2010.07.14.
20:09

Írta: DaisyB

Nyári napok semmittevéseinek gyümölcsei

Sziasztok!

Úgy döntöttem összeszedem az elmúlt napok fontosabb eseményeit és ideömlesztem. Ráfér már a friss a blogocskámra. Na szóval...

Néztem egy filmet a címe: Szerelemlecke. Egyszer megnézhető film, vannak benne jó poénok, de a kedvenceimhez nem fog bekerülni.

Aztán csináltam egy új House vidit, azt majd a bejegyzésem végére berakom! Sokaknak tetszett, aminek örültem!

Mama mostanában valamivel jobban van. És ez olyan nagyon megnyugtató, és hihetetlenül örülök neki. Bár még a neheze talán ezután jön, de a kis lépéseknek is tudni kell örülni!

Aztán van egy nagy dilemmám, ami elég bizonytalansággal tölt el, és a legrosszabb érzés a bizonytalanság. Elegem van abból, hogy csak rébuszokban beszél, nem mondja ki egyértelműen mit akar. Legalább tudnám, hogy mihez is igazítsam magam, mert ez nekem így egyáltalán nem jó. Lóg minden a levegőbe, áll az egész nem halad semerre, csak egyre jobban csúszik a bizonytalanságba. Na jó, aki érti ezt az érti, aki nem annak meg elmagyarázhatom, ha nagyon akarja! ☻

Aztán amit most a legjobban várok az a péntek délután! Kukactali lesz Debrecenben pizsiparty és minden jó. Jajj annyira jó lesz, alig várom, hogy a holnapi nap elteljen végre és megvirradjon a péntek. Szerintem pénteken egész indulásig tűkön fogok ülni és olyan leszek mint egy sajtkukac. De belefér nem? Az is kukac! :P Vasárnap jövök vissza és akkor majd élménybeszámolóval szolgálhatok és lesznek képek is, azt garantálom! ;)

Na, azt hiszem ennyi volt a lényeg, most még megkapjátok a vidimet én pedig leolvadok a székről! xD

 

 

Bye Daisy

2 komment

Címkék: film dilemma mama vidi kukactali

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr982152030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2010.07.18. 21:40:10

Én prűd, félénk kis konzevrdobozom!!!!!! <3

DaisyB 2010.07.18. 22:00:56

@Bastet M.D: Én kis konzervnyitóm! :P :D ♥
süti beállítások módosítása