2010.05.30.
14:36

Írta: DaisyB

Segítsééég

Sziasztok!

Holnap vizsgázok föciből,de nagyon nem akarok!!! :( De hát nem akarásnak nyögés a vége ugye... Szurkokra ismét szügségem van, hogy átlendítsenek! :P

Aztán, rájöttem, hogy a vidimet csak én tudom megnézni...a youtube letiltotta. :S Na erre fel regeltem videára, oda feltöltöttem, tegnap este ide kiraktam, végre látható volt, erre mára nem törölték a regisztrációm? Nem tom mi baj van a mailcímemmel, de mindenhol ezt csinálják. Csodálkozom, hogy innen még nem töröltek...kopp-kopp-kopp. Youtube-ról már 2-szer töröltek, most úgy járok túl az eszükön, hogy nem jelentkezem ki. :P Múltkor regeltem twitterre is, hogy tudjam követni Lisa Edelsteint, erre másnapra onnan is töröltek. Most videáról is... Miért utálnak??? :( *hüpp

Na ismét csak panaszkodni tudtam... :S Ez vagyok én!

A jövőhetem kicsit húzós lesz, nem tom mennyire fogok tudni blogolni, de majd igyekszem! ;)

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: panasz föci regisztrációtörlések

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr242042278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása