2010.10.10.
22:42

Írta: DaisyB

some little things of my life

Sziasztok!

Nos régen blogoltam már és nem is fogok az elkövetkezendő napokban sem, mert zh-ra fogok készülni. Pályázatírás zh csütörtökön! Ami még jó is lenne, ha azt tanulnánk, nem projektet vagy mit. Na mindegy majdcsak beleverem valahogy a fejembe.

És a legjobb dolog ami mostanában történt velem: van új táskááám!!! És olyan szép, és teljesen szerelmes vagyok belé. ^^ Teszek is be róla képet:

Aztán már várom nagyon, hogy megkapjam az ösztöndíjam, mert még lenne mit vásárolnom. :P

Amúgy hétvégén otthon voltam. Jó volt otthon lenni. Kellett már. Épp most volt otthon a Globe fesztivál és ott néztünk meg 2 darabot is, az egyik nagyon tetszett és elgondolkodtató egy darab volt. És nagyon jól játszottak benne.

Szombaton voltunk mamáéknál. Szegény unokaöcsém beteg a drága. Olyan furcsa volt ilyen kis nyugisnak látni őt. De mesélt nekem. ^^

Ma meg már ismét jöhettem vissza. :S Nem sok kedvem volt hozzá. Aztán az x-faktort meg végig bőgtem. Komolyan mondom rosszabb vagyok, mint egy terhes asszony. Azok szoktak mindenen elérzékenyülni! Mi a fene van velem, hogy állandóan csak bőgök? Hmm...nem tudom.

Bocsi Fille, de többet most nem tudok rizsázni, inkább keresek valami jó kis zenét így a végére.

 

 

Bye Daisy

18 komment

Címkék: zene táska zh ösztöndíj otthon globe x faktor unokaöcsém

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr932361628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2010.10.10. 22:53:07

Naaa, mié bőgtél rajtaa? :O :(((

DaisyB 2010.10.10. 23:34:15

@KRiszti: Nem is tudom igazán...amikor ők bőgtek, akkor én is. xD De viszont az, hogy kiejtették Katicát az tényleg szarul érintett. Ő volt a kedvencem, annyira jó hangja van! Áhh...Geszti a fülén ült biztos! :@

KRiszti 2010.10.11. 00:04:05

Óh értem :( Hát akkor nem csak ő...

Bastet M.D 2010.10.11. 14:19:40

Óóóó de imádom ezt a számot!!! És köszönöm a tegnapi üzid! A legjobbkor jött és nagyon jól esett! Most meg én bőgök ezen a számon... Valahogy nekem is ilyen hangulatom van mostanság :( És a suliból is elegem van meg minden másból :( Hüpp-hüpp

A táskádban meg azt barom a legjobban, hogy felismerem, hogy hol van :P

Üdv Lulunak!!! :D

Szeretlek Chérie!!! <3 És drukkolok a zh-hoz!

DaisyB 2010.10.11. 18:15:00

Jajj Chérie, gyere ide hagy ölelgesselek meg!!!
Lulu üzeni, hogy kopp-kopp! :D
Én meg, hogy imádlak! És kitartást Neked!!! ♥♥♥ :x :x :x

Nagymacsek 2010.10.11. 20:40:14

De szíp táska!!! Hunnan van? O.O
Angyalszemű, szurkolok a zh-d hoz!!!! Kitartást! Hiányzoool, és ha továbbra is könnyezni fog, esküszöm, írok fel neked ellene kukacitisz ölelitiszt! :x <3<3<3

DaisyB 2010.10.11. 20:51:57

Bótbú vaaaan! :D
Köszönöm a szurkokra szükségem lesz! ^^
Te is hiányzol nekem! És ugye most tudod, hogy ez elég meggondolatlan kijelentés volt? Mert így ösztönöztél, hogy könnyezzek, mert akkor megkapom akit akarok! :P Szóval, akkor... Na jó inkább könnyek nélkül akarok kukacitisz ölelitiszt! O.O :D ♥♥♥

DaisyB 2010.10.11. 20:53:21

Öhm...akit helyett amit akartam, de úgy tűnik ezt tudat alatt a kezem átírta, de ha már így van akkor inkább akiket. :$

KRiszti 2010.10.11. 21:11:42

Úúú szurokra helyett szukorkát olvastam, amiről eszembe jutott, hogy cukorka és úú xDDDD Nane könnyezzetek má, mer ejnye :J Lécci *-* A kedvemért *-* Ne :(

DaisyB 2010.10.11. 21:18:39

@KRiszti: Nem könnyezek, ha majd brékelsz nekem! :P xD Illetve igen, de ott max a nevetéstől! xD

Nagymacsek 2010.10.11. 21:20:26

Hékás! Zsarolni nem ér!!! meg amúgy is, ezt Timonka szokta játszani!!! :D Szóval, nyem! :P És kapsz majd kukaczölelést, csak sajnos nem tőlem, mert én még mindig itt leszek... =( Nah, mindjárt én sírok! XD O.O

DaisyB 2010.10.11. 21:23:23

@Nagymacsek: :( :( :( ♥♥♥ -->ismét a szavak nélküli beszélgetés.

Nagymacsek 2010.10.11. 21:26:32

=) Ne aggódj,jön még kutyára teherautó! Majd ha lesz legközelebb, bepótolom az ölelés-elmaradásomat! Addig is virtuálisan és gondolatban: love... ^^

DaisyB 2010.10.11. 21:32:39

@Nagymacsek: Jííí ^^ I lov/be you! (mindkettő érvényes! :D ) ♥

Nagymacsek 2010.10.11. 21:36:27

:D Nálam is, Angyalszemű!!!
Forever... ^^

KRiszti 2010.10.12. 00:35:58

Ez nagyon nem ér, oké? :D Nem elég, ha megnézed a Step up 3D-t és odaképzelsz? *-* Na akkor ha valaki még egyszer sírni/könnyezni merészel, belopózok hozzá éjjel és ellopom a könnyeit :D :)

DaisyB 2010.10.12. 00:45:26

@KRiszti: Befizetsz a Step up 3D-re? Mert akkor elég! :P És ha ide lopóznál, akkor azért egy kukacíz ölelitiszre ébressz fel! ;) ♥

KRiszti 2010.10.12. 18:47:21

Oké, megdumáltuk :D Jólvan, de ne ébredj fel, csak álmodj szépeket ^^
süti beállítások módosítása