2010.09.20.
00:22

Írta: DaisyB

Csengének, hogy addig se kelljen munkanaplót írnia :P

Sziasztok!

Nos hát jó rég nem blogoltam. Megkezdődött nekem is az újabb tanévem, túlvagyok az 1. héten, az időt tekintve már megkezdődött a második. Mit is írjak? Hmm...

A Magyar Dal Napja alkalmából rendezett koncertsorozat szuper volt. Szinte egész nap a városban voltunk és hol egyik, hol másik koncertet hallgattuk, vagy épp Szivecskénél, vagy nállam teáztunk, és ettünk. Jó hosszú nap volt az a végére azért rendesen elfáradtam, de megérte! ☻

Hétfőn és kedden voltunk partyzni Szivecskével a Residentbe meg a Brodadwayba. Jó volt, jól éreztem magam. Majd még megismételjük! ;) Aztán sikerült átpakolnom az óráimat úgy, hogy egyáltalán nincs ütközésem jeeeee! Péntekre vásárlást terveztünk, de az eső annyira szakadt, hogy inkább maradtunk otthon a fenekünkön. Jobb is, nem hiányzott volna egy szarrá ázás. Aztán tegnap voltunk városismereti versenyen, ahol... (dobpergés)... 2.-ok lettünk! *büszkefej* Van érmem is ám:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán még benéztünk a SINOSZ buszra és megtanultunk egy jelet, valamit meghallgattuk, hogy milyen szinten hall egy halláskárosult személy. Utánna pörgettünk erénykereket, nekem a nemeslelkűség jött ki, elvileg tegnap nemeslelkűnek kellett lennem, nem tudom mennyire sikerült ezt betartanom. :$ Mindenestre az idézetem: "Szeressük az embereket, mert ez a legjobb módja annak, hogy megértsük őket. Felszabadultan és nemeslelkűen segítsünk másokon, mert ez a legjobb módja annak, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben." /Delia S. Guzmán/

Aztán este 6-ra pedig mentünk az uszodába és szinkronúszást néztünk. Fantasztikusan jó volt. *.* Egész fél 9-ig tartott.

Ma pedig ismét Szivecskééknél kezdtem a napom (már szinte ott lakom ☻) megpróbálkoztam egy router telepítéssel...több kevesebb sikerrel. Ja, de utánna búcsúból kaptam ilyen hosszú gumicukor izét. xD Nevét nem tudom, csak azt, hogy finom! ☻

És a legjobban a holnap hajnali 2-őt várom! House premier!!! ♥♥♥ Ááá alig várom! ^^

Muszáj beraknom egy promót...legyen az egyik kedvencem! ☻

 

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: party house órák szinkronúszás szivecske városismereti koncik routertelepítés

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr302309030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása