2011.06.14.
18:13

Írta: DaisyB

Új tervek, új remények...

Sziasztok!

Nos kezdem rendbe szedni magam, már kezdek fényt látni a mélységből. Az életemen változtatnom kell, ezt tökéletesen látom. És drasztikusan.

Drasztikus változást kezdtem tanulmányaim folytatásának irányában is. Az új tervek szerint egészségügy felé fordulok. Végül is véremben benne van... anya is, mama is ápolónő, másik mamám kisgyermekgondozó...hát úgy döntöttem folytatom ezt az irányt. Legalább segítségem is lesz hozzá. Az új tervek szerint a 3 szak, amit be fogok jelölni következő évben: védőnő, szülésznő, egészségturizmus szervező.

A sors és talán az angyalkáim is valami miatt engem nagyon el akar juttatni Nyíregyházára. Ugye ott lett volna a szóbeli érettségim, és a mostani szakok, amiket kinéztem magamnak ezek is mind ott vannak. Egész pontosan én a Debreceni Egyetemet néztem ki, és akkor döbbentem rá arra, hogy ennek a karnak az épülete Nyíregyházán van. Szóval nagyon úgy néz ki, hogy az életemet majd Nyíregyházán fogom folytatni. Vagy Szegeden, mert a védőnő képzést az van ott is, és ott meg van sok ismerősöm.

Viszont, ha ezeket a szakokat szeretném bejelölni, akkor ahhoz tennem kell egy érettségi vizsgát vagy bioszból, vagy fizikából, vagy infóból, vagy kémiából, vagy eü alapismeretekből, vagy közgáz alapismeretekből. De szerencsére elegendő egy középszintű is, aminek minimum 70%-nak meg kell lennie. Ezt azért kivitelezhetőnek találom főleg, hogy májusig van rá időm. A biosz és az eü alapismeretek között vacillálok. A biosz azért lenne jó, mert abból minden könyvet be tudok szerezni és fel tudok rá készülni. Viszont, ha tényleg egészségügyi pályára akarok menni, akkor meg nem ártanának alapok, ezért lenne jó az eü alapismeretek. Viszont, ahhoz 4 évet kellene bepótolnom 1 év alatt. Ez még döntésre szorul.

Most annyi reményem támadt a felvételi eljárással kapcsolatban, hogy ha mégis bevezetik ezt a 2 emelt érettségi alapkövetelményt, akkor talán rám nem fog vonatkozni, mert a régebbi eljárásban végeztem. Nagyon remélem, hogy tényleg így lesz és van még esélyem tovább tanulni.

Következő lépésként ma voltam benn a munkaügyi központban és regisztráltam magam. Még ezzel kapcsolatban van intézni valóm: megtudni, hogy mikor szűnik meg a hallgatói jogviszonyom, arról igazolást kérni, bemenni a TB-hez, az APEH-ba. Az ügyintéző beírt engem ilyen irodai munkára, ami persze jelenleg nincsen, de ha lesz, akkor értesítenek. Most jön majd az a része, mikor bújom az újságok és a net álláshirdetéseit és telefonálok és megyek a munka után.

A pasi kérdés meg... na az most bonyolult. Még én se igazán bogoztam ki, meg nem is szívesen írnám le az eseményeket. A lényeg, hogy a Kakukkos históriát szépen lezártuk. Külsőleg, mert azért nem teljesen vagyok még rajta túl, de haladok. Bár kicsit bonyolítom a dolgokat, pedig nem kellene. Na mindegy, ez tényleg bonyolult jelenleg. Erről inkább személyesen mesélnék annak, akit érdekel és megosztanám vele.

Nagyon köszönöm azoknak, akik mellettem állnak. Nagyon szeretlek titeket és ne aggódjatok, az a Daisy kezd visszatérni! ;)

 

Bye Daisy

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr632983883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2011.06.15. 15:07:32

Ó úgy örülök, hogy végre jobban érzed magad <333 Én a bioszt javasolnám, abból már amúgyis tudsz dolgokat, ahogy te is írtad anyagot is könnyebb hozzá szerezni. Az, hogy jó lenne alapokat szerezni az eü-höz.. Kétségtelen, de mivel nem alapkövetelmény, ezért én logikusan feltételezem, hogy úgyis mindent megtanítanak ott, ha csak arra gondolsz, hogy a többi jelentkező is valszeg abból fog, mert eü-ből ritkán szoktak.. Kémia meg uff aki azt csinál, az orvosira megy, fizika még az orvosisok között is ritka. Szal sztem legtöbben úgyis bioszból érettségiznek. De természetesen a te döntésed, én nem akarlak semmire se rábeszélni. A két emeltről meg annyit, h sztem se vonatkozik rád, mivel te már érettségiztél, rendelkezel érettségi bizonyítvánnyal, ezért rád az akkori törvények vonatkoznak. Ez kb. olyan, mintha visszahívnák érettségizni azokat, akik már megcsinálták, hogy na legyen már mindenkinek 2 emeltje. Jó nem, de attól, hogy te jelentkezel vagy éppen érettségizel egy tantárgyból az más. Sztem, logikusan gondolkodva. Remélem, nem mondtam azért hülyeséget, csak nekem így tűnik értelmesnek.. Millió pussz :x :x :x :x :x :x :x

DaisyB 2011.06.16. 14:05:57

@KRiszti: Amúgy én is egyre jobban hajlok a biosz felé. Eü-s dolgokat meg még emellett is tudok végül is olvasgatni, meg szerezni pár alapinfót hozzá, hiszen anyának megvannak a könyvei. :) És az már jó, ha többen gondoljuk úgy, hogy rám nem fog vonatkozni a 2 emelt érettségis dolog. :) :x :x :x :x :x :x

Nagymacsek 2011.06.16. 16:18:21

Ó igen, ezt már sokkal jobb olvasni! :) Hát úgy tűnik, a kukacok koncentrálódnak az egészségügyi pályán, mi? :P De mivel neked van eszed, és nem rögtön orvosira mennél, nem beszéllek le! :P A védőnői és ápolónői szakma is csodás, és sokkal kevesebb vele a stressz meg a macera, miközben ugyanúgy segítesz az embereknek. :) És Maffiának igaza van, a biosz a legjobb választás. Én kémiából is emelteztem, és hát nem volt vicces, de a fizikához képest tényleg kész főnyeremény! Sztem alig tudok 1 v 2 emberről nálunk, aki fizikával jött az orvosira - blöeee... Amiatt meg ne aggódj, biztosan nem lesz gond a bepótolással! Hiszen te magad mondtad, hogy a véredben van! :)

DaisyB 2011.06.16. 21:34:51

@Nagymacsek: Igen a kukacok rájönnek az egészségügyben rejtőző rejtett szépségekre! :D Uhh szegénykém. A kémiát meg a fizikát meg alapból kizártam amúgy. Nem menne az nekem. :x
süti beállítások módosítása