2010.07.24.
23:06

Írta: DaisyB

Nyááár!

Sziasztok!

Nos végre végeztünk a festéssel és az utánna való lakás suvickolással! Azt hittem sosem lesz vége, de végre túl vagyunk rajta!

Ennek örömére tegnap ki is mentünk a Tiszára. Végre jókat úsztam, napoztam, színt szereztem magamnak... elkezdtem felvenni a nyári szinemet. Időbe így nyár közepén! xD De a lényeg, hogy eljutottam a kezdetig! Persze, mint az elején mindig, sikerült leégnem picikét, de tudom, hogy ez bebarnul! ^^

Aztán, már alig várom, hogy hétfő legyen, mert jön ide hozzá Lucy! És egy hétig itt is lesz! Olyan jó lesz...legalábbis remélem! :D Az már biztos, hogy szerdán strandolunk...ha törik, ha szakad, akármi lesz, akármilyen idő, mi a strandon leszünk! :D Most meg éppen Csengusszal dvd-znek és mi egyéb...mellesleg kb 2 órája elmentek kutyát sétáltatni, hogy majd jönnek vissza...hát szerintem a kutya sétáltatta/ja őket! :D Mindenesetre jó kis séta lehet... :D

És igértem a hétvégéhez képet is, de az a kép, amit szeretnék majd szerintem kirakni, azt Detti csinálta még a vonaton, de ő meg eddig Debrecenbe volt, most meg tovább állt Svájcba így azokra a képekre még várnom kell.

De a jövőhétről is lesz élménybeszámolóm és ha Lucy is hozzájárul képekkel is dokumentálom az eseményeket itt! ☻

Ja és belekezdtem a regényem 2. fejezetébe, szóval lehet örülni, vagy fogi a fejeket és elküldeni akárhova, csak inkább billentyűzethez ne nyúljak!

Nos azt hiszem, most ennyi...

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: regény tisza festés lucy képhiány csengusz

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr302173821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása