2010.06.08.
23:07

Írta: DaisyB

I'm here

Sziasztok!

Nos, hát rávettem magam, hogy blogoljak ma. Most a "semmihez nincs kedvem" állapotomba vagyok. Túl vagyok a vizsgámon. Írtam mindenhova...egy helyre tudom, hogy rosszat...egy helyre keveset... de nagyon remélem, hogy a 2-eshez elég lesz. Nagyon nem akarok visszamenni 16.-ára! Szóval még nagyon a szorítási szakaszban vagyok, hogy csak legyen meg, legyen meg, legyen! A tanár azt mondta, hogy eredmény ma, legkésőbb holnap lesz. Szóval hamarosan megtudom az ítéletet! XD

Mamáról vannak újabb eredmények... de még várjuk a végsőt.

Hmmm... nem is tudom mit is írjak még. Talán semmit! :D Inkább kaptok egy gyönyörű francia zenét és egy jóéjt puszit! :x

 

Bye Daisy

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene vizsga mama

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr742067737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása