2010.06.04.
16:18

Írta: DaisyB

3 nap eseménye

Sziasztok!

Na végre van időm írni egy kicsit ide. Bocsánat, hogy pár napig nem írtam, de gyakorlat, meg közben jogvizsgára készülés...kicsit leszívták az energiáimat.

Akkor kezdjük szerdával: Reggel az említett újságokat bújtam cikkek után, miközben tv-n néztem az Üvegcipő próbáját. Aztán jött G. és megengedte, hogy megnézzem a próbát, szóval az Üvegcipőnek láttam a 2. és 3. felvonásának próbáját élőbe! Jajj annyira jó lesz az a darab. Imádom magát a történetet, plusz tavaly vittem is belőle monológot a színműre és lehet, hogy jövőre is viszem, szóval majd jó lesz megfigyelni és tapasztalatot szerezni! Évad elején mindenképpen megfogom nézni!!! ☻ Aztán délután a szervezőibe voltam, az én rövidítésem került be az ökumenikus leporellóba! *büszkefej Jah és én válogattam ki a Hippolyt, a lakáj képeit egy internetes oldalnak! ☻

Aztán csütörtök: Egyből a szervezőibe mentem, mert így beszéltük meg G.-vel. És mivel tudta, hogy vizsgázom ma jogból, ezért azt ajánlotta, hogy ne menjek át a színházba, hanem maradjak ott, figyeljem a csajok munkáját és így délbe hazaindulhatok. Szóval tegnap már nem voltam a színházba! :( Pedig én a színházba annyira jól éreztem magam! Színészek között, próbát nézve. Én ott akarok majd dolgozni!!! Persze legszívesebben színésznőként, de akár elmegyek még portásnak is, csak, hogy ott legyek! xD Na jól van nem panaszodom tovább, legalább megadatott ennyi is, hogy ott dolgozhattam.

És ma: Reggel tiszta ideg voltam a jogvizsga miatt, mert hát alapból kevés volt az időm felkészülni, plusz még dolgoztam is, így nem sokat tudtam megtanulni belőle. De azért nagyjából átnéztem és úgy voltam vele, hogy ha már eljöttem, most már bemegyek és megírom! De nem bántam meg! Úgy érzem egész jól sikerült! És ez a sok szurok miatt volt amit kaptam!!! Köszönöm!!! ♥ Aztán egyeseknek olyan jó ma. Kisebb kukactali van Debrecenbe! Ha nem lett volna ez a vizsga én is ott lennék! De nem vagyok! :( Nem baj, majd legközelebb. És remélem Fille-nek jól sikerült az érettségije! ☻

Nos hát ez történt velem ezalatt a pár nap alatt.

Mamát meg vizsgálják! :S

Na jó, nem is untatok senkit tovább! ;)

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: ma szerda csütörtök

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr402056535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása