2012.04.08.
21:40

Írta: DaisyB

Események zuhataga

Sziasztok!

Nos történt egy, s más mostanában.

Először is: március 28.-án elutazott Ma Chérie és egy évig nem találkozok vele. :( De már egy hét eltelt, szóval már csak 11 hónap és 3 hét!!! :D (ezt hívják pozitív gondolkodásnak, vagy mifene :D )

Másodszor: ez lesújtott csöppet, de ezen már épp tovább léptem és optimistán tekintettem a jövőre, amikor egy olyan hírről értesültem, amire nem voltam felkészülve. Hisz egy halálhírre ki van? Igen, ilyen hírt kaptam. Igazából nem akarok róla beszélni, csak szimplán megemlékezni itt a blogomba. A barátnőm volt, felnéztem rá, tiszteltem őt és szerettem. Kétségem sincs afelől, hogy a sors kegyetlen. Egy hülye baleset...egy köves út...és egy kocsi a mélybe, és ő a kocsiba. Érthetetlenül álltam az eset előtt, felfogni nem tudtam. Csak annyit tudtam kinyögni, hogy miért? Ezt, az egy válasz nélküli kérdést hajtogattam egymás után. Fel nem tudom fogni azt, hogy nem beszélünk már többet, annyi kérdést feltehettem volna még neki, de Ő már nem tud válaszolni rá. Annyi minden állt még előtte. Nem volt 32. És magadhoz vetted. Tudod néha úgy érzem utállak téged, néha, hogy nem is létezel, vagy, hogy te utálsz és ezért veszel el tőlem embereket. Nem értelek, nem értem mit, miért teszel. Azt hiszem, nem is foglak...soha. Még csak el sem búcsúzhatok tőle. De talán majd egyszer találkozhatok vele. Addig is csak remélni tudom, hogy jó helyen van. Hiányozni fogsz, nyugodj békében!!! :'( †

Harmadszor: azért történt jó dolog is velem. Másnap utaztam Egerbe, és meglátogattam Mamát és Szivecskét! Hatalmas szükségem volt most Szivecske ölelő karjaira és a polcokra, ahol kisírhattam magam. Sikerült azt is elérnie, hogy elfelejtkezzek fájdalmaimról és jól érezzem magam. Sétáltunk nagyokat, megmásztuk az Egedet, főztünk lasagnet, voltunk Magna Cum Laude koncerten, néztünk filmet és társasoztunk (ahol sosem sikerült nyernem xD). Nagyon jó volt nála lenni, és azalatt a pár nap alatt sikerült teljesen feltöltődnöm. Szeretlek Szivecskeee! ♥

Most pedig, ha már épp blogolok és épp húsvét van, hát akkor Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok blogom minden kedves és nem kedves olvasójának! :)

 

Bye Daisy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr684372086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása