2010.06.07.
13:04

Írta: DaisyB

Képek, videók, események

Sziasztok!

Igen, tudom megint nem blogoltam jó pár napig. De nincs rá időm! :S Hmm... mik is történtek velem? Péntek este csináltam egy videót a Cuddy epiből! Ezt majd berakom nektek a blog végére! ☻ Szombaton Lucyval moziba voltunk és megnéztük a Szex és New York 2.-t! És annyira állatira jó volt! Mindenkinek csak ajánlani tudom! Annyit röhögtem rajta! Szuper volt! A jog vizsgám 3-as lett! Ahhoz képest egész jó, hogy nem volt sok időm rá tanulni! De azért bíztam picit jobba! És holnap szervezeti kommunikáció vizsga! :S Nem akarooom!!! :'(

De a mai nap leglényegesebb momentuma, hogy nagyon boldog szülinapot kívánok az én Fillemnek!!! ♥♥♥

Na bocsánat, hogy csak ennyit írtam, de kárpótlásul kaptok képeket, meg vidit! ☻

A szülinapi képet meg lefelejtettem! Én marha... Pedig a House oldalra belinkeltem...innen meg kihagytam. :/ Bocsánat! :$

 

Anno: Carrie, Charlotte, Samantha, Miranda

A "menylegények" és Liza Minelli

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A karaoke

Abudabiban

Samantha és Miley

Samantha, Miranda, Carrie és Charlotte

És akkor a videóm:

 

Bye Daisy

 

1 komment

Címkék: szülinap képek események vidi

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr632062772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2010.06.07. 14:02:44

Köszi szépen itt is! :P :x
süti beállítások módosítása