2010.11.04.
23:23

Írta: DaisyB

Mozgalmas nap

Sziasztok!

Na ma történt velem egy s más. Reggel mentem fodrászhoz, mert már véletlenül sem akart úgy állni a hajam, mint ahogy azt én akartam. Szóval ülök a fodrásznál anya lapozgatja az újságot, hátha rátalál álmai hajviseletére, mikor is kicsúszik a számon, hogy nekem miért van ilyen egyenes hajam, én olyat akarok mint anyáé, hogy kunkorodik. Erre a fodrásznő: "hát csinálok én neked olyat nem kerül egy fityinggel se többe becsavarom a hajad és míg anya haját vágom te benn ülsz a búra alatt. Egy hétig úgy is marad a hajad!" Na szóval be lettem csavarva, búra alá beültem, fél óráig süket lettem ezáltal és utánna 2x akkora lett a fejem mint volt. xD De egész kezdtem magammal megbarátkozni. Mamától hoztam is el hajcsavarókat. :D Azt mondjuk mondanom sem kell, hogy kb 2 óra múlva már egyenesedett a hajam. Sőt miután a fodrásztól átmentem mamához és a forró leves fölé hajoltam az első tincsem olyan szögegyenes lett, hogy mások azt hajvasalóval se érik el kb. xD :( Mindenesetre estére már alig volt benne hullám, így este megejtettünk egy hajfestést, minek eredményeképpen végre ismét vörös vagyok és anya meg becsavarta a hajam. Ha holnap összekötött hajjal vagy sapiba megyek Fehérvárra, akkor nem sikerült jól a csavarás. xD De arra meg nagy a valószínűség, hogy egyenes hajjal megyek, mert addig kiugorja magát, mert én ebbe nem fogok aludni (nem szenvedtetem én magam), hanem lefekvés előtt kiszedem belőle és lesz ami lesz. Tessék szorítani! xD Ha bejön, akkor ezentúl lehetek hullámoska. ^^ Amúgy délután a fodrász után hazajöttünk és összeraktuk a konyhapolcunkat. Tök szép és tök sok minden elfog rajta férni! ^^ Jajj és a legfontosabb: vacsira Croque Monsieur-t (francia melegszendvics az Egyszerűen Bonyolult című filmből :P) csináltam! ^^ Na hát attól is igencsak egyenesedett a hajam. :S Mármit az elkészítéstől, nem az evéstől! xD

És holnap megyek Fahérvárra kukactalira! ^^ Úgy várom már! Majd arról természetesen lesz külön bejegyzésem. És nyajj úgy fognak hiányozni azok, akik nem tudnak jönni! :( Nem baj, lélekben ők is ott lesznek velünk! ;)

Bye Daisy

2 komment

Címkék: fodrász croque monsieur konyhapolc

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr832424769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.11.06. 06:57:27

Hey, Angyalszemű, ugye tudod, hogy én meg pont fordítva vagyok?! :D Mit meg nem adnék, egy olyan egyenes hajért, mint a tied... Ha én hajat mosok, utána fél nap meg egy tucat hajvasaló is kevés, hogy kiegyenesedjen a hajam... :D (És én ennek naon nem örülök. :S)
Am gondoltam rátok tegnap! *-* De most meg úgy be vagyok havazva... Hétfő délutánig konkrétan nem alszok innentől... =(

DaisyB 2010.11.06. 09:46:44

@Nagymacsek: Igen Orikám tudom. Szerintem nekünk hajat kéne cserélni! xD És jajj szegénykém, küldök neked sok powert és kitartást! ;) :x ♥
süti beállítások módosítása