2011.02.06.
14:16

Írta: DaisyB

Pár új rózsaszín bejegyzés...

Sziasztok!

Chérie, köszi, hogy hozzájárultál a címemhez! :P És már elástam magam, hogy csak most írok. :$ Először is, eszembe jutott, hogy a legújabb angyal szerzeményeimet még nem is mutattam. Na kezdem ezekkel.

 

Őt még télapóra kaptam. Annyira tetszik. És nem is mertem elhozni Egerbe. A boltba és a bolttól hazafelé is úgy hoztam, mint a hímestojást, hogy nehogy az üveggömb amin ül összetörjön. "Ha összetörik én belehalok" - volt a felkiálltásom aznapra. ☺

 

Ő karácsonyi dísz volt a galériámba. Anya fogta, megtalálta és adta nekem. Mondanom sem kell, hogy akármennyire is karácsonyi díszítés, nekem még mindig ott lóg a falon... :P

Őt pedig Szivecskétől kaptam karácsonyra! ☺ És szivet tart a kezébe! ^^

Ez pedig a legújabb fülbevalóm. Angyalszárnyas! *.* Mikor megláttam egyszerűen képtelen voltam otthagyni! Gyűlik az angyalos kollekció...már megvan a nyaklánc, a fülbevaló... :P

Na ezek az új szerzeményeim.

Mi is történt velem a legutóbbi blogbejegyzésem óta? Hmm... Még mindig rózsaszínbe látom a világot, minden egyre rózsaszínebb, és én meg egyre jobban repkedek! ☺ Több mint 1 hónaposak vagyunk! :$ Tom, "sok" idő, de na! xD

Mama sajnos nem a legjobban van. Szegénykémet minden eléri most. :(

Azóta megkezdődött az újabb félév számomra. Pénteken egy szép kis maratoni napunk volt. De ennél lesz még dúrvább is, mert végülis már 4-re itthon is voltam. A tanár csak 1 órát késett reggel...hogy szidtam, aludhattam volna egy órával tovább! Aztán nyomta a rizsát, de én már komolyan kezdtem vizsgálni, hogy ugyan, hol vesz levegőt, mert levegő nélkül beszél, esküszöm! A diákat már olyan sebességgel léptette, hogy én mint egy gép írtam. Aztán tartott egy 10 perces szünetet, amibe még csak a szendvicsem se tudtam megenni rendesen, nemhogy felkészüljek az újabb gyorsírónő szerepére. A végére a csoportból már vagy 3-an írtunk csak, a tanár meg száguldozott tovább a diákkal, én meg folyton lemaradtam már, így fogtam és leraktam a tollam. Az óra elvileg 12.35-ig tartott volna és utánna 13-ig lett volna egy szünetünk...Na a tanár kb 12.45-kor abba is hagyta és közölte, hogy akkor most kapunk negyed órát! Hát mondom kösz, fél óra helyett adsz egy negyed órát...Azt hittem leszedem a fejét. Na mind1, aztán még sokkolt bennünket azzal, hogy mik kellenek a záróvizsgára, hogy angolul kell 7-8 kulcsszót megemlítenünk a szóbelin és ebből 3-at angolul megmagyarázni...még jó, hogy egy nyamvadt szakmai angolunk nem volt... Na de SRF!

Szóval ezek történnek velem mostanában... És most már, majd igyekszem visszatéríteni magam a blogomra! :$

A végére még kaptok egy zenét. Annyira jó. És végre egy klipp, aminek van mondanivalója. És nem csak arról szól, hogy így rázom magam, meg úgy. Olyan, mintha egy kisfilmet néznék. Teljesen a hatása alatt voltam, mikor először megláttam. És mindemellé a zene is belerágja a fülembe magát. ☺

 

 

 

Bye Daisy

 

14 komment

Címkék: zene suli képek szerelem mama

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr492642115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2011.02.07. 06:47:58

Pink címhez Pink szám? Ennek a csajnak minden száma tuti és velős!

Szépek az angyalkáid :D

Mamádnak meg jobbulást!!!

DaisyB 2011.02.07. 10:55:22

@Bastet M.D: Még pinkkel is kellett volna írnom! xD Na az már kiverte volna a biztosítékot! :D Köszi! :x ♥

KRiszti 2011.02.08. 15:51:21

Jó a száám, Pinket szeressük, nagy arc a csaj :D
Mamádnak jobbulást!
További jó repkedés Angyalanyuci (: ♥
ps. (I love you, de most nem ezt akartam mondani :P) pénteken rögtön eszünkbe jutottál Pesten, mikor angyalszárnyak voltak egy kirakatban :D :x

DaisyB 2011.02.08. 18:05:02

@KRiszti: Háh, nagy arc a csaj! Tetszik a megfogalmazás! :D
Köszi! :x
És angyalszárnyas kirakaaaat *.* ♥

Nagymacsek 2011.02.09. 16:05:50

Ó, ez télleg jó szám! ^^
Angyalszemű, Mamádnak továbbra is szorítok én is, jó? O.O És tök szépek az angyalkáid!!! Illenek hozzád. :) Ó, és azok az angyalkák is szépek, amiket mailen küldtél! :P
És pink, pink, pink, remélem még nagyon sokáig minden pink lesz körülötted, ahogy érdemled! ♥

DaisyB 2011.02.09. 16:09:47

@Nagymacsek: Tartalmas válasz lesz: Kösziiiiii! Mindenre! :D :x ♥

Nagymacsek 2011.02.09. 18:37:55

:DDD Tartalmas válaszra tartalmas extraválasz! :D ♥

KRiszti 2011.02.11. 16:04:59

Hát gratulálok, bekerültetek a tartalmas válaszolás verseny döntőjébe xD

DaisyB 2011.02.11. 16:16:44

@KRiszti: Jujj ez most komoly? Hű én tökre izgulok...ugyan ki fog nyerni??? xD

KRiszti 2011.02.11. 16:20:17

Nem tudom a zsűri kezében a döntés :D

DaisyB 2011.02.11. 16:22:55

@KRiszti: Wááá akkor meg kell győzni a zsűrit!!! :D

Nagymacsek 2011.02.13. 19:22:07

Úristen, és mit lehet nyerni?!!! És a kedves zsűrit esetleg nem lehet megvesztegetni valamivel? :P

DaisyB 2011.02.15. 00:35:40

Ugye milyen izgis??? *.*
süti beállítások módosítása