2011.12.31.
15:35

Írta: DaisyB

Az év utolsó bejegyzése

Sziasztok!

Nos elérkeztünk a 2011.-es év utolsó napjához. Összefoglalom még azt a pár dolgot, ami történt velem az utolsó blogbejegyzésem óta és a következő bejegyzés már az új évben lesz. Remélhetőleg egy jobb évnek nézünk elébe.

Nos az utolsó bejegyzésem után pár nappal, egészen pontosan 16.-án nagynéni lettem! Annyira gyönyörű unokaöcsém született, hogy rajzolni sem lehetne szebb babát. Majd januárba megyünk meglátogatni őket, már alig várom, hogy élőbe lássam a kis csöppséget. :)

Ugyan előző bejegyzésembe írtam, hogy boldog szingli vagyok és élvezem, ahhoz képest már jó pár napja beszélgetek egy új hímnemű egyeddel. Őszintén magam se tudom, hogy mit akarok, ír nekem szépeket, de már nem biztos, hogy tudok hinni a szép szavaknak. Sőt azt se tudom, hogy tőle, meg egyáltalán mástól akarok e valamit. Szóval szokásomhoz híven bonyolítom a dolgokat.

Aztán jött a karácsony. Furcsa volt így mama nélkül, de mindent úgy csináltunk, ahogy vele. Ez volt a kedvenc ünnepe, így csináltunk az emlékére egy nagyon szép karácsonyt. Az ünnepi asztalnál megterítettünk neki is, és kapott tőlünk rózsát karácsonyra. Néha ott volt a gombóc a torkomba, hisz nagyon hiányzott, de olyankor mindig éreztem, hogy ott van köztünk.

A karácsony másnapja 26.-a igen érdekesen telt nálunk, ugyanis nem volt áramunk. Romantikus gyertyafényes nap volt. Amikor épp nem tudtunk magunkkal mit kezdeni, akkor elmentünk meglátogatni keresztanyámékat. Este pedig szópárbajoztunk. :D Másnap olyan este 6 körül jött vissza az áram. A vége felé már igen csak szenvedtem. De mikor visszajött, akkora nagy szám volt, hogy leültem a tv elé és egy olyan sorozatot néztem, amit amúgy nem szeretek. xD

28.-án pedig jöttem Egerbe. :) Voltam mamáéknál, meglátogattam őket, 2 napot ott töltöttem, most pedig már tegnap óta Szivecskénél vagyok. Tegnap szülinapja alkalmából filmmaratont rendeztünk, megnéztünk 3 filmet is: A farkas és a lányt, Csizmás a Kandúrt és Gagyi mama 3-at! Most pedig készülgetünk az estére, egész pontosan ők készülgetnek, én meg blogolok. :P Éééééés ki ne hagyjam, amit már alig várok, mégpedig az 5 órát, amikor is beér Ma Chérie busza az egri buszpályára. :D Ő is itt fog velünk szilveszterezni! Szuper szilveszterem lesz!!!

És akkor itt meg is ragadom az alkalmat és Sikerekben és eredményekben gazdag boldogabb új évet kívánok blogom minden kedves olvasójának!!!

Bye Daisy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr863509672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása