2010.06.01.
00:02

Írta: DaisyB

Örülök...vagy nem?

Sziasztok!

Nos túl vagyok a föci vizsgán, átmentem! 2-es lett. Igazából nem vártam magamtól többet, csak talán ott legbelül, de valahogy mégiscsak zavar. Tény és való, hogy a földrajz és én két külön világ vagyunk. Olyannyira nincs közünk egymáshoz, mint Shakespeare-nek az Odüsszeiához. De mégis, mikor odabennt voltam a teremben és Dél Európáról elkezdtem beszélni, úgy éreztem,hogy megy ez nekem. Olaszországról szépen beszéltem, a baj ott kezdődött, mikor Olaszország után a tanár azt kérte, hogy beszéljek Belgiumról. És én meg nem kapcsoltam, hogy az már nem dél, hanem nyugat...innen kezdve mindenkinek a saját képzeletére bízom az ott elhangzottakat. De a 2-est azért megkaptam, bár nem érdemeltem meg saját bevallásom szerint, a tanár jóindulatán múlt csupán. Aztán később jött a telefon, hogyha megemlítem a "piros pontom" kaptam volna 3-ast is. Így utólag belegondolva igazából nem lett volna bőr a képemen erre megkérni a 3-ast. Szóval ez van.

Holnaptól pedig megyek a színházba gyakorlatozni, majd ha ott végeztem tanulok a jogvizsgámra. Elterveztem, hogy majd jogon megmutatom, hogy nem vagyok én hülye, de már a mára kitűzött megtanulandó anyagmennyiséget sem teljesítettem. Fene a lustaságomba! :@

Nos ez voltam mára!

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: gyakorlat föcivizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr32046607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása