2011.07.03.
22:49

Írta: DaisyB

Dolgos hétköznapok

Sziasztok!

Nos, múlt hét óta hivatalosan is dolgozom. Zepternél vagyok értékesítő asszisztens. A menedzserem egy 19, illetve 18 éves csajszika. Nincs vele gondom, míg nem kezd el főnökösködni. Na mindegy, a lényeg, hogy igyekszem, hogy minél hamarabb önállóan kössek és adjak el lámpákat és értékesítő legyek. Bár az még kicsit odébb van. Eddig még csak íveztem. Hetente ívezéssel 50 új címet kell összeszedni, nos hát én 3 nap alatt összeszedtem többet. Szóval már múlthétre megvan az 50-em. Szerintem holnaptól már telefonálni is fogok. Bár nem tudom. Mindenesetre szoknom kell, mert hulla vagyok, mikor hazaérek. Ja és az, hogy a munkaidő 9-5-ig tart...hát én lehet 12 órázni fogok 8-8-ig. :S Eddig csüt volt a leghosszabb napom 8-6-ig benn voltam. Hát majd meglátjuk, hogy pénzt is, hogy látok belőle.

Aztán már megint elkezdtem parázni az érettségivel kapcsolatban, hogy jövőre tényleg bevezetik az emeltet meg mit tudom még mit akarnak. És arra nekem milyen esélyeim vannak egyáltalán? Pfff nem tudom mi lesz velem. Na mindegy, egyelőre inkább nem gondolok erre, hanem megszerzem a könyveket és elkezdek tanulgatni. Ja végül úgy döntöttem, hogy egészségügyi alapismeretekből fogok érettségizni. Csináltam egy biosz, meg egy eü régebbi érettségit és úgy, hogy nem tanultam egyikre se, úgy az eü jobban sikerült. A biosz az sokkal több ismeretet feltételez, az eü az kisebb témát ölel fel. Szóval az lesz.

A pasi téma vicces. Mostanában újra beszélgetünk néha-néha Kakukkos órámmal. Nem lesz belőle semmi, de jó beszélgetni. Már rájött arra is, hogy hiányzom neki. De hát... ez a vonat már elment. Bár eleinte nehéz volt beszélgetni, összezavarodtam tőle, mára már egész jól kezelem a dolgot. Azt hiszem. Na mindegy.

Azt hiszem más most nagyon nincs is. Olvasással most nem haladok, mert nincs agyam melóból hazaérve. Csak hullaként bezuhanok az ágyba kb. Na a végére még egy zene aztán megyek is.

Bye Daisy

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr643036148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása