2010.12.03.
00:24

Írta: DaisyB

Az elmúlt hét...

Sziasztok!

Nos hétfőn reggel jöttem volna vissza Egerbe, azonban meg kellett látogatnom a fül-orr gégészetet. Mint kiderült mandula- és nyelvgyulladásom van...nem csak bakteriális, hanem vírusos fertőzés is. Kaptam is rá bazinagy sárga gyógyszert, ami általában szinte felakad a torkomon lenyeléskor és nem szabad széttörni. De már gyógyulok szerencsére, már csak a köhögés maradt meg szinte...na az viszont megvan még rendesen... ma is kinn a levegőn olyan köhögőroham jött rám, hogy már vastüdő után érdeklődtem! Na a lényeg a lényegben, hogy így hétfőn este jöttem vissza.

Kedden este volt egy zh-m vezetői kézség- és képességfejlesztés című tárgyból. Hát azt mondanom se kell, hogy az órák kész nevetségesek voltak, mást se csináltunk, mint a "jó vezetőről" beszélgettünk és szituációs játékokat játszottunk. Ja igen és kiselőadásokat tartottunk. Aztán a tanár azt mondta, hogy a zh a kiselőadásokból lesz. Nagyon jó volt, volt aki még hétfő délelőtt küldte el a prezentációját...időbe, így aztán lehet is tanulni. Na mindegy, én azért tanulgattam. Egy jó párszor átolvastam mindent, amit nagyon lényegesnek találtam megtanultam szépen...erre mi volt a zh? "Mit tudok felhasználni, majd az órán tanultakból?". Magyarán írd le 45 perc alatt, hogy mi a fenét tanultunk fél év alatt. Remek...na mindegy, inkább nézzük a pozitív oldalát, nem tett be valami szivatós kérdéses zh-t. Csak az erre pocsékolt időm zavart, mert ha tudom, akkor már rég a mai zh-mra tanultam volna, amire ténylegesen kellett tanulni.

A héten amúgy csak zh-kra, meg angol szódogára mentem be, amúgy meg az ágyban feküdtem ki a betegséget. Magyarán az ágyban fekve tanulgattam. Tegnap pedig megérkezett a tél és idebentről szemléltem a hóesést! ☺

Ma pedig a pályázatírás gyakorlata című tantárgyból zh-ztam. Jól sikerült szerintem. A vicc az volt, hogy a kérdések azok voltak, amiket tanultam, talán egy volt, amit csak olvastam, de nem jutottak eszembe. Át kellett volna olvasnom még óra előtt, hogy eszembe jusson ott minden. Hanem miután láttam, hogy mindenki puskázik, fogtam előerestem a jegyzeteimet és olvastam. De az egészbe a legjobb az volt, hogy megtaláltam, h mi az...ránézek...ja, hogy ez ez? És már írtam is. Szóval csak a kezdő lökések kellettek, hogy tudjam mi is való oda pontosan.

Aztán hazajöttem és befejeztem egy beadandómat, ami még hátra volt. Megírtam, átolvastam, elküldtem...remélem 5-öst kapok rá!

Hű, most belegondolva elég termékeny napom volt...

Ja igen és szerkesztettem egy karácsonyi háttérképet magamnak. Pontosabban, már kedden megcsináltam, de ma újracsináltam, mert finomításra szorult. Persze mi más lenne, mint angyalos.

Nos ezt most beteszem, aztán meg magamat elteszem, mert reggel indul a busz! ☺

 

 Bye Daisy

4 komment

Címkék: kép betegség beadandó zh k

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr312489683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.12.03. 20:22:05

He-he: "Nos ezt most beteszem, aztán meg magamat elteszem, mert reggel indul a busz!" <-- Ez tetszett! :D
A karácsonyi háttérképed pedig természetesen gyönyörű, márcsak azt remélem, hogy a köhögésed is alábbhagy, és nem lesz szükséged fém alapú lélegeztetőberendezésre!!! :x

DaisyB 2010.12.04. 21:29:14

@Nagymacsek: Örülök, hogy tetszik! ^^ És már a köhögésem se olyan vészes, már csak picit köhögök!
:x ♥

Bastet M.D 2010.12.05. 17:38:24

Kitartás Ma Chérie!
A kép nagyon szép lett, csak szerintem akkor lenne az igazi, ha Te arcod lenne beleszerkesztve... Olyat nem tudnál csinálni nekem? *.* :P
Örülök, hogy gyógyulgatsz és hogy te is szépen pipálgatod ki a számonkéréseket. Én is hasonlóképp vagyok, de még ettől a hurutos izétől nem szabadultam teljesen. De már csak két hét szenvedés és ebből csak egy hét suli. Csak nehezen viselem ezt a várakozós részt, amíg megtudom, hogy melyik zh-nak mi lett az eredménye :S

Gyógyulgass tovább és tanulj szorgosan!!!! <3 <3

DaisyB 2010.12.05. 20:30:37

@Bastet M.D: Hát nem is tudom...az én arcom lehet csak elrontaná! :P Na de lehet majd megpróbálkozok Neked csinálni valamit. :D De azért örülök, hogy tetszik! ^^ És én már meg is gyógyultam, Neked meg nemártana meglátogatni a dokit, akkor sokkal hamarabb kijönnél a betegségből. Én is szenvedtem vagy egy hétig, elmentem dokihoz és 4 nap alatt rendbe is jöttem kb.
Kitartást Neked is! Gyógyulj meg és tudd le sikeresen a hülye vizsgákat, zh-kat! :) :x :x :x ♥♥♥
süti beállítások módosítása