2011.03.04.
22:25

Írta: DaisyB

I understand...

Sziasztok!

Nos megértettem a tegnapi feszültségekkel teli este forrását: ősszel megy ki Hull-ba Erasmus-sal... Nem, nem mondom, hogy örülök neki, de legalább tudom, hogy miért volt olyan, amilyen. Lehet megint csak naívság, de ezzel feltételezi, hogy ősszel még együtt leszünk és tulajdonképpen az volt a baj, hogy akkor mi lesz. Legalább a lelkem most nem forrong. Persze a franc akarja, hogy kimenjen és minimum 3 hónapig színét se látom, maximum virtuálisan és kitudja hány csaj fog rányomulni és lehet, hogy fülig szerelmes lesz ott valakibe és feleségül veszi én meg majd lesek a lukon...de lehet ez fordítva is, közben rátalálok életem szerelmére. Nem tudom még, hogy, hogy lesz. De az utóbbi időben a felfogásom: a tegnap a múlt, a holnap a jövő, a ma a jelen...és én a jelenben, a jelennek élek. És míg a jelenben, a jelen pillanatában jól érzem magam, addig nem érdekel mi lesz a következő pillanatban. Tudom ez maga a struccpolitika, és csak a fejemet dugom a homokba. De nekem ez így jó. Vagy ha nem is, akkor is be tudom saját magam csapni, hogy jó. Túléltem mégegy hullámvölgyet...remek! Különben meg tipikus nyilas...idézem: "Túl éles a nyelve, és észre sem veszi, hogy mikor bántja meg a másikat." Ezt írják a csillagok... De ugyanakkor ezt is írja: "a Vízöntő társ megadhatja azt a függetlenséget, amire a párkapcsolatban szüksége van." Ez is bizonyítja, hogy muszáj elengednem. És különben sem mondhatom neki, hogy márpedig el ne merjen mozdulni mellőllem. Nem tilthatom meg neki, hogy kimenjen. Persze jobban örülnék, ha maradna mellettem, de minden nem lehet tökéletes. Úristen komolyan nem vagyok normális, ahogy a hangulati állapotaimat változtatom. Hihetetlen, mint aki klímaxol. Nem baj, a legnagyobb bajom az volt, hogy nem értettem mitől kaptam tegnap mindazt, amit kaptam. Mára megértettem. Utálom, ha valamit/valakit nem értek meg. Amint megértem máris jobb. A tudatlanság és a bizonytalanság a két legrosszabb érzés a világon. Ennél rosszabbat nekem nem lehet kitalálni. De most már könnyebb kicsit a lelkem. És jó volt végre megint ömlengeni az egészről és kiírni magamból. Nem is tudom miért nem blogoltam már olyan rég. Főleg most, mikor kitudnék magamból írni mindent. Főleg úgy, hogy tudom utánna nekem is jobb lesz. Ezáltal tudom összegezni magamban a dolgokat, és levonni a következtetéseket. Na jó, vissza fogok most már térni! Szegény blogocskám teljesen magányos volt már. És tudom, nem csak a blogocskám hiányolta a bejegyzéseimet. :$ ♥

Na jó, rizsát beszűntetem, mondat végére pontot teszek, és lezárom blogbejegyzésemet.

 

Bye Daisy

11 komment

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr512711398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2011.03.09. 13:44:53

Jajj, Drága! De jó, hogy az én netem is pont akkor hal meg, amikor a blogodat kéne olvasnom, hogy rájöjjek, hogy szükséged van egy kis táv-mentális támogatásra! :(

Remélem péntek óta már megnyugodtál legalább egy kicsit. El tudom képzelni, hogy mennyire magad alatt lehettél. Nem akarok Neked közhelyekkel papolni, de nézd: még tavasz is alig van, az ősz pedig még végképp nagyon-nagyon messze. Felesleges ezen előre aggódnod. Igazad van abban, amit írtál, hogy nem befolyásolhatod a döntéseit. Ha neki ez fontos, akkor támogatnod kell. És ha tényleg szeret, akkor három vacak kis hónap alatt nem fog történni semmi!!! Bíznod kell benne. Lesznek még nagyobb problémáid is az életben, ennyit fel kell vállalnod. Meglátod, még jó jó is kisülhet belőle! Tudod: ami nem öl meg, az megerősít.
Egyenlőre foglalkozz azzal, hogy még ott van, és még sok időd van, hogy elmélyítsétek a kapcsolatotokat. Aztán majd foglalkozol a problémával, ha eljön az ideje. Ha meggátolnád abban, amit tenni szeretne, azzal csak megfojtanád. Szóval ne add fel, és még véletlenül se gondold, hogy veled van a baj!!! Mert ha nem tudnád, én mondom: semmi baj sincs veled. Egyáltalán. Sőt, te vagy az egyik legcsodálatosabb ember, akit ismerek. :) És erős is vagy. Szóval csak ne felejts el hinni, és minden jóra fordul. Ne add fel a küzdelmet, de ha szükséged lesz támogatásra hiszem, hogy sokan ott lesznek melletted. Mi is. :)

DaisyB 2011.03.09. 13:50:57

@Nagymacsek: Jajj Oriangyalkám! Köszönöm, nagyon jól estek a szavaid! Imádlak! ♥

Nagymacsek 2011.03.09. 14:16:23

De ugye tudod, hogy ezeket nem csak úgy vigasztalásból mondom...? Minden szó igaz! Szóval ha beszélgethetnéked van, akkor én is iratkozok föl arra a listára, akiknek bármikor szólhatsz! :x

DaisyB 2011.03.09. 14:46:06

@Nagymacsek: Tudom! Köszönöm!!! ^^ ♥

Bastet M.D 2011.03.09. 17:36:54

Na Tesó megkíméltél egy csomó gépeléstől! :P Pontosan ezt akartam mondani én is.
Jó azt olvasni Ma Chérie, hogy jobban van a lelked!

DaisyB 2011.03.09. 18:04:50

@Bastet M.D: Jajj istenem, hogy imádlak én titeket!!! ♥♥♥

Nagymacsek 2011.03.10. 13:19:52

Hát mire való a macstelepátia, ha nem erre? :P
Angyalszemű, mi is imádunk Téged!♥

Bastet M.D 2011.03.14. 17:25:35

@Nagymacsek: Úgy olvastam, hogy Macs-terápia :D :D :D

Nagymacsek 2011.03.14. 21:56:20

Hát az se lenne rossz! :D Legalábbis rám rámférne, meg talán Angyalszeműre is! ;P

DaisyB 2011.03.14. 22:08:05

Hevesen bólogat és felteszi a nagy kérdést: nem akartok kóbor cicásat játszani és Egerbe tévedni egész véletlenül? O.O

Nagymacsek 2011.03.14. 23:55:02

Hevesen bólogat vissza az egyik cicus! :D Nyem lenne rossz. Bár fogalmam sincs, mikor, de nyem lenne rossz! :)))
süti beállítások módosítása