2010.06.09.
23:32

Írta: DaisyB

Végre nyár

Sziasztok!

Végre megérkezett igazán a nyár a kánikulával. Meleg van. Sokan panaszkodnak rá, én inkább úgy fogom fel, hogy végre nem az eső zuhog. Inkább ez, mint az a ramaty idő! És ma végre kialudtam magam. Persze azért már belekezdtem a 30.-ai vizsgámra készülésbe, pontosan elkezdtem a tételeket kidolgozni, meg előjegyeztettem a könyvtárba a könyvet, ami kell hozzá.

És a mai nap fénypontja az, hogy a tegnapi vizsgám meglett 2-es!!! ☻

És ma van anya születésnapja. Szóval boldog szülinapot az én drága anyukámnak!!! ♥

Holnap bemegyek mamámhoz! Végre látom! ☻

Azt hiszem mára ennyi is voltam!

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás anya nyár mama vizsgaeredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr472070370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása