2010.09.12.
01:38

Írta: DaisyB

Sokminden

Sziasztok!

Nos már megint rég blogoltam, pedig hirtelenjében annyi minden történt...szóval megint egy hosszú rizsa lesz olvasható. Jah és a blogolás ismét kérésre történik. ☻

Szóval csütörtökön, mikor jöttem fel Egerbe, akkor buszbaleseteztünk. A mi buszunk csomagtartója felnyílt és a szembe jövő buszt telibe kapta. Én meg végignéztem az egészet, mint egy filmet, mégcsak megsem ijedtem, sőt szinte meg sem lepődtem, mert lelkiekben bekalkuláltam, hogy nem férünk el. xD

Aztán mire végre felérek hatezer cuccal jön az sms, hogy órarendváltozás van és nekem meg többszörös ütközésem. Remek. Ekkor mennék fel a netre...de a biztonsági kulcsot míg nem voltam itt megváltoztatták. Leszaladás alsó szomszédhoz, telefon, próbálkozás és net. Na aztán megláttam, hogy a Neptunba a TO mit baromkodott össze és valahogyan csak sikerült megoldanom. Ez van.

Másnap reggel úgy volt, hogy jön Chérie és vele meg Deffel lesz egy közös tali. De Chérie nem tudott aznap jönni, így a vele való tali egy napot csúszott. (így két nap is kaptam kukacot O.O) Deffel meg tök jó volt talizni. Csak az eső ne zuhogott volna úgy...a gatyám teljesen elázott. De plázáztunk, bizsuztunk, rágóízű fagyit is ettünk és kiderült, hogy a kolija tök közel van hozzám! ^^

Aztán délután mikor hazajöttem megnéztem a Légió című filmet. Nagyon jó volt. *.* Rövid ismertető hozzá: Az angyalok az Úr parancsát követve hajlandóak bármire. Amikor a világ teremtője megelégeli az emberi bűnök kiapadhatatlan folyamát, elveszítve minden hitét az emberiségben úgy dönt, hogy elküldi az angyalok légióját a Földre. A Gabriel vezette sereg váratlan ellenállásba ütközik a halandók oldalára álló Michael arkangyal személyében, aki a Mojave sivatagban rekedt néhány emberrel együtt közösen veszi fel a harcot a légióval szemben. Michael már tudja, hogy a túlélők között lévő fiatal terhes nő meg nem született gyermeke az emberiség utolsó esélye. És szerepelt benne Kate Walsh is aki pedig a Private Practise (magyarul Doktor Addison) címszereplője. O.O Előzetes:

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ma meg itt volt Ma Chérie! ♥ És olyan jó volt. Délelőtt ugyan néha szemerkélt az eső, de délutánra már egy szem nem esett. ^^ Körbejártuk a várost, degeszre ettük magunkat a Palacsintavárba, megmásztuk a Minaretet, itthon sütiztünk és kaptam tőle egy pixiest! O.O ♥

Holnap pedig Magyar Dal Napja és Szivecskével megyünk koncikra! ☻ Remélem jól lesz!

Na ennyi.

 

Bye Daisy

4 komment

Címkék: légió buszbaleset kukactali órarendváltozás koncik

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr532289759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2010.09.12. 20:09:11

Háháh, angyalok, mi? :D ♥

DaisyB 2010.09.13. 00:56:00

@KRiszti: Bezonyám! ^^ Csak kicsit más nézetből! :) ♥

Nagymacsek 2010.09.13. 09:22:36

Heeey, angels! They are everywhere, aren't they? :D ♥
süti beállítások módosítása