2010.05.28.
14:32

Írta: DaisyB

Történés...

Sziasztok!

Mint kezdő blogos, így blogom életének 2. napján is, becsületesen írogatok. Megfigyeléseim azt mutatják, hogy pár nap múlva már a lelkesedés megcsappan és szegény blogocskák elhanyagolódnak. De én nem fogok így tenni! Legalábbis most még így látom... :P

Szóval ma reggel -vagyis a legtöbb emberi lény már csak délelőttnek nevezi azt az időpontot- itt voltak mamámék. Nem épp e legjobb híreket hozta a "postás". Egyelőre még semmi sem biztos, de én félek... :(

Aztán csak, hogy eláruljak magamból még valamit House rajongó vagyok. Ami együtt jár azzal, hogy az amerikai részeket követem, ahol is durván 2 hete volt az évadfinálé. És hát teljesült a legnagyobb kívánságunk, amire már a kezdetektől várunk. Ez és egy zene engem videókészítésre sarkallt. Szóval most kaptok tőlem egy vidit is. Remélem tetszik! :) Bár olvasóim legtöbbje (a kukacok ♥) már látta, de hátha idetéved még valaki olyan, aki lemaradt volna róla! :P

Na mára ennyi voltam!

 

Bye Daisy

 

2 komment

Címkék: house mama vidi

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr562038041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaisyB 2010.05.28. 15:41:25

@Bastet M.D: Csak stílusosan! ;) :x ♥
süti beállítások módosítása