2010.12.12.
00:58

Írta: DaisyB

ÉlménybeXámoló

Sziasztok!

Jó tudom gagyi cím lett, de nem jutott eszembe jobb! És ez már utal is a tartalomra...már amennyire. Jó ok, inkább elkezdem.

Szóval szerda délután Szivecskével felültünk a Pesti gyorsra. Miért is? Hát az egy hosszú sztori...kezdjük a legelején.

Tehát kb 2 héttel ezelőtt értesültem arról, hogy az X-Faktor klubkoncertre nem venni, hanem nyerni lehet a jegyeket. Ígyhát részt is vettem a meghirdetett játékba. A játékot péntek 13 órától hétfő 15 óráig hirdették meg. A lényeg az volt, hogy valami olyan produktumot kellett létrehozni, ami kreatív volt, a tehetségkutatóval és a corvinnal kapcsolatosnak kellett lennie, de nem lehetett az X-Faktor logója benne. És az a 75 nyert 2 jegyet, aki a legkevesebb lájkot kapta. Nos én ugye úgy tanultam, hogy fer játékot játszunk, ha játszunk, vasárnap elkészítettem a képem és fel is töltöttem. Így természesen hétfőre már volt vagy 45 lájkom...mert az etikátlan játékosok végig lájkolták mindenkiét, majd ő szépen 3 előtt 2 perccel feltöltötte, kapott rá 3 lájkot és nyert... :S

De én már annyira beleéltem magam, hogy mikor nem nyertem és megtudtam, hogy az üvegfalon keresztül is lehet hallani és látni őket, sőt még autogrammot is osztanak nekünk nem volt kérdés: Fel kellett mennem! ☺ Szivecskét pedig imádom, amiért jött velem és követett a hülyeségembe! ♥

Így tehát fél 3-kor el is indultunk a vonattal Budapestre! Persze a vonatút alatt be nem állt a szánk, én alapból is pörögtem, bár a fél napos költségszámítás még indulás előtt csöppet leszívta az agyam, így ittam is egy energiaitalt és hát...lelőni nem lehetett. ☺

Fél 6-ra már a Corvin Bevásárlóközpontban voltunk. Kicsit körbe néztünk, aztán kimentünk és le lettem fényképezve Nikolassal! Na jó, csak a papír másával... Aztán visszamentünk és az üvegfalnál elfoglaltuk jól megérdemelt helyünket! Egy óra múlva kb Ma Chérie is megjelent, beugrott egy nagy ölelésre. Meg végre két szivem csücskét betudtam mutatni egymásnak! ♥ Aztán sajnos ő ment is tovább...franc zh. :@

Egy félóra múlva pedig már csak arra lettem figyelmes, hogy sikítozások és "ott van zsoltika" kijelentések terjengenek a levegőbe. Persze a legnagyon szám nállam mégis az "ott van Nikolaaaaaaaas" volt. Így hát tolongtunk az autogrammokért. Hármassával adtuk a füzetet az énekeseknek. Szereztem autogrammot Fannitól, a Non Stoptól, Marianntól, Norbitól és Nikotóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóól! Sajnos a közös kép elmaradt, mert nem fértem az első sorba, meg aláírást is épphogy kaptunk, mert már mentek is vissza, de azért a Nikoval lefolytatott párbeszédet megéri leírnom...márcsak a röhögés miatt is:

Odaadom az én füzetem is a kupac tetejére.

Niko: Ez kinek?

Én: Nekeeeeeeem! (xD)

Felnéz, majd...

Én: Jah, Bettinek!

Hát nem is én lettem volna! xD Aztán bementek és elkezdődött a koncert! Annyira jó volt! Tök jó helyen is álltunk, tehát a színpadot tök jól láttuk, meg a hatalmas hangszórók segítségével hallottunk is mindent! És annyira édesek voltak, mert nem csak a jegyekkel rendelkezőknek énekeltek, hanem az üvegfalhoz is odajöttek hozzánk! És így tudtam képeket is csinálni róluk, meg hajjaj Nikonál milyeneket sikítottam... :P Nem, nem leszek lassan 20...még csak 13 vagyok! (legalábbis azon a szinten állok xD) És mindenki ott volt, mindenki énekelt, meg a legvégén voltak közös éneklések is és azok is annyira jók voltak! Áááá, iszonyat jól éreztem magam! Egyetlen hiányérzetem a közös kép maradt, de azt majd jövőhéten bepótolom! :P Na jó, jövőhéten csak akkor megyek, ha tényleg nyerek jegyet! De akkor már közös kép nélkül nem térek haza! ☺

És akkor rakok be néhány képet azok közül, amiket csináltam ott! ☺

 

 

 

 

Bye Daisy

19 komment

Címkék: x faktor klubkoncert

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr602510134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2010.12.12. 02:20:53

Jaj Anyuci örülök, h jól érezted magad ♥ És most már csaljál Te is :D De vigyázz, mert sztem még sokan lesznek így.. Szal az ucsó percekben nagyon izgis lesz :D Remélem, bírni fogja a rendszer :O Úgyhogy sok szerencsét hozzá ;) Tudat alatt Nikolas is szeretné, hogy nyerj és legyen közös képetek ;D Az autogramos rész még mindig a kedvencem :P Gigalájk :D ♥♥♥

DaisyB 2010.12.12. 02:26:49

@KRiszti: Hát most gyorsasági verseny lesz, szóval abba nem igazán tudok csalni, csak annyit, hogy ott dekkolok és elsőként küldöm el a Corvin szót a bejegyzéshez! :D És tetszik ez a "Tudat alatt Nikolas is szeretné, hogy nyerj és legyen közös képetek" Nállam ez a Gigalájk! :D És örülök, hogy gigalájkos élményt szerzek az autogrammos résszel! :D :x :x :x ♥♥♥

KRiszti 2010.12.12. 02:29:34

Jaa, hogy most más lesz.. Na akkor hajrá villámkezű! :D 75-be csak beleférsz :) Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet az a mondat :D :x

Bastet M.D 2010.12.12. 23:19:23

Ááááááááááá Chérie, ha ezt előre tudom, akkor ottmaradok :D Az évszázad párbeszéde :D XD Annyira előttem a van a jelenet :D De azt is érdemes lenne leírni, amit a telóban meséltél a Norbis autogrammról :D :D :D Megérdemli a lányod, hogy tudja milyen anyja van :D <3 <3 <3

És igen, francos zh... de legalább ötös lett :P Az is valami :D

DaisyB 2010.12.13. 00:35:54

@Bastet M.D: Látod-látod miről maradtál le? xD
Ja igen a norbis:
Előttem a kiscsaj odaszól: 2-őt írjál rá. Én odaadom a füzetem:
Én: 3-at légyszives!
Norbi: Komoly?
Én: Aha!
Norbi: Hűha...
Vagy valami ilyesmi volt. :D Ez az emlék már homályosodik :P De azért milyen már, hogy Niko fan vagyok és erre Norbitól kérek 3-at? xD Hiába a szivem. Mellesleg a füzetembe még mindig ott van a 3, mert úgy írta alá, hogy a másik oldalán Marriann aláírása van, így csak egyet tudok kivágni. De megoldottuk, mert Csenge az övét odaadta csoporttársamnak, a kivágható megy Chérie Neked és nekem meg marad 2... De jó nekem! xD
És jujj de ügyes vagy! És amúgy meg mit mondtam a Corvinba neked? Na mit? "úgyis 5-ös lesz, mert okos vagy!" Látod én tudtam! :D :x :x :x ♥♥♥

Nagymacsek 2010.12.13. 23:25:09

Wááá, Angyalszemű olyan jó olvasni, hogy ilyen tök jó dolgokban volt részed! Úgy örülök, hogy ott tudtál lenni! ^^ Még ha közös kép nem is lett. Ami késik, nem múlik! ;) A lényeg az élmény úgyis, az meg megvolt ugye... :P És én is megnéztem volna azokat a kis párbeszédes jeleneteket! Nyugodj meg, nem csak te tudsz ilyeneket produkálni... :P

DaisyB 2010.12.13. 23:33:42

@Nagymacsek: Az élmény az megvolt, de még mennyire! Ezt már senki nem veheti el tőlem! :) Majd legközelebb előadom a párbeszédes részeket Nektek jó? :D De azért megnyugtat, hogy nem csak én bénázok ilyen vicceseket! xD :x :x :x ♥♥♥

KRiszti 2010.12.14. 00:01:00

Lool Maman hát ezt nem is mondtad! Még jó, hogy vannak, akik szemmel tartanak.. :D De "Én" néven kérhettél volna sokat Nikolastól is xDD

DaisyB 2010.12.14. 00:13:33

@KRiszti: Igen, ezt elfelejtettem. :$ Sőt amúgy most jutott eszembe, hogy még azt sem meséltem senkinek, hogy Norbi vetkőzött...láttam izmos felsőtestét! Na Chérie, megérte elmenni? :P
Akkor inkább egy névreszoló Nikotól, mint sok névnélküli! :D

Nagymacsek 2010.12.14. 06:31:08

Wááá, Norbi ledobálta a ruháit nektek?! Ezt miért nem említetted?!!!! :P Hát komolyan, a legjobb részeket hagyod ki, ejnye-bejnye! :D
Amúgy meg, az "Én" kezdetű autogram azért jó, mert újra fel lehet használni. Ha már eleget nézegetted, csak odaadod vkinek, hogy "nézd, ezt CSAK NEKED hoztam!!!" :D

DaisyB 2010.12.14. 07:41:36

@Nagymacsek: Ez a taktikám! Olvasd el az apróbetús részt is, magyarán a kommenteket, mert ott árulom el a legjobb részeket! xD Na jó, szimplán csak kifelejtettem, mert lyukas az agyam! xD Mondjuk ha Niko vetkőzött volna, azt tuti nem felejtem ki... :P Am úgy volt, hogy elszőször levette az ingét, elhajította, majd a legvégén a trikóját is felhúzta és így látni lehetett az egész felsőtestét! :D
Hmm nem is rossz ez az "Én" autogram...csak attól függ kitől, mert Nikoét tuti nem adom másnak! :P :D
Jah és nem megyek a héten, nem nyertem jegyet, szóval tanulhatok! Oh, yee... :S De legalább teljesen megérte múlthéten felmenni és átélni az egészet! :)

Nagymacsek 2010.12.14. 16:56:23

Óh, franc... :((( Fene egye a tisztességtelen bandát!!! Bezzeg te... De hát mit is tehetne az, aki egy angyalka, ugye? :) Az nem játszhat csakis a szabályok szerint! De azért ha már felszabadult az időd, ne csak tanulásra költsd! ;) Mostanság én sem teszem, pedig nálam ez nagy szó... :D

DaisyB 2010.12.14. 19:06:40

@Nagymacsek: Hát most nem mondhatom rájuk, hogy csaltak végülis, mert gyorsasági verseny volt...most a netem okolom, ami tegnapra tökre belassult, kb a harmincadára csökkent a netsebességem. :/ De ma reggelre már visszajött és ma is volt egy játék, de nem voltam elég gyors így sem. Bár mondjuk az érdekes, hogy valaki így 6 jegyet nyert, vagyis mind3 alkalommal benne volt a 25 leggyorsabba. Na mind1.
Azért engem nem kell félteni, hogy csak tanulok...pedig most tényleg kéne, mert csütörtökön vizsga. :S

Bastet M.D 2010.12.14. 20:31:34

O.O és csak most mondoooooooood???????????
És hol van róla a dokumentált fényképes bizonyíték???????

DaisyB 2010.12.14. 20:47:57

@Bastet M.D: Ööö... Most néztem át, csak az inglevételesről van kép, a trikófelhúzósról nincs. :$ Asszem akkor ott sokkot kaptam, vagy nem tom! xD Na de majd mindjárt mennek a Norbis képek! Csináltam egy csomót Neked! :x

KRiszti 2010.12.14. 20:48:37

Ejnye Anyuci, karácsonyra cavintont kapsz :D Elfelejted a legfontosabb dolgokat xD Szóval jó teste van? Höhö :P :D
Franc, csak csaltak a szennyek, ha mind a hárman részt vettek! De a szervezők ne lennének olyan sötétek, h egy embernek nem adnak ennyit.. -.-" Na mindegy, majd legközelebb, lesz még fellépése, és arra elmész ;) :x

DaisyB 2010.12.14. 21:11:08

@KRiszti: Basszus lehet, hogy jól jönne egy kis Cavinton am tényleg! xD Hát, h jó teste, végülis mivel vékony ugye, ezért látszódtak a kockái. :P
Hát a szabályzatba nem írták, hogy többet nem lehet nyerni, így az ismerősei jól jártak...
Ha tehetném mennék a 22.-ei, vagy 23.-ai nagy X-faktor koncertre, csak az már pénzes, és akkor karácsonyi ajándékot senki nem kapna. Vagy mindenki ezt kap, jön az egész család! xD
De majd kivárom a Niko koncit, ahol csak ő lesz és jajj *.* :D

KRiszti 2010.12.14. 22:31:14

Na az lesz ám a jó ;P

Nagymacsek 2010.12.15. 07:35:46

Ki tudja, lehet örülne a család egy közös kari-bulinak!!! :D
süti beállítások módosítása