zepter úgy néz ki, h összejön. Még hétfőn lesz egy képzés, kedden vizsga és ha az megvan, akkor keddtől már hivatalosan is ott dolgozok! :) (még ott helyben ki is lesz javítva a vizsga) És én is kacsingatok az egészségturizmus felé. Főleg, h emelett, h lehet összejön a Zepter még csütörtökön lesz egy másik állásra állásinterjúm, ahol pont egy wellness-es cég keres vmi értékesítőt. És ha ott lennék, az meg rohadt jó tapasztalat lenne, sőt nekik is jól jönne, ha azt mondanám, h most vegyenek fel, jövőre meg mellette levelezőn mondjuk kijárom azt és kompetens ember fog nekik ott csücsülni... Vannak tervek már. :)
Szeretlek!!! ♥

Nagymacsek 2011.06.24. 18:52:31

Újra íííírsz!!!! ^^ <3 Hááát... Leírtam a véleményem, de nem is én lennék, ha nem rossz helyre írtam volna le, szal ne lepődj meg, hogy két hsz lett ott... :P A lényeg, hogy írj még, mééég sokat!!! <3
A Zeptereseknek meg nagyon ajánlom, hogy jól válasszanak! :P Remélem innentől akármilyen pálya kacsintgatsz is, csak jó dolog fog kisülni belőle!

DaisyB 2011.06.24. 19:21:44

@Nagymacsek: Ne aggódj, problémát orvosoltam, és amelyik nem kellett azt levettem! ;) Jah és azt ott elfelejtettem írni, de köszönöm, hogy olvastad! ^^ Remélem én is, hogy most már jóra fordulnak a dolgaim! :) ♥
süti beállítások módosítása