2010.08.23.
23:35

Írta: DaisyB

):)

Sziasztok!

Nos a mai nappal hivatalosan is végzős lettem! xD Gyors volt mi? Gyólyából egyből végzős. Így kell ezt csinálni, gyorsan letudni a dolgokat! Bár inkább nem tudtam volna le ilyen gyorsan, úgy értem inkább örültem volna egy alapszaknak. De most már nem bánom, hiszen akkor nem ismerhettem volna meg azokat az embereket, akiket most ismerek! :) Na ezzel a rizsával tulajdonképpen azt akartam kihozni, hogy ma megvolt a tantárgyfelvétel. Neptunt az elején szidtam is, de aztán rájöttem, hogy mindez felesleges...kapcsoltam egy kis zenét, kezembe vettem a könyvem és mindeközben kivártam, hogy loadingoljon! :D A lényeg, hogy a választósokat sikerült úgy ahogy akartam. Sajna Lucynak az egyik nem, így az egyik óráról őt hiányolnom kell. De ez van... ez a Neptun.

Aztán ma voltunk benn mamánál és jó hírek!!! Végre! ☻

Ééés holnapután megyek fel Egerbe Csenguszhoz meg Lucyhoz. Vagyis Szivecskénél leszek, de Lucyval is találkozom ám! És már úgy várom...Szivecskét utoljára június végén láttam már úúúúúúgy hiányzik! Megbeszéltük, h közös gyilkosságot követünk el egymás ellen: kiszorítjuk egymásból a szuszt egy ölelésben! És valami ilyesmit tervezek Lucy ellen is, csak Ő ezt még nem tudja...ja most megtudta...francba! xD Na mind1, a lényeg, hogy már várom! Az egri életemnek a jó részéből szedek egy kis előízelítőt. Már hiányzik ez! ☻

Hmmm... és most olyan felpörgős hangulatomba vagyok! ☻

És ehhez azt hiszem a zene is hozzájárul, amit hallgatok:

 

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: mama pörgés lucy tantárgyfelvétel csengusz

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr722242635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása