2010.08.10.
21:57

Írta: DaisyB

Kész!

Sziasztok!

Mi van kész? Hát a regényem 2. fejezete! Végre! Mondjuk annak, amit terveztem, csak egy része valósult meg tulajdonképpen. Mert, hogy a 2. fejezetbe terveztem Jack egész ottlétét, de szét kell szednem több fejire, mert ha az egészet egy fejibe írnám, akkor az lenne vagy 20 oldal. :D Na jól van nem ömlengek többet róla, inkább tegyétek ti, miután elolvastátok a fórum hozzátartozó részében! Mármint az ömlengést, úgy értem, hogy várom a pozitív és negatív kritikákat is! :$ ;) Jah, igen a link: http://www.daisybrightmore.sokoldal.hu/az_ugyfel_fejezet_2

Aztán valamelyik nap egy House vidit néztem és a szám nagyon megtetszett nekem! ^^ Mivel olasz és a google fordító sosem teljesen pontos, ezért egy rövid lényegnek örülnék Fille! Szóval légyszi, légyszi, légyszi! O.O

 

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: zene regény

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr152213292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása