2010.12.31.
17:17

Írta: DaisyB

Boldog Karácsonyt és B.Ú.É.K!

Sziasztok!

Hű aztamindenit, mikor jártam már erre! Pedig én akartam! Na egy gyors összefoglaló az ünnepekről, aztán már futok is tovább...

Az ünnepek egy szomorú hírrel kezdődött: Rexike a kutyusom, aki történetesen már nem volt az enyém, mert mikor elköltöztünk keresztanyuméknak otthagytuk, de mégiscsak én találtam kicsinek, én láttam felnőni, szóval még azért az enyémnek tartottam 23.-án, reggelre elhúnyt. :( Öreg volt már kb 14 éves. Sajnos a karácsonyt már nem várta meg. :( Nyugodj békében Rexike!!!

Aztán a karácsony előtti hét nekem sütéssel telt. Mentem segítettem mamának sütni, sütöttünk zserbót, meg karamellás pitét. Otthon pedig csináltam 2 tepsi sajtos pogit, meg anyával közösen brownit (asszem így kell írni).

Aztán jött a 24.-e és a szent este! És családi hangulata remekül telt a karácsonyom. Kaptam lávalámpát!!! Ennek örültem a legjobban! ☺

Aztán 25.-én jöttek mostohatesómék és kiderült, hogy májusban esküvőre megyek! ☺

És 26.-án végre sikerült kialudnom magamat. Hosszú volt a hét, és nem aludtam túl sokat.

Aztán pár nap pihi, miközben megérkezett a médiatöri vizsgám eredménye: 4-es lett!!! ☺

29.-én jöttem vissza Egerbe és tegnap pedig szülinapja volt Szivecskének!!! Sütöttem neki citromkrémtortát! És egybemaradt a tortaaaa! És ehető volt! Jó sok citrommal, teli c-vitaminnal! ☺

És most pedig itt ülök köntösbe és fejemen a csavarókkal és Szivecske szerint úgy nézek ki, mint Szörnyella de Frász! xD Jó szilveszter lesz ez, én leszek az ilyesztgetős néni! xD

Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok a blogom minden kedves olvasójának! És köszönöm, hogy olvassátok szerény életem hülyeségeit! ♥

 

 

Bye Daisy

5 komment

Címkék: szülinap karácsony lávalámpa szilveszter eljegyzés rexi médiatöri

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr732550946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.12.31. 18:17:25

Szerény életed hülyeségeit... Na majd adok én neked! :P
Rexidet nagyon sajnálom!!!!! Szép kutyus volt. :( És szép kort élt meg, az enyém is majdnem 11 éves volt... És idén mindketten elmentek... :(
Látom nekmcsak én voltam így a sütögetéssel...hogy agyba-főbe... :D Am tetszik a lámpád! ;)

BÚÉK neked, és azért ne ijesztegess halálra mindenkit a bulin! Amúgy meg úgyis te leszel a legszebb! :P :x

Nagymacsek 2010.12.31. 18:18:23

Ja igen, és gratula a médiatöridért!!! Okos kis kukacz. :)

DaisyB 2011.01.01. 21:05:33

@Nagymacsek: És sikerült nem halálra ijesztenem mindenkit! :D B.Ú.É.K!!! :x ♥

Bastet M.D 2011.01.03. 18:27:07

Hejj de jó az a lámpa!!! :D
És R.I.P Rexi!!!
És Chérie, mi az hogy zserbóóó?? Talán gerbeaud, csak franciásan! :P

Nincs Szörnyellás kép? Esetleg kapcsolótáblával a fülében? Üzenem Szivecskének, hogy boldog szülinapot!

És gratula a jegyhez!!!
:x :x :x

DaisyB 2011.01.03. 19:17:33

@Bastet M.D: Ugye, ugye milyen jó a lámpám? O.O
Jajj én kérek elnézést... a franciatanár nem mondta h kell írni! :$ De most már megjegyeztem! GERBEAUD! *büszkefej* Látod, mindenhol feltűnik nállam a francia! :P
Na jó, titkon elrejtve van egy szörnyellás képem, de ssss! xD
És átadom neki az üzenetet! :)
És kösziiii! :x :x :x ♥ ♥ ♥
süti beállítások módosítása