2010.10.03.
21:52

Írta: DaisyB

Szalagavató egy kicsit másképpen

Sziasztok!

Mi is jut eszünkbe egy szalagavatóról? Szépen kiöltözve állunk, majd táncolunk, amit már hónapok óta gyakorlunk, család nézi és utánna az osztállyal elmegyünk ünnepelni, hogy túl vagyunk rajta. Hát...ez nem épp egy ilyen szalagavató volt. Szalagavató a kukaccsaláddal és ünneplés velük... valahogy így.

Kriszti kb. egy hónapja feltette nekem a kérdést, hogy elmegyek-e október 1.én a szalagavatójára. Azt feleltem meglátom, bár ekkor még nem sok reményt fűztem hozzá, mert pénzileg elég kilátástalan volt. Ám mikor láttam mennyire szeretné, hogy ott legyek az olyan hihetetlenül jól esett és nem érdekelt semmi én megfogadtam, ha törik, ha szakad én elmegyek! Így történt az, hogy én október 1.én 10.15-kor ültem a Debrecenbe induló buszon. Ráadásul express buszon! Hiába még a buszok is azt akarták, hogy ott legyek hiszen egyből azt mondták, h húzzam a hátsó felem az express-re és ne a másikra! Így felszálltam és Debrecenig meg sem áltunk, ahova fél órával hamarabb beértem, mint eredetileg lett volna. :P Egy 10 perc múlva pedig már Kriszti és Berni nyakában lóghattam. ^^ Jajj és első megállapításom az volt, hogy Berni milyen kis csini. És most esik le, hogy ő is ezt írta majdnem rólam a blogjába. Anyáááám. (félreértés ne essék nem azért írom, mert ő ezt írta, ez tényleg most esett le) Jah igen és Fillenek tényleg nagyon jól áll a hajráf. ^^ Kiemeli az édes kis pofiját. ♥

Nos aztán sokkolódtam a buszárakkal, de szerencsére a defibrilátorra nem volt szükség...vagy ha igen, akkor arra nem emlékszem! xD A buszon azt vártam, hogy mikor fog kiállni vagy az én vagy Berni fejéből egy kéz... de megúsztuk...vagy a pasi...hiába azért egy oroszlánharapás...:P xD Felértünk Berniékhez és anyááám milyen szép az a lakás! O.O Na természetesen mi volt az első mikor beléptem? Konyhaaaaaa! xD Aztán pedig rohantam a wc-re, mert mégiscsak 2 óra volt az az út...:P Belépek és anyááám az a kááád. O.O Mondjuk erre mindannyiunknak ez volt az 1. reakciója, de Bogi végül csak elfelejtette kibontani onnan! xD Nos aztán még dumáltunk és fél 2-kor Kriszti elment a fodrászhoz. Mi maradtuk, rávetettük magunkat a sajtsalira...ami olyan iszonyat finom volt! És aztán jött az sms hogy fél órával később érnek ide a többiek a vonattal. Na Bernivel mindketten átéltünk egy kisebb kiakadási fázist...én már tehetetlenségem nem is tudtam mit csináljak, így csak ültem és lestem. Kész. Na aztán eldöntöttük, hogy mi szépen átvedlünk, sminkelük és úgy megyünk értük a vasútra, hogy aztán csak nekik kelljen segítenünk a készülődésben.

Na ezek után sajtsalival telve még dumáltunk egy csomót és olyan jó volt. Beszéltünk mi suliról és mindenről, őszintén már nem is igazán tom megmondani mikről, de olyan jó volt csak ülni és lökni a szöveget Névrokonkámmal. ^^ Aztán indultunk is a vonat elé, erre megyünk 5 métert hát nem jön Kriszti a cuccával? :D De már a fodrászt ugye megjárta és annyira jól állt neki az a frizura!!! ^^ Na visszafordulás cucc ledobás és indulás vissza a buszhoz. A vasútra érve meglestük hova ér be a vonat és mentünk ki értük a peronra. Vonat pontosan érkezik (csoda!!!) de ők csak nem szállnak le. Hát ilyen nincs mondom. Telefonálok és ahogy sejtettem ők kimentek a bejárathoz. De tényleg közös ötlet volt, hogy kimnejünk a peronra nem csak az enyém! O.O De a lényeg, hogy ott voltak végreeeeee. Viki, Lilla és Bogi is!!! Áhhh kimondani nem tudom milyen öröm számomra az mikor végre újra láthatom őket és magamhoz szoríthatom! Nya hát utánna mi elkezdtünk hazafelé rohanni...vagyis már csak inkább így írom: "rohanni". Tudtuk, hogy 5-re már úgysem érünk oda tehát valahogy feleslegesnek találtuk rohanni, mert tudtuk mikorra kell úgy is ott leszünk. Kriszti meg közben már elment öltözni sminkeltetni meg előkészülni.

