2012.02.18.
23:43

Írta: DaisyB

R.I.P. Whitney Houston

Sziasztok!

 

Tudom, egy héttel ezelőtt ment el közülünk, de ma volt a temetése és mindenképpen muszáj vagyok egy bejegyzést szentelni neki.

Whitney Houston. Ezt a nevet bárhol kiejted a világon, mindenki tudja kiről van szó. Egy hihetetlen tehetségről, aki a semmiből jött fel. Templomi énekesként kezdte, s aztán csillaga felragyogott. Nem biztos, hogy megtudott küzdeni a hirtelen jött sikerrel, na meg a férjével, aki bántalmazta is, így az alkoholhoz és a drogokhoz fordult. Valószínűleg ez is okozta halálát. Nagy valószínűséggel nyugtatókra ivott, s ezt már nem bírta el a szervezete. De akármi is történt, biztos vagyok benne, hogy senki nem így fog emlékezni rá. Mindenkinek az az aranytorkú énekesnő marad meg emlékeiben, aki ha énekelt a levegő is megállt. Én mindenképpen.

Emlékszem kb. 10 éves lehettem, mikor a mániám volt, hogy ebéd közben előkerestem azt a rongyosra hallgatott Whitney Houston kazettát és hallgattam. Aztán pedig a székre felállva énekeltem az "I have nothing"-ot és társait. Pár évvel később láttam az azóta is kedvenc filmeim közé tartozó Több, mint testőr c. filmet vele. Emlékszem csak néztem, olvadoztam a TV előtt és minden ismerős számnál, amit énekelt mosoly húzódott végig az arcomon. És aztán hetekig a Bodyguard kazettát, később már a gépemen lévő albumot hallgattam.

És most vége. Nem csendül már fel többé az az angyali hang. Örökre elhallgatott. Nem lesznek új számok, nem látjuk őt többé. Elhagyta az árnyékvilágot és az angyalokkal énekel tovább. Mi pedig újra és újra meghallgatjuk a zenéit, újra és újra nézzük a filmet és ezer közül is felismerjük a hangját, ha egyszer-egyszer felcsendül a rádióba. Hisz olyan hang, mint ami az övé, senkinek nincs! Ő egy jellegzetesség, egy személyiség volt. Emlékeinkbe örökre élni fog! Nyugodj Békében Whitney!

És most engedjétek meg, hogy ezzel a számmal búcsúzzak tőle. Ezzel kísérték végső útjára, és hát I will always love Whitney!

 

 

Bye Daisy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr494132429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása