2011.01.21.
00:33

Írta: DaisyB

Új év, új élmények

Sziasztok!

Hű, 2011 első blogbejegyzése...január 20.-án...mindjárt 21.-én. xD Időbe...tudom *ásásásásásásás.

Mi is történt?

Nos az új év szerelmet hozott nekem. :$ Nagyon nem ragoznám igazán, a történet 1.-én kezdődött és azóta lángba borult...mármint na. A rózsaszín köd leszállt a szemem elé és nem látok, nem hallok csak a föld felett repkedek. :$ Remélem, hogy nem lesz nagy zuhanás belőle. Mindegy a lényeg egyelőre, hogy nagyon dúl a love. :$ ♥

Aztán mama ismét bekerült abba a csúnya épületbe. De elvileg ma már hazaengedik!!! ☺

Tegnap pedig felvettem a tantárgyaimat. Az órarendem elég laza lesz, viszont megint szokásomhoz híven utolsó pillanatra hagytam mindent...jelen esetben utolsó félévre. Kell tennem egy emelt szintű érettségit társadalomismeretből, le kell tennem az angol közép C nyelvvizsgát, meg kell írnom egy szakdolgozatot, le kell záróvizsgáznom, még van pár vizsgám hátra és ha még megakarom próbálni a színművészetit, akkor még arra is fel kell készülnöm. Szép hónapjaim lesznek... De én csináltam magamnak. Hát egyem is meg!

Ma pedig volt itt Ma Chérie! És olyan jó volt...voltunk angyalos boltba, meg a Cafe Frei-be, meg pizzásztunk, meg egy csomót és még annál is többet dumáltunk!!! Olyan jó volt, végre látni és megölelgetni! ♥

Hát ez sem lett valami hú de hosszú bejegyzés. :$ Kijöttem a gyakorlatból. Na, majd visszaszoktatom már magamat rá!

És a végére egy zenét, mert a fülembe ültette... :D

 

8 komment

Címkék: zene szerelem mama utolsó félév ma chérie

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr852601522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2011.01.28. 11:06:11

Jaj de jól kezdődik neked az új év,Drága! ^^ Remélem nem megy az a rózsaszín köd sehová, és nagyon-nagyon boldog leszel!!! (De ha mégis gáz lenne, csak szólj, kit verjek laposra! ;) Vicceltem. :P)
És még Cherie-vel is meetingeltél? Jó nektek! ^^
Remélem mamád is jobban lesz, és akkor már minden sínen lesz. Mert a vizsgáidat úgyis megcsinálod! Ügyes angyalka vagy te, nem féltelek. :) <3

DaisyB 2011.01.28. 16:43:09

Jó, majd ha lesz vmi gáz, akkor tálcán kapod a vacsit! xD
Én is remélem, hogy túllesz mama hamarosan ezen az egészen! :)
:x ♥

Bastet M.D 2011.01.29. 12:59:25

Chérieeee <3 <3 <3 <3 Jóóó vóóóót :D

És kupolál és torony és Damjanich gatyában és "Gyere Marci nézd meg a vizet!" :D :D :D

DaisyB 2011.01.29. 16:12:26

@Bastet M.D: És ne szagold a dohányos haját, és a melegség a kávézóba, és a Zagyvába folyik bele a zagyva! :D :D :D Szeretlek!!! ♥♥♥

KRiszti 2011.02.01. 14:39:27

Azta :D A kommentek mindig kiszínesítik a bejegyzéseket :D Am a Chérie-ről most már mindig eszembe fog jutni egy bizonyos sorozat *sálálá* :P

DaisyB 2011.02.02. 13:09:22

@KRiszti: Igen, a kommentek az apróbetűs rész, ahol van mindig a lényeg! xD

Bastet M.D 2011.02.06. 13:26:00

:D De most már jó lenne pár új rózsaszín bejegyzés, amit kiegészíthetünk, mert a végén még kénytelen leszek a Közgázon panaszt tenni, hogy a tőzsdén egy bizonyos alkusz vegyen neked időt a számunkra!!!

Miss U!

DaisyB 2011.02.06. 14:07:32

@Bastet M.D: Igenis értettem! :D ♥
süti beállítások módosítása