2010.06.22.
00:46

Írta: DaisyB

Vagyok, még...

Sziasztok!

Már nem is mentegetőzöm igazából, csak írok. De azért csak nem hanyagolom el a blogom, mert időközönként mindig írok. Szóval...

Ma ismét lesz egy kisebb kukactali amin már ismét nem leszek ott. Mindegy, biztos nem fogok hiányozni. Ha hiányoznék, akkor szerették volna, hogy ott legyek. Ha szerették volna, hogy ott legyek, akkor megkérdeznek, hogy megyek-e. Erről ennyit. Pici csalódás, de nem számít. Megszoktam, hogy mindig eljön az időszak, mikor már belémunnak. Vagy legalább is én így érzem. Jó lehet, most kicsit túlreagálom és kicsit depis vagyok. Nem tudom. Mindegy.

Aztán, hogy miért is lehet, hogy depis vagyok? Mert már a legtöbb ember élvezi a nyarat, szünete van én meg még mindig itt döglök benn a négy fal között és tanulni próbálok. Oké, nem panaszkodom, én csináltam magamnak, hisz nem mentem át elsőre, nem tanultam rá eleget, most iszom a levét a lustaságomnak. Megérdemlem.

Nem baj, már csak 9 nap és túlvagyok rajta. Aztán meg barátnőkkel elmegyek és kibulizom magam. Kitombolok magamból minden depire utaló jelet! ☺

Amúgy tegnap megnéztem a Mi kell a nőnek c. filmet. Már láttam korábban és valamelyik nap felötlött bennem a gondolat és kedvet kaptam újra nézni. Ismét tetszett, jókat mosolyogtam ezen a romantikus vígjátékon. Nancy Meyers ért ezekhez!

Nos és ennyi is voltam, ideje nyugovóra hajtanom a fejem!

 

Bye Daisy

4 komment

Címkék: film tanulás buli kukactali

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr602099861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2010.06.27. 14:07:25

Jajj Chérie ne szomorkodj!!!! Igen is eszünkbe jutottál Te is és Lio is, de nem akartuk fájdítani evvel a szíved, amikor meg tudtuk, hogy tanulnod kell. Igen is hiányoztál és emlegettünk!!! Erre tanúim vannak és érveim. És ha éppenséggel érdekel én már egy hete rágódom azon, hogy megmerjem e kérdezni,hogy nem akarsz e hétfőn Tiszakécskére jönni MP-hez? Csak annyira közel van a vizsgádhoz és úgy szeretném már ha végre letudnád és élhetnél és szórakozhatnál, írhatnál és velünk lehetnél!!!

Pontosan ezért is várjuk már a júliust mert akkor végre Te is ott leszel és akkor végre Liót is megismeritek és végre tök jó lesz!!!!

És én tegnap néztem a Mi kell a nőnek-et :D Most épp anya nézi és hatalmasakat kacag rajta :D

Szóval fel a fejjel Ma Chérie, mer a végén még véresre horzsolod azt a bájos kukacnózidat a flaszteron!!!! Abba meg beleszakad a szívem!

Legyél jó, bízz a kukacokban és tudd, hogy szeretünk!!!!!!

DaisyB 2010.06.27. 15:07:28

Chérie! Köszönöm, ez nagyon jól esett! Tényleg, nagyon köszönöm! És nagyon édes vagy! MP-hez tényleg nem tok most menni. De jó esik, hogy azért megkérdezted! Szeretlek!!! ♥♥♥ Tényleg sokat jelentett ez a hsz! Bár nem ezért írtam ki, csak úgy muszáj volt kiírnom. Rengeteg pussza neked és alig várom a júliust!!! :) :x :x :x

Bastet M.D 2010.06.27. 18:49:17

@DaisyB: Tudom, hogy nem azért írtad, de azt is pontosan tudom, hogy mit érezhettél mert már én is éreztem így. És hidd el utána bántott is rendesen, hogy nem elég ez hogy mi magunkkal megtárgyaljuk a dolgokat, de ha Te nem látod, nem tudod mi van a háttérben, legyen az bármennyire is a Te érdekedben, rosszul eshet. Hülye voltam hogy ez nem jutott korábban az eszembe és ezért ne haragudj rám!

De azt tényleg tudd, hogy a kukacokban bízhatsz mert nem felejtenek és szándékosan nem okoznának neked fájdalmat!

Szeretlek Ma Chérie és szorítok szerdán, hogy végre letudd ezt a félévet és szabadon szárnyalhass!!!!
Addig is kitartás és légy jó!!!

DaisyB 2010.06.27. 21:52:44

@Bastet M.D: Nem haragszom senkire, egyáltalán! És tényleg nagyon jól esnek a szavaid. Nagyon szeretlek! És gondoltam, hogy szándékosan nem bántanátok. És tudom én, hogy nem untatok belém, csak hülye voltam és kijött belőlem. Köszönöm, hogy szorítasz nekem, asszem rám fog férni. És aztán pedig ha végre felszabadulok senki sem fog tőlem megszabadulni, mindenhol ott leszek, ahol csak tudok! Sok pussza :x ♥
süti beállítások módosítása