2010.10.16.
15:33

Írta: DaisyB

képek

Sziasztok!

Ez most csak pár kép lesz.

Szóval a mai képgyűjteményem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pont azt figyeltem meg, hogy az új képeimnél rengetegszer vannak az angyalok galambokkal. Fehér galambokkal. A fehér galamb pedig a béke jelképe. Logikus...

És épp valamelyik nap jöttem rá, hogy az angyaloknak a szárnyait imádom! Annyira gyönyürű és suhan vele és...áhh. :)

Na jól van ahhoz képest, hogy azt írtam, csak képek lesznek... xD

 

Bye Daisy

3 komment

Címkék: képek angyalok

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr82375989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.10.16. 18:01:39

Jaaaj, de szépek! *-* Főleg az első tetszik a legjobban! Nyaaaj... Angyalszeműm angyalkái... ^^ <3
Ésésés én is imádom a szárnyaikat! És szeretlek! <3<3<3

DaisyB 2010.10.16. 19:23:05

Igen, nekem is az 1. a kedvencem. A színvilága annyira széép! *.* Én is szeretlek!!! ♥♥♥

Nagymacsek 2010.10.16. 21:15:37

És tényleg ott vannak a galambok is! És tényleg illenek oda! *-* Ésésés a szárnyaik is ... *-* Szééééépek!!! Mondjuk az én angyalkámnak pont nincsen, de attól még tök szépek! <3
süti beállítások módosítása