2010.09.05.
22:08

Írta: DaisyB

Egy szuper péntek és szombat, valamint egy pihis vasárnap

Sziasztok!

Nos blogolok már, mert leszedik a fejem a végén! xD Addig már esemére se merek felmenni. De azért jólesik, hogy kíváncsiak a blogbejegyzéseimre. ♥

Szóval a pénteki napom igazán jól sikerült. Először is bementem anyáék munkahelyére, ahol egy bulis családi nap volt, nagy főzőcskével, meg programokkal. Na, hát ott haraptam magamból egy párat, (értsd csülök pörköltet ettem xD), aztán beszélgettünk anya kollégáival, meg viccelődtünk és jól éreztük magunkat. Olyan 1-2 körül értünk be és 4-ig el sem jöttünk. Aztán kimentünk a Family centerbe anyának venni cipőt névnapjára. És miközben a kerékpárommal vettem be a kanyarokat elgondolkoztam. Régebben mindig sajnáltam, hogy nekünk nincs kocsink és mennyivel könyebb lenne vele az élet, vagy egy nyaralásra is sokkal kényelmesebben és gyorsabban eljutnánk. Azonban most már nem bánom, hogy nincs, sőt örülök neki. Hiszen akkor kimaradtak volna a reggeli kómás utazások a barátnőkkel a buszon, és a nyaralásnak is sokkal másabb hangulata volt. Hiszen kocsival itthon is mehetnénk akárhova, de mikor elindulunk nyaralni és felülünk a vonatra, annak ott úgymond "nyaralás hangulata" van. Nekem a nyaraláshoz már ez hozzájárul, én már akkor nyaralok, mikor a vonaton ülök és csak nézek ki az ablakon. Rájöttem szeretek utazni. ☻ Nos mire gondolatfonalamnak végére értem, addigra már a bolthoz is értünk. Cipőlandbe! *.* Na én ott csöppet elvarázsolódtam...annyi cuki cipő volt! *.* Aztán megtaláltam anyának a tökéleteset, ami még neki is tetszett és aztán elindultunk a városba, merthogy ott meg program volt. A Kossuth téren volt katonazenekarok és mazsorettek bemutatója. A legjobban a kaposvári és a szolnoki produkció tetszett. Ahogy a térkombinációk kijöttek, meg a humor belecsempészve...szuper volt! ☻ Olyan negyed 8 is volt már mire hazaértünk.

Másnap szombaton mentünk mamához megünnepelni anya névnapját. Teli ettem magam fincsi töltött káposztával, meg lekváros kiflivel. Szeretem az ilyen családi összeröffenéseket. Ez is nagyon jól sikerült. Unkaöcsém meg szinte mindenre rátud szedni, szóval játszottam vele mindenfélét, de a legédesebb még mindig az, mikor elkezd magyarázni. Olyankor megzabálom a drágám! ♥ Megintcsak olyan 7 óra volt mire hazaértünk, aztán beültünk a tv elé nézni az X-faktort, én meg közben vártam az sms-em! ☻ És megérkezett. Kis Narika volt az, benn volt Szolnokon én meg repültem hozzá. Facsartam maganak Narilevet! ☻ Egy ismijük koncertezett benn, Folk zene volt. Jó volt, nekem tetszett, de az egészben mégiscsak az volt a legjobb, hogy Ő ott volt. ♥

Ma meg csak lógattam a lábam. Néztem 2 filmet is. Az egyik a Made in Hugaria volt. Hát, mit ne mondjak az egészben a zenék meg a tácok voltak élvezhetőek, maga a történet elég ratyira sikerült. Bár a zene sem tőlük függöt igazából, tehát... A másik film pedig a 2012 volt, melyből levontam egy következtetést: 2012 december 20.-án indulok a Jó Reménység Fokára, hogy túléljem a december 21.-ei világvégét! xD

Nos, most pedig felugrok és mesélek egyet a kukacoknak, mert megígértem. ☻

De még előtte muszáj pár angyalos képet betennem. :$

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: képek vasárnap szombat péntek

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr572273978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása