2011.07.17.
23:58

Írta: DaisyB

:(

Sziasztok!

Most megint abba a szar hangulatomba vagyok. Tudom unalmas az állandó panaszkodás, meg siránkozás, de most ez van. Szóval még szólok itt a legelején, hogyha nem akarsz panaszáradatot, önsajnálatot olvasni kedves olvasóm, akkor ne is olvass tovább!

Szóval meló van ezerrel, 12 órázok majdnem minden nap, aztán meg lehet semmi fizut nem kapok, vagy majd hozzám vágnak egy 10 ezrest. Na az szép lesz.

Szivecskével már ezer éve nem találkoztam, tökre hiányzik. És hiányoznak az én kukackáim is és a hülye meló miatt nem is tudok velük találkozni. :( Pedig pont jövőhéten lesz egy tali és HP 7-et néznek moziba. :( Annak a nézése pláne nem jön nekem össze. Ugye velük nem tudom megnézni, anyáékkal meg pont emiatt vesztem össze, mert megbeszéltünk, hogy megnézzük együtt, erre ők pénteken, míg én melóztam letöltötték és megnézték. Jó persze mondták, hogy ettől függetlenül megnézik még velem a moziba, de akkor is rosszul esett, mert, ha én megígérem vkinek, hogy megnézem vele, akkor nem töltöm le és nézem meg.

Jó tudom talán most kicsit felfújom a dolgokat, de most így érzek. Kicsit olyan depisnek érzem megint magam. Pedig pénteken voltam bulizni is. Gondoltam az majd jót fog tenni. Egész míg tartott jót is tett. Aztán visszacsúszás. Hajj nem tudom mi van velem. Fel kellene ráznom magam. Vagy nem szabad a gondolataimmal maradni. Meló közben nincsenek ilyen gondjaim, mert időm nincs gondolkodni, csak csinálni, csinálni, csinálni. Esténként meg hulla fáradtan haza érek és én, aki napi több órát töltött neten, van, hogy be sem kapcsolom a gépem, hanem inkább bezuhanok az ágyba.

Olyan hisztis p****nak érzem magam. És folyton csak nyavalygok, meg panaszkodok, meg minden bajom van. Borzasztó vagyok.

Mama sincsen jól. Tegnap voltunk nála és szinte csak aludt. Azt hiszem sajnos ő már feladta. És annyira nem akarom, hogy feladja. De ebbe nem szólhatok bele. Az ő élete. Csak tudom, hogy nagyon fog fájni a hiánya, ha elmegy. :(

Most meg nem tudom mi van velem, de egész délután szédülök. A vérnyomásom 100/60. Már ittam kávét, semmi javulás, ittam folyadékot az se sokáig használt. Most is mindjárt leszédülök itt a székről. Na az még szép lenne.

Jól van nem panaszkodok itt tovább, inkább vízszintesbe helyezem magam, hátha úgy nem szédülök annyira. Holnap meg egész nap a melegbe leszek kinn ívezni. Oh jeah...-.-

Bye Daisy

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr53075682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2011.07.19. 22:17:05

Jajj, te szegény drága kicsi Angyalszeműm! :((( Hát nagyon nem örülök megint annak, amit olvastam... :( De ez semmiképpen nem jelenti azt, hogy nem panaszkodhatnál a saját blogodon, hiszen ez a tiéd, és egy módszer arra, hogy könnyíts a szíveden... El sem tudom képzelni, mennyire fáradt lehetsz egy-egy ilyen hosszú melós nap után... De mi az, hogy lehet, hogy nem is kapsz fizetést? Ezt mégis hogy gondolták?! Lehet, hogy legközelebb Zeptereseket fogok vacsizni...? Legalábbis úgy látom, az a céljuk, hogy a tányéromra kerüljenek előétel gyanánt...
Mamád pedig rosszabbul van? :( Most sajnos nálunk is van hasonló, apa keresztanyját (nagymamám testvérét) fektették be a héten abba a kórházba, ahol a gyakszim van. Nem ugyanarra az osztályra, egyel fölénk. Ő is elég ramaty sajnos, alszik szegény egész nap, szóval... ismerős. :S
De te, hogy mostmár te is gyengélkedsz... Mármint a vérnyomásod... Drága, nehogy az egészséged rovására menjen ez a sok idegesség, tudom, hogy nem tehetsz róla, de vigyázz magadra!!! El ne ájulj nekem meló közben, igyál rendesen, meg minden! o.o Naon remélem, hogy legalább a melót kifizetik, hogy legalább megérje fáradozni. Jajj, úgy sajnállak benneteket, szegény dolgozó kukaczjai a kukacznépnek! Apropó kukacz, igen, nekem is nagyon hiányzol! Meg mindenki! És nem tudom, ki lesz ezen a HP-s dolgon, de nem hiszem, hogy túl sokan... Sajnos. :( Meg az is sajnos, h én se. Pedig én sem néztem még meg a Hp-t (amúgy jogosan háborodtál föl sztem, az úgy már nem az igazi, ha vki melletted már nyújtja a nyakát, hogy hú most jön a jó rész...) Csak remélni tudom, hogy alakulnak majd a dolgaid. Tudod, az idő... Nehéz elhinni, de sokat segít. Végül úgy is jó lesz. Valakivel, aki ennyire aranyszívű, mint te, egyszerűen nem történhet másként!

DaisyB 2011.07.19. 22:27:37

Hát jah kicsit kimerülök a melótól, de képzeld, ma már 6 órára itthon voltam, szóval csak 9 és fél órát dolgoztam! A hirtelen jött idővel nem is igen tudtam mit kezdeni...na jó talán mégis...ledőltem a tv elé, és majdnem bealudtam. xD A fizut meg nem tudom. Mindenki beszél össze-vissza én már csak azt hiszem tudod, amit majd látok... bár a menedzserem folyamatosan azt hajtogatja, hogy első fizunak meg akar nekem csinálni 150-et, de nem merem beleélni magam, mert aztán meg pofára esek, meg nem is látom egyelőre azt, hogy ez így lenne. Mindenesetre 2 hét múlva számlazárás, aztán addig még azt mondta megnyomjuk és aug közepe felé, meg majd meglátom a számlámon. Aztán max küldöm a vacsit! xD
Szerencsére azért nincs nagy baj velem, aznap este leesett a várnyomásom, de azóta semmi bajom nincs! ;) Igyekszem vigyázni magamra!
És én is csak azt tudom remélni, hogy nem feleslegesen feccolok ennyi energiát a melóba és lesz eredménye. :)
Szeretleeeek! ♥♥♥

Nagymacsek 2011.07.20. 15:53:02

@DaisyB: Én is téged, Angyalkám! :) Csak azért csodálkozok, azt hittem, le lett előre fixálva, hogy mennyit kapsz, vagy valami... De remélem akkor a menedzser drága tudja mit csinál, mert már fenem a fogaim rája! Örülök, hogy tegnap korán végeztél, kíváncsi leszek, ma mikor fogsz. Ma legalább nem volt az a dögmeleg, bár felhők ide vagy oda, nem fáztam. Tényleg próbálja magadra vigyázni, könnyen kiütheti magát az ember ebben a hülye időben, főleg ha túl van hajszolva! Én is remélem, hogy többet nem fordul elő veled! :x

DaisyB 2011.07.21. 20:17:57

@Nagymacsek: Á mondtak itt már fizuval kapcsolatba mindent. :S Hát tegnap se, meg ma se sikerült már olyan korán végeznem. 7-kor indultam haza. Tegnap meg sikeresen hazaértem és bealudtam a tv előtt. Úgy ébresztettek negyed 11-kor, h nem akarok esetleg a saját ágyamba fáradni? xD Mindegy tényleg úgy vok, 1 hónapot várok, aztán max pápá lesz belőle.
süti beállítások módosítása