2011.10.11.
21:33

Írta: DaisyB

Újdonságok

Sziasztok!

Nos van pár újdonságom. Az első, hogy kész a Protect her című regényem legújabb fejezete. Amire már kaptam egy olyan kritikát, hogy meglepően jó lett. Remélem más is így gondolja. Ahol mindez olvasható: http://www.daisybrightmore.eoldal.hu/ a regény menüpont alatt. És ezzel megvan a második újdonság is. Az új honlapom. ^^ A sokoldalas már borzalmas volt, mert beraktak középre egy reklámot, amitől nem lehetett megnyitni az írásaimat, a reklámmentesítés pedig több ezer forintba került volna. Így fogtam magam és csináltam egy új oldalt az eoldalon. Így ott már olvasható az összes eddigi irományom, valamint, ha érdekel a folytatás is. Ha végeztél az új fejezettel, lent a hozzászólásban értékelni fogom, ha megdobsz egy kritikával! ;)

Más újdonság nem igazán van az életemben. Meló kanyarba nincs, a legtöbb helyre pasikat keresnek, vagy több éves tapasztalattal kell rendelkezni. Nem baj, én tovább próbálkozom, nem adom fel.

Más... holnap leszünk 2 hónaposak! Hurrá! :D

És erős kukachiányban szenvedek! :'(

Jah és elkezdődött a House 8. évada. Szerintem azért sikerült megint egy jó kezdést csinálni, de nagyon kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebből az évadból.

Tegnap pedig voltam Vastag Csaba koncerten. Itt volt Szolnokon én pedig elrángattam magammal... jah ne szabad senkinek megtudni, hogy Ő ott volt. xD Na a lényeg, hogy egész jó kis koncert volt. ^^

És ha már itt tartok, akkor a Vastag Tomival közös számukkal zárom a bejegyzésemet!

Bye Daisy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr823296073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása