2010.07.28.
13:33

Írta: DaisyB

Nyaralás nállam... nyár nélkül :@

Sziasztok!

Nos hétfőn délelőtt megérkezett hozzám Lucy, na meg még vasárnap előtte a rossz idő! :S Jól kifogtuk! Azt terveztem, hogy majd egy heti eseményt írok ki a végén, de Lucy azt ajánlotta, hogy inkább ma blogoljak egyet, mert ha én egy heti esemény fogok kiírni, akkor oldalakon keresztül azt lehet majd olvasni... hát lehet, hogy van benne valami. :P

Nos hétfőn beért a buszával, természetesen szokásomhoz híven késtem, szegénykémnek ott kellett egy picit várnia rám. Jól van ásom már magam a föld alá. Vagy inkább csak annyit mondok, hogy: This is me. :$ Aztán hazajöttünk, itthon pihikéztünk, hazafelé egy gyors városnézést bevezettem, aztán pedig megnéztük a P.S. I love you című filmet. Aztán meg Lucy elmesélte a könyv eltéréseit. Meg közbe átszaladtunk boltba, eredményeképpen kaptam nyalókát! ☻ Jah igen, Lucytól kaptam új esernyőket, meg egy kis ajándékcsomit is. Köszike! ♥ Jah és természetesen cicáztunk! Estére pedig értelmet nyert számunkra egy sorozat: a Lost! Kicsit letablózott minket, mikor kiderült, hogy tulajdonképpen már mindenki meghalt. Bár valami ilyen dolgot már hallottam róla, szóval tulajdonképpen fel is voltam rá készülve. Aztán fél egy körül bealukáltunk. Vagyis részemről próbálkoztam. Vettünk egy ilyen egy személyes felfújhatós "légágyat", amit beszorítottam az ágyam és a szekrény közé és minden egyes fodulásra olyan nyöszörgő hagja van, hogy minden fordulásomra szinte még a szomszéd is felébredt. Na jó egyedül anya volt aki mondta, hogy ő nem ébredt fel rá. Imádom az alvókáját... tőle örököltem. ♥ Csak most nem jött be nekem. :S Szóval hát mit ne mondjak... nem túloztam mikor azt mondtam, hogy másnaponta fogunk aludni, mert hogy kitaláltuk, hogy felváltva alszunk az ágyamon és ezen a matracon. Szóval hétfőn én nem aludtam.

Ennek eredményeképpen kedden én voltam, aki hamarabb felébredt, már 10 órakkor! Nállam ez nagy szó, szinte én is csodálkoztam magamon, illetve csodálkoztam volna, ha épp nem azzal vagyok elfoglalva, hogy azon nyűglődöm, milyen ritka sz@rul  sikerült aludnom. Aztán Lucy egy fél órával utánnam ébredt, megreggeliztunk, felöltözködtünk és néztük, hogy ma is szar idő van, bár legalább már az eső nem esik. Aztán én ruhát hajtogattam, teregettem, aztán meg kimentünk a konyhába sütni. A recept azt írta, hogy rongyos kifli, szerintünk ez croissant! Mindenestere fincsire sikerült, én élvezettel tapicskoltam a tésztában s gyúrtam, Lucy nyújtotta, én kentem és közösen tekertük formává. ☻ Az eredmény azért magáért beszél: 


 

 

 

 Aztán miután a süti kisült, mi már majd éhen vesztünk szóval két hatalmas tányér kínait megettünk... nem, nem mentünk át kannibálba! ☻ Utánna én még elmosogattam, meg felsöpörtem utánna pedig kidőltünk mindketten. Ebéd utáni szieszta. Lucy olvasott, én neteztem, majd írtam és közben meg zenét hallgattunk... mellesleg mikor kikapcsoltam a zenét, mert azt hittem Lucy elaludt, majd leharapta a fejem, hogy hogy merem én az ő relaxációs zenéjét kinyomni! ☻ Aztán meg elkezdett Shrek 2-vel játszani és meg csak néztem, mint egy filmet! Tetszett, na! ☻ Aztán estére mentünk a moziba és megnéztük a Shrek 4-et! Nekünk hatalmas élmény volt, életünk első 3D-s filmje... csak a szemüveget ne kellett volna állandóan feltologatni, mert arra nem jöttünk rá, hogy azt ugyan mekkora fejűekre szabták, de a mi fejünk kicsi volt hozzá. A film nagyon tetszett mindkettőnknek, amin viszont kiakadtunk, hogy sikeresen ketten megettünk 1l popcornt és megittunk 1l kólát. Ne, ne kérdezd, hogy hogy... mi sem értjük! Szerintem rajtunk kívül más is ehetett és ihatott belőle, biztos mikor épp elbambultuk a filmen... :P xD Aztán nem volt kedvünk még hazajönni így a városban sétáltunk, meg a szánk be nem állt, nagy traccsparty-t rendeztünk és közben beültünk a Retroba egy VBK-ra is. ☻ Én nagyon jól éreztem magam, azt hiszem Lucy is. Hazafelé menet pedig kirakatokat néztünk és az egyikben megláttam Ma Chériet cica alakjában! ♥ Aztán meg megjegyeztünk mindent amit láttunk, sőt versenyeztünk, hogy ki tud újat mondani! Mellesleg én már majdnem bepisiltem. xD De aztán csak haza értünk és a WC-t gyorsan megszálltam. Aztán a matrac most Lucy "nyoszolyájaként" szolgált, én meg az ágyikómba feküdtem. Még tv-ztünk egyet aztán 1, fél 2 körül benyomtuk a szunyát.

Hát igen, ma reggel Lucy ébredt hamarabb... ő sem aludt valami fenségesen... Mára strandot terveztünk, volt egy ingyen jegyünk is, erre ébredéskor nem esik az a roh@dék eső?! Meg van vagy 20 fok... és hát a fülem is mikor durranna be, ha nem most?! Szóval semmi nem akarta, hogy mi ma eljussunk a strandra. :S Na, mindegy, megbeszéltük, hogy akkor ma dvd-zünk, meg majd délután, estefelé emegyünk fagyizni egyet és hétvégén ha jó idő lesz - mert elvileg azt mondja - akkor lemegyünk a stégre és a Tiszába kiúszkáljuk magunkat. Nos... jelenleg én blogolok, Lucy játszik, közben zenét hallgatunk és vacsira meg majd hambit csinálunk.
Élménybeszámoló part 1 zárul. ☻
 
Bye Daisy

29 komment

Címkék: én kedd szerda hétfő lucy

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr302182204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defiszon 2010.07.28. 16:14:40

Hambit?? :D :D Ha jól sikerül, megdobsz a recepttel? :D
Egyébként mintha legutóbbi bejegyzésedben írtad volna, hogy regényt írsz. Milyen regény? Mikor olvashatjuk? :D

DaisyB 2010.07.28. 17:10:11

@defiszon: Hmmm... tudod mit, még képet is kapsz a hambiról! :D Aha írok egy regényt, várj adok egy linket az 1. fejezetem már megvan. :)
www.daisybrightmore.sokoldal.hu/az_ugyfel_fejezet_1 Vélemény kérek ott az oldal fórumába! ;) És a 2. fejezete már készülőben van! :)

Bastet M.D 2010.07.29. 14:22:58

Miaúúú!

Kezdek féltékeny lenni :P Croissont sütögetés meg ilyenek... hát az egyyszerűen bonyi után tényleg féltékeny vagyok :P Amúgy nagyon jól néz ki, már összecsorgattam Billt...

Mi is néztünk Lillával Shrek 4-et :D De csak 2D-ben... Illetve moziban :P Mókás volt mert rajtunk kívül az átlagéletkor kb 6 év volt :D

DaisyB 2010.07.29. 14:53:53

@Bastet M.D: Jajj Cicám, ne legyél, te vagy ám az én Ma Chériem! Majd szeptemberbe kiengesztellek pár romantikus sétával Egerbe jó??? :P :D Ejnye az a konzervdoboz! :D
Mi meg valahogy kifogtuk a moziba azt a vetítést, amikor nem csak gyerekek voltak. :) Illetve, ha engem nézünk, akkor... xD ♥♥♥ :x

defiszon 2010.07.29. 19:54:14

Eger? Valaki Egert említette? :D :D :D

DaisyB 2010.07.29. 20:58:31

@defiszon: Igen én voltam a bűnös, aki a szá... illetve a billentyűzetén kiej.. leírta eme nemes város nevét! :D

Bastet M.D 2010.07.29. 21:03:04

Eger az jóóóó, de akkor megvárjuk Annát is :P Ha jól emlékszem ő is oda készül, vagy évednék? :D

DaisyB 2010.07.29. 21:11:59

@Bastet M.D: Igen, igen, szeptembertől ő is ott lesz. Szóval jöhet velünk, ha kibírja velünk! xD

defiszon 2010.07.30. 17:29:06

Nem "évedsz" Bastet! :D :D Én már szept első hetében felköltözöm, sztem két hétig haza sem megyek :D :D Már várom :D

Bastet M.D 2010.07.31. 15:01:54

:P Jóvannaaa, Bill mostanában engedetlen :P De a lényegen nem változtat :D Viszont nekem szeptember második felétől lesz csak suli, szóval addig mindennemű nyomás hiányában nyomás Eger! <3

DaisyB 2010.07.31. 21:25:12

Nya nekünk meg szept 13.-án kezdődik és még nem tom mikor költözök vissza fel, de az előtte való héten vmikor biztos! Bár tőlem már most indulhatunk ám! :D Jajj most tökre várom a szeptembert emiatt! :D Szeretlek titeket ám! :x

Nagymacsek 2010.07.31. 23:43:37

Ó, drága angyalszemű Névrokonkám, Te is regényelgetsz? *-* Jajj, én már lassan négy éve ülök az enyémen, és inkább hátra haladok, mint előre... :( Az haggyám, hogy suliidőben nincs időm írni, de mostmár nyáron sem... :S Meg amúgy is, hamarabb leülök írni nektek egy ff-et, vagy valamit, mert annak rögtön látom a végeredményét. De egy regénynek... - ráadásul egy háromkötetesre tervezett regénynek?! Hülye macska!!!!! XD Am tök jó, hogy el lehet olvasni a tiedet, majd ha lesz időm belekukkolok. Mondjuk én azt netre nem merném felrakni, félnék, hogy lemásolják és ellopják...az meg túl nagy munka ahhoz, nem olyan mint egy fanfic. :S

Ha a sulinál tartunk, nálam szeptember 2. hete... De előtte felezőtábor... Meg költözés... Sűrű lesz megint, hajj. :S

Am jó szórakozást Neked, drága!!!

DaisyB 2010.08.01. 21:40:57

@Nagymacsek: Hűha már 4 éve? És háromkötetesre? :O Én csak elkezdtem írni, aztán lesz annyi fejezet, amennyi, sőt még a 4 fejezet van úgy valamennyire a fejembe, utánna még nem tudom mi fog történni. :D Jah de azért én kíváncsi lennék az eddig meglévő fejezeteire a regényednek, meg, hogy miről szól, meg mindenre! :D
♥♥♥ :x :x :x

KRiszti 2010.08.03. 02:01:35

Hát egy kicsit lemaradtam, mert ugye nem volt netem. Lucy? Nem egyezett bele, h leírd az igazi nevét vagy új becenévre tett szert vagy csak Te kezdted el most hívni? :D Jó egerentyűt akkor majd :D (=egerezést, vagyis Egerben talizást :D ;) ) Mondjuk ez még korai kívánság :) Regéények *-* Én is kíváncsi lennék ám rá, legalább egy kis részletre :P

KRiszti 2010.08.03. 02:03:18

És basszus csak fokozta az éhségemet ez a kép O.O Ugye csinálsz Fille-ednek iiis? *-* :P :D ♥

DaisyB 2010.08.03. 19:14:24

Hát azért Lucy, mert, hogy én meg Daisy vok, és így nem fedjük fel az inkognitónkat! xD Egerentyűt... elsőre le sem esett! De tetszik! xD És igen, majd csinálok az én egyetlen Fillemnek is fincsi croissant! ^^ ♥ :x

Bastet M.D 2010.08.04. 08:28:55

Hé hé hé Chérie énis itt vagyok ám!!! Én is kapok??? O.O *.*

Nagymacsek 2010.08.04. 12:47:28

Croissant, hambi, meg minden, mi jó... Nekem is, nekem is! *-*
Én vok a regényemmel Névrokonkám, hogy kb bár az egész megvan a fejemben (valljuk be, ennyi év alatt volt idő gondolkozni rajta :P) csak néhány részlet homályos, meg pár mellékszálat kéne még tisztázni, meg valaki adhatna 1-2 évet amikor csak ezzel kéne foglalkoznom, és akkor meglenne... Magyarul esélye(m) sincs. :S Nyaranta 10-20 oldal megírásával nem lehet haladni. :/ De nem baj, jó ez így. Tudtam, hogy az orvosi mellett nem lesz rá időm, mégis belekezdtem. Tudjátok hogy van ez. Azt, ami hozzám tartozik, nem tudom feladni. :)

Bastet M.D 2010.08.04. 18:20:34

Tesó még jól jöhet... Nyugdíj alapnak, vagy ilyesmi :P Te lehetsz a legöregebb első könyves író vagy valami hasonló :P

DaisyB 2010.08.04. 20:29:26

Jó, jó majd kap ám mindenki! Majd egy nagyon-nagy talira, ahol mindenki ott lesz sütök egy tepsivel! ^^ Vagy lehet az kevés lesz... :P ♥♥♥ :x :x :x

Bastet M.D 2010.08.04. 23:40:36

Végülis mindegy, mert jobban meggondolva én konzervet kérek! <3 <3 <3

DaisyB 2010.08.04. 23:46:34

16.-án megkapod!!! Én meg cserébe cicát akarok!!! ♥♥♥ :x

Bastet M.D 2010.08.05. 08:45:31

Na lassan ketten együt kiteszünk egy jól fizetet Whiskas reklámot :P De ha rajtam múlik megkapod! <3

KRiszti 2010.08.06. 03:17:03

Én kaját akarok, mellé meg kukacokat (nem enni! :D), és ennyi. :D

DaisyB 2010.08.06. 21:15:45

Szóval kaja á la Kukac. Meglátom, mit tehetek az ügy érdekében... ;)

Bastet M.D 2010.08.18. 15:44:44

Megkaptam és fincsi vóóóóóóóóóóót :D <3

DaisyB 2010.08.18. 16:41:09

A konzerv vagy a süti? :P Különben mindegy melyik, örülök, hogy ízlett!!! ^^ ♥

DaisyB 2010.08.19. 20:14:57

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
süti beállítások módosítása