2010.06.29.
15:34

Írta: DaisyB

Félek, és haragszom magamra

Sziasztok!

Mitől félek és miért haragszom magamra? Mind egy dologhoz köthető: a holnapi vizsgám. Félek, mert nem fogok tudni minden tételt és ha olyat húzok, amit nem tudok, én akkor Tiszának megyek. És haragszom magamra, amiért ilyen iszonyat lusta vagyok, volt rá egy csomó napom, nem is kellett volna egy nap olyan sokat tanulnom, erre még azt sem voltam képes betartani, most meg itt izgulhatok, holott, ha betartom, rég nem kellene paráznom! De ez vagyok én! Mit is vártam magamtól?! Áhh, mindegy is, a lényeg, hogy holnap majd a sok szurk meg druk meg wormforce remélhetőleg átsegít és utánna kijelenthetem, hogy túlvagyok a vizsgaidőszakomon és végre élvezhetem a nyári szünetet! Mármint azt a 2 hónapot, ami lesz belőle! Hát mit ne mondjak, már most érzem, hogy pillanatok alatt el fog repülni! :S Na, de erre még ne gondoljunk, elég most annyinak a fejemben lenni, hogy tegyem le a vizsgám és utánna kijelenthessem, hogy szabadsáááááág! Na de addig is, elkell még utaznom a helyszínre, azaz Egerbe, ahhoz meg elkéne kezdenem összecuccolni, meg megebédelni, aztán ki a buszpályára. Majd Egerben tanulgatni még, legalább valami fogalmam legyen minden tételről! Szóval most léptem is!

 

Bye Daisy

2 komment

Címkék: félelem vizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr452118774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2010.06.30. 16:29:00

Én tudtam! Én tudtam! Én tudtam, hogy okos Chériem van!!!!!!

Gratulálok!!!! <3 <3 <3 <3

:D Hihi most azon kacagok, hogy ezt az utcsó vizsgát milyen egyformán húztuk le :P Nekem is volt időm, de eltököltem és kb az utcsó két napban tanultam rá, ráadásul jó a vizsgaidőszak végére tolódott, nekem is 4 lett, és rajtam is a wormforce seg(g)ített :D Van valami közünk egymáshoz? :P

DaisyB 2010.07.01. 20:31:30

@Bastet M.D: Köszönöööööm!!! ☺ ♥♥♥ Hát nem hiába a fogyi és a nyugdíjas= a tökéletes pár! Imádlaaaaak!!! :x
süti beállítások módosítása