2010.09.30.
23:48

Írta: DaisyB

Egy hetes elmaradás pótlása

Sziasztok!

Okés már elsüllyedtem és már meg is kaptam, hogy mióta nem blogoltam. Igazából én akartam, csak nem jutottam el odáig.

Szóval egy hete teljesen egyedül voltam itthon. Jó volt, néha jól esik egyedül lenni. Nem azt mondom, hogy mindig szívesen jönnék haza üres házba, de néha egészen jó az, hogy nem kell figyelemmel lenned másra, hanem csak azt csinálsz amit akarsz, ahogyan akarod.

Aztán pénteken sikerült aláíratnom a papírokat, bespiráloztatni a záró beszámolóm és kedden sikerült is leadni. De azért hétfőn ott álltam egy óra hosszát a Gabi irodája előtt, aki b*szott bejönni. -.- Na mindegy a lényeg, hogy leadtam.

Amúgy már pár hete kiolvastam Az operaház fantomja c. könyvet és pénteken megnéztem ismét a musicalt is. A végére már egészen nem is emlékeztem, de most felidéztem. Hát mit ne mondjak, vannak eltérések, addig, míg egyszerre történt pár esemény, ami a könyvben külön alkalmakkor történik még rámondtam, hogy oké sietettni kell az eseményeket, de mikor már felcserélték az időrendiséget, akkor már kicsit nagyot néztem. Aztán a legvégére már nem is szóltam semmit a nem pont úgy történő eseményekről... De ettől függetlenül még mindig imádom azt a musicalt! ♥ Meg a benne szereplő dalokat!

Be is rakok egyet:

 

Jah igen és az újabb könyv, amit olvasok: Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai. Ááá úgy tetszik a könyv, falom az oldalakat belőle mikor van egy kis időm rá. ^^ És ha kiolvastam nézem újra a belőle készült filmet! ☻

Szombaton volt egy nagy családi ebéd fincsi mamafőzte kajcsival. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy teliettem magamat bablevessel és szilvásgombóccal. Hű most, hogy csak leírtam már éhes lettem. ☻

Vasárnap pedig ismét jöttem vissza Eger városába. Szerencsére most nem volt semmi gáz, éppségben és buszbalesementesen visszaértem. ☻

Kedden Szivecskével és Kingával voltunk hippis bulin. Csoda, de mikor elkészültem és belenéztem a tükörbe és visszanézett rám egy hippi csaj, még tetszettem is magamnak. Pedig ez nem gyakori nállam. Szóval elterveztem, hogy ezentúl én hippi cuccban fogok járni! xD Aztán miután az a buli kezdett lecsengeni és Szivecske haza vette az irányt, mi Kingával pedig a brod felé evickéltünk. Az egész este 4-kor fejeződött be, akkorra értem haza. Jó volt nagyon! ☻ És szerencsére szerdán kialhattam magam, mivel csak este volt 1 órám.

És akkor ezennel el is jutottunk a mai naphoz, ami igen fárasztó volt. 3 óra marketing, amin a kezemet is leírtam és utánna még legyek aktív 2 órán...hát inkább agyhalott voltam, mint aktív. De a konzulensem aláírta a szakdogatémabejelentő lapom! ☻

És holnap, holnap megyek Debrecenbe Fille szalagavatójára! ^^ Jujj annyira várom már. Leszünk 6-an! Aludni nem hiszem hogy fogunk, de tető azért lesz felettünk, mert megyünk Oribarlangba! ^^ Jajj legyen már holnap 12.50, amikor már ott leszek! ☻

Ja arról külön bejegyzésem lesz természetesen!

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: buli családi egyedüllét vacsi szakdoga operaház fantomja záróbeszámoló egy gésa emlékiratai

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr352336040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása