2011.12.14.
23:03

Írta: DaisyB

Események

Sziasztok!

Nos mióta nem blogoltam történt egy jó pár dolog. Van említésre méltó az előző blogbejegyzésem előttről is. Szóval most összefoglalom.

Először is egy jó ideje boldog szingli vagyok. Hivatalosan több, mint egy hete. Egész pontosan kb 1 hónapja történt az, hogy szakítottunk. Akkor az engem nagyon rosszul érintett, csalódtam és nagyon fájt. Összetörtem. Aztán egy hétre rá találkoztunk, hogy beszéljünk. Nem voltunk benne biztosak, hogy jól döntöttünk azzal, hogy megléptük. Így arra a döntésre jutottunk, hogy adunk magunknak még egy esélyt, egy úgymond "2 hetes próbaidőt". Nos ez a próbaidő nem igazán vált be. Már nem fáj, már nem zavar, ez a 2 hét elég volt arra, hogy rájöjjek nincs rá szükségem. Szóval most jól érzem magam egyedül. Függetlennek, szabadnak érzem magam, mint egy madár, aki kirepült a kalitkából. Furcsa, kb egy évvel ezelőtt siránkoztam magamon, hogy hiányzik valaki mellőlem. Most pedig élvezem. Jelenleg úgy érzem, most nem kell senki. Jó így magamban.

Aztán múlt héten történt jó is a szomorú eseményen (mama búcsúztatója) kívül. Hát jött a mikulás. És hozott nekem egy gyönyörű angyalkás hógömböt. Annyira csodaszép. Szerelem volt első látásra. Meg is mutatom:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mostanában pedig előjött a sorozatfüggőségem. De nagyon durván. Értsd napok óta ki sem mozdultam itthonról, hanem csak függők. Tudom kórós. De holnap már kimozdulok! :D Először rákattantam a The L world című sorozatra. De csak azokra az évadokra, amikben játszik Marlee Matlin. Tulajdonképpen nem is a sorozatfüggőségem, hanem a rajongásom újult fel. Most odáig vagyok meg vissza ezért a színésznőért. Egyszerűen csodálom. Siket, de ettől függetlenül egy oscar díjas színésznő és képzeljétek: részt vett egy olyan műsorban, mint itthon a "szombat esti láz" volt. És iszonyú jól táncolt. Most az elnök embereit nézem, azokat a részeket, amelyekben játszik. Mellesleg a többi rész elég uncsi, de amelyikben benne van, azok tök jók, színt hoz a sorozatba! Na jó ennyit a fanatizmusomról. :D

Más: alig várom már az év végét! Megyek fel Egerbe meglátogatom mamáékat, és a szilvesztert is ott töltöm Szivecskével! Már alig várom! Csak 2 hét!!! :D

Jah és a tanulásba meg kihagytam egy "kis" időt. Először lelkileg nem álltam úgy, hogy képes legyek rá, aztán meg a lustaság vett erőt rajtam és inkább sorozatot bámultam. De hétfőtől már újra elővettem, és hát megdorgáltam magam rendesen, mert ha így haladok, abból nem lesz egészségügyi alapismeretek érettségi, és én meg soha nem leszek egészségturizmus szervező, és akkor aztán leshetem a sorozatokat! :S

Na azt hiszem ennyi történt velem lényeges dolog.

 

Bye Daisy

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr83464316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2011.12.17. 18:18:51

The L World? Nafene. Az nem leszbikről szól?

DaisyB 2011.12.17. 19:15:15

De igen. Anyád leszbi lett. Mit szólsz? Na jó, csak vicc. :D

KRiszti 2012.01.07. 16:53:27

Ó köcsög gmail nem küldött mélt, hogy válaszoltál @ Mit szólok? Hát.. Ahogy jól esik :D Gondoltam xD
süti beállítások módosítása