2010.08.02.
20:37

Írta: DaisyB

Nyaralás nállam part 2.

Sziasztok!

Nos asszem ez kicsit hosszú lesz, de megpróbálom tömöríteni! ☻ Hol is hagytam abba? Áhh, szerda délután!

A szerdai dvd-zésből az lett, hogy lemásztunk és beraktuk a Garfield-ot (a mesét) és majdnem elaludtunk rajta. Aztán inkább úgy döntöttünk, hogy a hasunkra hallgatunk és inkább mentem és hambit gyártottam.

Def kedvéért hozzávalók: Buci, fagyasztott hambihús, sali, uborka, paradicsom, paprika, ketchup, mustár, majonéz, sajt. Elkészítés: a husit süsd meg, majd pakold össze! xD

Nos a lényeg, hogy a hambi fincsire sikerült, büszke is voltam ám magamra. Nyálcsorgatásnak:

Aztán este megnéztük A tetovált lány 3. részét. Tulajdonképpen ez volt a szerdai nap.

Csütörtöki reggelink ugyanaz volt, mint a szerdai vacsi. ☻ Aztán délután kimentünk a stégre lábat lógatni, meg én megszálltam a csónakot (természetesen majdnem belezúgtam a vízbe xD), aztán visszafelé beakartunk menni a játszótérre, de túlságosan teli volt gyerekekkel, így mi nagy gyerekek inkább mentünk és fagyiztunk. Hazamentünk és megnéztük a Vén csontok című filmet, vacsiztunk egyet és mivel uncsiztunk ezért táskába VBK be, telefonra retrozenék fel, mi pedig játszótérre ki. Aztán még sétálgattunk a városba, meg hallgattuk a strandon lévő party hangjait, aztán hazacammogtunk (a szúnyogok hazaűztek) és itthon bevágtuk a szunyát.

És pénteken végre eljutottunk a strandra! Az idő nem a legjobb volt, de legalább az eső nem esett és még napot is láttunk pár óráig. Sőt még barnultunk is! Szóval inkább úgy mondanám, hogy nem volt rossz idő! ☻ A fülem sem rendetlenkedett, még a jégkrém sem volt olyan őrült drága és találtunk Lucynak is képeslapot meg hűtőmágnest! ☻ Én szokásomhoz híven strand után hullának éreztem magam, pedig hazafelé ittam egy cappuccino-t is. Aztán megnéztük itthon az Egy cipőben filmet és éjfélre mikor vége lett teljesen felébredtem, és felpörögtem, majdhogynem a lakásban rohangáltam. Lucy szinte a fejét fogta tőlem, de hát na... ☻ Aztán végül egy fél-egy óra múlva ledőltünk és sikeresen beszunyáltam.

Szombaton napsütéses idő révén megszálltuk a stéget. De a Tisza ellenünk volt... rendesen megáradt...és rendesen lehült. :S Aztán délutánra a napocska is elbújt. Szóval csak egy délelőtti napozásunk volt, aztán elindultunk hazafelé egy sétával és játszótérre betéréssel. Vicces volt, anyáék is ott voltak és míg mi Lucyval hintáztunk anyáék meg a padon ültek és olyan érzésem volt, mintha kisgyerek lennék és jöttem a játszótérre a tesómmal és anyáékkal. Aztán hazaérve anyáék a tv előtt dőltek ki, Lucy gépen játszott én meg olvastam, majd másfél fejezet után én is benyomtam a szunyát. Családi délutáni szieszta, egyedül Lucy nem aludt, ő helyette macsekozott. Aztán este elkezdtünk bulihoz készülődni és megszálltuk a Szezámot. Koktél buli volt... nekünk meg mámoros éjszakánk! :P Na, nem félreérteni, ez annyit tesz, hogy mámor koktélt ittunk. ☻ Miután már csak ratyi zenéket adtak, a hasunk meg jelzett elindultunk mekizni. Hát hajnalra fél 5-re kiderült, ezt nem kellett volna... 3-ra már otthon is voltunk.

Vasárnap én délután 3-kor ébredtem, miután hajnali 5-kor sikerült elaludnom. Lucy már volt fenn előtte többször is. Kikászálódtunk, anya csinált fincsi pizzát, megkajáltunk és egész nap szinte csak döglöttünk. Éjfélkor pedig elvonoltunk plafont bámulni. -.- Én végül zenével kötöttem egybe a plafonbámulást.

Reggel ő 10-kor én 11-kor keltem. Reggeli, aztán pakolás 13.40-kor már indult is a busza haza. Előtte még bankautomatát kergettünk, persze megfelelőt nem találtunk, de azért csak lett pénz a hazaútra. A busszal egy darabig még követtem és integettem, aztán eltűnt a messzi távolba. Mikor délután hazajöttem és összepakoltam a szobámban olyan üres lett. Hiányzol! Na de pár hét múlva úgyis találkozunk!

Ja igen és végezetül, a közös számunk:

 

 

Bye Daisy

5 komment

Címkék: én vasárnap szombat szerda péntek hétfő csütörtök lucy

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr692194091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2010.08.03. 02:05:05

Muszáj kijavítanom téged, mert túlságosan szúrta a szemem :Á :Á :Á Cappuccino helyesen :Á De már megint kajaaa :'( És már megint de jól néz kiii *-*

defiszon 2010.08.03. 09:26:22

<3
Hambi!!!!!!!!!! :D :D
A zene tökjó XD

Bastet M.D 2010.08.03. 14:38:25

Óóóó Chérie a legközelebbi nagy talin nem rendelünk ám pizzát :P TE fogsz kaját csinálni :P :P :P
És tök jó az a klipp meg a zene :D

DaisyB 2010.08.03. 19:18:03

Oksi Cappuccino javítva! :D
Ööö Chérie, vagyis tervezzek Győrre úgy, h hambit csinálok? :D Tulajdonképpen szívesen, csak biztosíts nekem egy konyhát, vagy egy gáztűzhelyet egy lyukkal, ahol összedobom! :D És igen, ez azt jelenti, hogy megyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!! :D

Bastet M.D 2010.08.04. 08:30:22

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 És ez nem a hambinak szólt :P
süti beállítások módosítása