2010.11.28.
16:51

Írta: DaisyB

Elmúlt idők

Sziasztok!

Hűha, jó rég jártam már erre. Most se sok időm van erre, de belesüllyesztem, mert már leszakad a bőr a pofámról, hogy nem blogolok.

Szóval Fehérvár után meghosszabbítottam a szünetem és egy hetet itthon pihiztem. Muszáj volt, kellett. Ki kellett pihennem magam. Mondjuk picivel jobban kihasználhattam volna azt az időt tanulásra, keveset tanultam akkor. De ez van, ezen már nem tudok változtatni.

Aztán a színházba megnéztem Molnár Ferenc: Az üvegcipő című darabját. Szuper volt. Ugye ennek a darabnak láttam az 1. jelemezes próbáját, mikor gyakorlaton voltam, meg a színműre is vittem ebből a darabból monológot. Szerintem most is fogok vinni, jó volt tanulni abból, ahogy Molnár Nikolett mondta azt a monológot, amit majd viszek. Kaptok is a darabról néhány képet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán visszamentem és nyakamba esett a tanulás, a tanulni valók és a suli minden finomsága. Aztán pénteken volt a munkanapló védésem, ami egész jól sikerült, úgy érzem.

Hétvégére pedig a csajokkal vacsicsatát rendeztünk. Tehát szombat, vasárnap hétfőn ettünk, ittunk, tornáztunk és kacagtunk. Minden alkalommal úgy teli ettem magam, hogy majd kidurrantam. Az én főztömben a főétele aratott, az ízlett mindenkinek! ☺

Aztán a múlt héten kedden volt egy szakeset after, after, ami ismét jól sikerült. Olyan negyed-fél 5 körül értem haza. Jó volt, jót buliztunk! ☺

Pénteken ismét színházban voltam. Most pontosan a Szín-Mű-Hely-ben. A Roncsderby című mono-musicalt néztem meg. Iszonyat jó volt, Császár Gyöngyi jó szinésznő! Egyáltalán nem unatkoztam, pedig csak ugye egyetlen egy színész volt jelen, de a történet egész magával ragadó volt, sőt elgondolkodtató. Na szóval tetszett! Néhány kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegnap pedig szokásomhoz híven néztem az X-faktort. És annyira igazságtalan volt az egész! A két legjobb énekes állt a kiesés szélén és kellett párbajozniuk, majd Wolf Kati esett ki! Teljesen kiakadtam. Eleinte azért potyogtak a könnyeim, mert azt hittem Nikolas a kedvencem kiesik, aztán mikor ő maradt benn, utánna meg azért hullattam könnyeket, hogy Wolf Kati a legjobb énekesnő a mezőnyből kiesett! Nagyon nem nekik kellett volna ott állniuk! Sokkal inkább Norbinak meg Tominak. Nekik inkább lett volna ott a helyük! De a hülye kis tini lányok a Tomikára szavaznak, nem lényeg, hogy adásokon keresztül sz@r ...na meg a Norbi...ő rá meg csak hülyeségből szavaznak, esküszöm! Showmannek nagyon jó, de énekesnek, mikor csak hörög?! Hiába kiesett Kati, így most ezért linkelek is tőle egyet és ezzel zárom a sorokat, mert mennem kell tanulni...jövőhéten 2 zh is vár rám, meg még a szokásos angol... :S

 

 

Bye Daisy

7 komment

Címkék: színház képek vidi x faktor szünethosszabbítás vacsicsata szakest after after

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr352479130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.11.29. 23:35:57

Áhh, de jó, hogy visszatértél ide drágám! ^^ Már hiányoltalak! De látom te is jól elvoltál és volt mit csinálnod... :P
Jahaaj, ahogy így linkeled a dolgokat meg írod le az élményeidet, tökre eszembe juttatod, hogy milyen kár, hogy már egy csomó ideje nem jutok el színházba... =( Ráadásul itt Ázsiában csak rosszakat hallottam az itteni műsorokról, mert pár csoporttársam volt már, de azt mondták, nem éri meg... =( Ígérd meg, hogy valamikor elmegyünk majd együtt valamire, jóóó? *-* Tök jó lenne! ^^
Szeretlek, és kitartás!!! :x

DaisyB 2010.11.29. 23:48:40

Hát ha azt nézzük pont akkor tértem vissza, mikor végképp nem lenne időm semmire, de ilyenkor mindig szakítok erre. Hű, ezt a logikát! xD Szóval a lényeg, hogy most beteg is vagyok, holnap angol szódogát írok, meg este vezetői zh-t írok és most is itt dekkolok, ahelyett, hogy nyomatnám az anyagot a fejembe!
És és jó, jó, jóóóóóóóóóóó! Majd jösz velem Szolnokra valamelyik darabraaaa! *.* Most mióta itt Balázs Péter az igazgató tökre fellendült és jobbnál jobb darabokat látok! ^^^
Én is szeretlek és kitartás neked is!!! :x ♥♥♥

Nagymacsek 2010.11.30. 00:04:04

:D Igen, ismerős, rám is akkor jön rám a blogolhatnék, amikor nem kellene. :P De hát ez is kikapcsolódás valamilyen szinten, nem...? Amúgy nekem sem kéne most sem itt lennem. :D Ma vizsgáztam, holnap meg dietetika demó, de annyira nem érdekel, és egy nagy vacakság! :/ Szal remélem sikerül majd lesnisúgnicsalni... XD
És akkor már nemcsak Maffiának meg Lillának, hanem Neked is szorítok holnap! És gyógyulj meg, küldök gyógymacspuszit! :x :x :x :x :x
És igen, menjünk majd színházbaaa!!! Olyan jó lenne valakivel menni, akit tényleg érdekel, ésésés ért hozzá, és átéli, és érted... O.O Ilyen témában én csak szimpla laikus vagyok, de azt hiszem egyértelmű, hogy sokat segít a dolgon, ha az ember nem vihogó középiskolai osztálytársakkal megy, hanem olyannal, aki tényleg értékeli... <3<3<3

DaisyB 2010.11.30. 00:13:00

Hát végül is igazad van! :D Na hát akkor holnap együtt lesünksúginkcsalunk úgy érzem! xD Bár mondjuk az én tárgyam egy kész röhej, az órák is azok voltak, azt sem tudom mit lehet ebből egy zh-be kérdezni. De milyen már az, hogy egész évbe kiadott 10 témát a tanár, hogy csináljunk kiselőadásokat és zh-n azokból fog számonkérni?! Melyik tanár az, aki azt kéri számon, amit csoptársak csinálnak...mert most mégis, hogy bízzak, hogy tuti jó amit a másik csinált, mikor a tanár nem mondott rá semmit?! Áhh...mondom én, hogy vicc az egész! De azért a szurkot megköszönöm!!! ^^ Majd én is küldök neked! :)
És köszönöm a gyógymacspuszákat! ^^
Jó, jó, jó menjüüüüünk! O.O És hát persze, hogy más olyannal menni, aki értékeli is, nem csak sznobizmusból megy színházba!
:x :x :x ♥♥♥

Nagymacsek 2010.11.30. 00:26:26

Nálunk antropológiából volt ez tavaly. Mondjuk kb meg volt adva, hogy milyen témákból lehet kiselőadást csinálni, de akkor sem volt hozzá tk, szal a demón csak arra támaszkodhattál, amit a többiek elmondtak. (És amit te rendszerint végigaludtál vagy végigpofáztál.) Pedig ráadásul ez pont olyan tárgy lett volna, ami érdekel is, és persze nem csináltunk belőle semmi értelmeset... :/
Am nekünk sem gáz ez a dietetika, végülis "csak" be kellett járni rá... De az előadások ultrabrutálak belőle, szal reménykedünk, hogy a saját IQ-nk elég lesz hozzá. Viszont ami gázabb, hogy azóta megváltozott az órarend, és a demó idejében nekem órám van... Belgyógy-gyak. :/ Amiről nem lehet hiányozni, az én csoportomnak meg pont olyan az órarendje, hogy pótolni sem tudom másik csoportnál. Szal bemegyek holnap fél órára, és imádkozom, hogy felírhassam magam a névsorra, és leléphessek...
De jó lesz... :/

DaisyB 2010.11.30. 00:33:23

@Nagymacsek: Uhh szegénykém! Lopd el Hermione időnyerő nyakláncát...vagy mi is volt neki! :D

Nagymacsek 2010.11.30. 00:35:00

Talán azt kéne, de csak megoldom valahogy! XD
süti beállítások módosítása