2010.06.02.
00:01

Írta: DaisyB

Nem lehet minden tökéletes

Sziasztok!

Na hát megvolt az első gyakorlati napom! Jó volt, élveztem. ☺ Illetve... na jó nem minden percét! Délelőtt, mikor 2007-ig visszamenőleg a plakátokat kellett sorba rendeznem, azt hittem, hogy lassan 1-esével kitépem már a hajszálaimat! XD De eljött az 1 óra, mikor is megérkezett G. aki a pr-rel foglakozik, amit kell szerintem figyelnem (mert, hát erről tájékoztatást nem kaptunk, csak, hogy menjünk gyakorlatra és legyünk türelmesek, majd megkapjuk a dokukat... :S ). Na aztán ebédidő lévén felmentünk a színészbüfébe, ahol is mellém ült Kertész Marcella! ☺ Aztán ebédszünet után visszamentünk és beleláttam egy picit a pr munkálatokba. Holnap pedig, majd bújom az újságokat cikkek után kutatva! ☺

Mai napból még van egy kevés, így itt is nagyon boldog szülinapot Krisztiinek és nagyon boldog névnapot Lorikának!!! ♥

Uhh most látom, hogy kicsúsztam az időből! Bocsánat!

Aztán egy jó nap végén jött a szomorú valóság. Vizsgálati eredmények mamáról. Még mindig semmi nem 100%, de egyre jobban félek. Pontosabban próbálok kapaszkodni abba a vékonyka reményfonálba. Talán, ha kiírom magamból az csökkenti a nyomást. A következő sorokat ennek szentelem.

Kérlek, még ne vedd el őt! Még ne! Még szükségünk van rá. Nekünk! Neked még nem! Kérlek add, hogy ne az legyen amitől félek. Csak egy apró semmiség, amiből meggyógyul és velünk lesz még hosszú évekig. Mert még itt kell lennie. Neki még nincs itt az ideje. Én még nem engedem el őt, s ameddig én nem engedem a tied nem lehet! Így, hát ne akard magadhoz venni! Engedd, hogy még a közelébe lehessek, sokszor mosolyogjon rám, megöleljen, finomakat főzzön nekem. Könyörögve kérlek hagyd még itt nekem! Könnyem aláhull, s megpecsételi eme kérésem. Légy jó hozzám most az egyszer, és könyörgöm még ne vedd el!

Bye Daisy

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap mama névnap gyakorlat

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr922049579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása