2010.10.22.
00:14

Írta: DaisyB

Képekben

Sziasztok!

Nos az elmúlt napok fontosabb eseményeit képekben mutatom meg. Először is szerdán voltam vásárolni és beszereztem magamnak pár dolgot. És a szerelmem: angyalszárnyas nyaklámcom!!! Már múlthéten láttam és nézegettem, de akkor még nem volt pénzem és így ott is hagytam, ám nem tudtam a fejemből kiverni, mindig visszakúszott így muszáj volt megvennem. *.* Aztán pedig ősz van, és annyira szép színekben pompáznak a fák. Arról is lesz 2 kép. Jó szórakozást hozzájuk én most nem is rizsázok tovább, meg amúgy is menni akarok aludni! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bye Daisy

4 komment

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr802389985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2010.10.26. 21:05:03

Jujjjjjjj de jóóóóóó! De szíííííp! <3

És jó az a csizmáskandúrnak való lábbeli is... bár kettővel kevesebb a kelleténél... majd kölcsönkéred Hócipőtől :P

... Ömmm látszik, hogy kakukk vagyok... Mire rájöttem, hogy fülbevaló.... Már az elektromos elosztó kapcsolótáblán át mindenre gondoltam :P

<3 <3

DaisyB 2010.10.26. 21:33:34

@Bastet M.D: Hát ha már nem tudtam szárnyakat növeszteni, akkor vettem magamnak. :P Én ezzel repülök fehérvárra...bár talán jobb ha felszállok a vonatra! xD A másik két tappancsomra majd tapancstyűt húzok. (de jó új szót alkottam...) És elektromos kapcsolótábla Chérie? xD Ja am azok a fülbevalók azért lettek ám megvéve, mert a 3 pár került összesen 290 Ft-ba! Nem bírtam otthagyni az elektromos kapcsolótáblát! xD ♥♥♥
süti beállítások módosítása