2010.07.06.
00:38

Írta: DaisyB

A szabadság íze

Sziasztok!

Na végre elkezdtem a szünetre kitűzött dolgokat. Történetesen olvastam, filmeztem, neteztem egyszóval pihiztem.

Valamelyik nap csak ültem a tv előtt és klippeket néztem. Hát mit ne mondjak, egy olyan klippel nem találkoztam amiben ne lett volna erotikus tartalom. Legyen az egy csók, vagy egy erotikus tánc, de akár egy aktus imitálása is. Ténylegesen felmerült bennem a kérdés: valójában ezt akarjuk látni? Erre vágyunk mi emberek? Hát én nem. Így rájöttem, hogy miért hanyagoltam már egy jó ideje a klippeket. Maradok inkább annál, hogy meghallgatom a zenéket és inkább nem nézek hozzá klippeket, mert az elrontja az összképet. És ugyanezen pillanatomban tört ki belőlem az a megállapítás, hogy az emberek gyorsan változnak. Főleg a sztárok! Gondolta volna valaki, hogy ebből:

 

Egyszer ez lesz:

 

Nem mintha az első klippbe nem lenne erotika, de hát na...felnőtt a kiscsaj! Mellesleg le kell szögeznem, hogy mindkét számot szeretem. A zenét!

Bár igazából ki gondolta volna, hogy egyszer ebből a cuki kiskölyökből én leszek nem de? ☻

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán néztem 3 filmet is: Villámtolvaj, Percy Jackson és az Olimposziak; Agora és X-akták: Hinni akarok. Az 1. nagyon tetszett, jó volt ahogy a modern korba behozták az isteneket és a félisteneket. Mondjuk nagyot néztem mikor Pierce Brosnan-t megláttam Kentaurként. De jó volt. Az Agora már kevésbé tetszett. Történelmi film volt, de a legzavaróbb, hogy feliratos és a fehér felirat világos háttéren elég nehezen olvasható volt. :S És aztán az X-akták. Újabban erre vagyok rákattanva és sikerült megszereznem a legújabb filmet belőle: a Hinni akarok-at. Épp azon nevettem, hogy a sorozatba pont várom, hogy összejöjjenek ebben a filmben pedig már a szakításnál járunk. Hát ez az én szerencsém! xD Mondjuk tetszett a film, de a sorozat eredeti témájától, konkrétan az x-aktáktól eléggé eltért. Az egyedüli x-nek nevezhető dolog talán a látnok léte volt. De ettől függetlenül jó kis film volt ez is.

Na most kicsit bőlére eresztettem, de már megfogalmaztam magamban pár napja, szóval összejött minden! ☻

 

Bye Daisy

2 komment

Címkék: kép filmek klippek

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr782132301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2010.07.18. 21:36:56

Jajj de cukíííííííí! Áááááá megzabállak!!!!!!! <3 <3 <3 <3

És, igen... Örülök, hogy Te is így látod a helyzetet! Büszke vagyok rád Ma Chérie! Maradj mindíg ilyen!!! Boldog vagyok, hogy a sok hányadtatás után is ilyen tisztaszívű, mosojgós, vidám és tündéri maradtál! És még boldogabb vagyok, hogy Ma Chériem vagy!!!!!

Az X-files meg a személyes kedvencem!!!! Jaaa és a Hinni akarokhoz szerezd meg a bakiparádét!!!!!! Kifekszel rajta!!!!!

Szeretlek!!!!! <3 <3 <3 <3

DaisyB 2010.07.18. 21:58:27

Megzabálsz? Te, mit szólsz, inkább csak a kóstolgatáshoz? :P
És kimondhatatlanul szeretlek! És annyira örülök, hogy vagy nekem!
Na bakiparádéra meg rácuppanok! :D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
süti beállítások módosítása