2010.11.02.
22:24

Írta: DaisyB

Az utóbbi pár hét

Sziasztok!

Jó oké le lehet már nyakazni, amiért így elhanyagoltam a blogocskámat. De most megpróbálok kiengesztelni minden kedves olvasómat egy hosszú bejegyzéssel.

Kezdeném is ott, hogy október 23.-án voltam a színházban és megnéztem a János vitéz díszelőadását. Láttam már jobb darabot is, de nem volt olyan rossz. A 2. felvonás tetszett a legjobban ott nagyon jó poénok voltak. A második felvonás játszódott Párizsban és minden szót amelyet franciákhoz lehet kötni odaraktak. Például: camambert és hasonlókat. De persze mindig jó helyen volt elhelyezve, ezért ültek a poénok. De a kedvencem még akkor is a Kukorica Jancsi franciásan kiejtve: Kükörisza Zsanzsi. xD De a legjobban Lugosi Claudia produkciójától voltam elhűlve. Ő játszotta a gonosz mostohát, de nem ismertem rá: először is el volt maszkírozva, másodszor a hangját úgy elváltoztatta, hogy lehetetlenség volt felismerni. De valami szenzációs volt! Teszek is be képeket az előadásról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán a múlthéten nagyon nem akartam már visszamenni Egerbe. Ennek eredményeképpen kicsit náthás is lettem, meg csöppet depis, bár talán nem csak amiatt, mert nem akartam visszamenni, hanem mert iszonyat kimerült voltam már. Valamelyik nap éppen mentem haza a suliból este és közben zenét hallgattam és az egyik szám annyira jól ment a hangulatomhoz, ahogy helyenként lágy és a refrénnél pedig kitör...általában én is jól elvoltam, de néha olyan jó lett volna fogni és elordítani magam... akkor ott pont az kellett nekem. Be is linkelem:

 

 

Aztán szerdán eszembe juttatta Szivecske, hogy még nem is linkeltem Nikolas-t. Pedig egyszerűen szerelmes vagyok a hangjába...vagy talán nem is csak a hangjába? :P Na jól van, inkább hallgassuk Takács Nikolas 2. élő adásos produkcióját. ♥ (a legújabbat nem találtam meg, csak az rtlmost-on, de ott meg az egész műsor van külön nincs csak Nikolas) Na nem rizsázok már, hanem linkelek:

 

 

És végre őszi szünet van és végre itthon vagyok! Eddig minden nap volt valami program. Pénteken bevásárolni voltunk, szombaton mamánál, vasárnap temető gyújtogatni, hétfőn pedig hozzánk jöttek "mostoha" tesómék. Ma pedig belekezdtem a munkanaplós prezentációba. Ahhoz képest, hogy nincs róla pontos információm egész jól haladok vele. Remélem nem az lesz, hogy az utolsó pillanatban kiadják, hogy mi kell és az valami teljesen más lesz, mint amit én csinálok. Na akkor tuti kirohanok a világból!

Na ezek voltak az elmaradásaim amiket egyelőre pótolni szerettem volna.

Remélem kiengeszteltem és pótoltam a hiányt! ;)

Bye Daisy

2 komment

Címkék: színház képek zenék depi őszi szünet

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr422418319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.11.03. 20:21:45

Én úgy gondolom a részemről, hogy kiegyenlítetted a tartozásod! :P <3
És tök jóó a szám meg a képek!!!

DaisyB 2010.11.03. 20:27:11

@Nagymacsek: Hű köszönöm, most megnyugodtam! :D ♥♥♥
süti beállítások módosítása