Felérve a lakásba mindenki megrohamozta a wc-t (és megcsodálta a KÁDat xD), aztán szendvicsekkel megtömték magukat, aztán elkészülés és indulás. Busz egészen úgy jön, ahogy Berni kinézte, a buszon rajtam kijön a "plázacica utálatom", aki ott fecserésznek mögöttünk. De aztán inkább csak befogom a szám. xD Odaérünk, de Kriszti már nem tudott kijönni értünk, neki már benn kellett lennie, sms-ben írta, hogy találjuk fel magunkat! Great. Na most mi legyen? Jah igen mindezt azért mert jegyünk az aztán nuku. xD Hát sajnos a büfé ajtaja zárva volt, de végül megtaláltuk az a bizonyos hátsó bejáratot! Muhahaha! És beszompolyogtunk. :P Viki határozottságán múlt csak, és nagy nehezen én sem röhögtem el magam! És bennt voltunk! Hát helyünk az már tényleg nem lett, de a korlátnál állva mindent láttunk. ^^ Reménykedünk, hogy Kriszti majd itt vonul el mellettünk, én meg főleg mert akkor tudok róla képet csinálni, erre persze, hogy a csarnok másik oldaláról jött! -.- De én vettem észre először! *büszkefej* Hiába csak én vagyok az anyja na! :P És mit látok meg először? Anyám milyen hatalmas sarka van a pipőnek! :O De tud ám benne menni! ^^ És szerencsére körbe jöttek így sikerült lefényképezni és milyen szééép volt! ^^ Na aztán jött a szöveg, és a szalagtűzés mikor is az összes embernek 1-esével tűzték fel és olvasták fel a nevüket és össze vissza ott skubiztam, hogy mikor lép előre Kriszti, meg füleltem mikor mondják a nevét. Jah igen azt még nem írtam 7 osztály volt, ami 270 embert jelent! De aztán feltűzték neki, mi meg tapsoltunk, ujjungtunk neki! :D Na aztán valahogy a végére juttunk az embereknek és ők elmentek átöltözni a táncokhoz addig meg mazsorettek jöttek. Én szeretem a mazsoretteket, de az 1. csoport...hát uncsi volt. Ugyanazt csinálták az egész szám alatt... :S De a kicsik ügyik voltak ám. Kis rózsaszín ruhácskába először pomponoztak, aztán az állam leesett, mikor 2 bot került a kezükbe...na azt összehangolni nekem külön világ! xD

Na aztán jöttek az osztálytáncok és Vikivel épp azt beszéltük, hogy idejöhetne Kriszti simán és miért nem jön, erre egyszercsak megjelenik mögöttünk! ^^ És most láthattam közelről is milyen szép. ^^ Aztán nem sokkal ezután jött az ő táncuk. És már én is ott izgultam, nem csak ő! :D És annyira nagyon jó volt. Övék volt a legjobb tánc, erre pont ők nem táncolták el 2x! :S Jó tudom direkt így volt megcsinálva, de akkor is többet táncolt a túloldalon mint felénk! :( Nem baj én azért kameráztam szorgosan! És olyan nagyon ügyes volt, nagyon büszke voltam rá!!! ^^ Közben a lábam már nem éreztem, de már a derekam is kezdett leszakadni a magassarkúba való álldogálástól, de nem csak nekem voltak ilyen problémáim... És a végén mikor felvonultak gyertyákkal...jajj az olyan gyönyörű volt. És pont úgy állt meg a körbemenés, hogy Kriszti pont előttünk így megint katoggtattam a gépem. ^^ És a végén kirakták, hogy CSOKI. Csak nem voltunk elég fent, hogy lefényképezzük, meg láthassuk kiolvasni. Na de ennyi hiba legyen! ☻

Na aztán vége lett az egésznek mi kimnetünk és találtunk padot leülniiiii! Hát az megváltás volt. Én már menni nem igazán tudtam, csak toporogtam. xD Na jó ez túlzás, azért fenntartottam a menés látszatát. :P Aztán Kriszti is csatlakozott hozzánk, míg ő öltözött mi sztorizgattunk. Mentünk a buszhoz, ami nem igen akart jönni, az a franc 2A meg már 2x is elment! :@ De végül felszálltunk és...hű asszem csak annyit tok rá mondani, hogy elemünkben voltunk. Nekem előjött a tengerimalac röhögés, Lilla rúdtáncot nyomott, Kriszti pedig próbált elsüllyedni, hiszen "őt itt ismerik!" xD Mellesleg már vártam, hogy a nő akit körbe vettünk mikor unja meg...hamar eljött az ideje neki! xD Végülis a busz túlélt minket mi meg megrohamoztuk Berninél a sajtsalit! Aztán átadtuk az ajándékot és megkaptam azt az arckifejezést amit vártam. Lefényképeztem az agyamba és elraktároztam! ☻ Aztán jött a szokásos dőlünk a röhögéstől és dőlnek belőlünk a poénok. A kedvencem az volt, mikor Lilla beverte a lábát és szegénykém ott nyöszörgött, de azért a ropit nyomta befelé. :D ♥ Aztán már ránk is lett szólva, hogy halkítsunk...hát nem is tom mennyire jött ez össze, de sztem ha vki külső szemmel nézett minket tuti azt mondta volna, hogy már jó pár kör alkohol bennünk van, pedig akkor még egy korty sem ment le! xD Szegény Klaudia miket gondolhatott... xD

És aztán jött a kijelentés Krisztitől: Menjünk mááááááááá'!. :D Na hát nagy nehezen összeszedtük magunkat, de ha tovább kell várni tuti bealszom Viki vállán. Megérkezvé a Füredibe valahogy éreztük, hogy nem ez lesz a mi helyünk. Először is ahova bementünk füstös, kicsi és mindannyian öregnek éreztük ott magunkat! xD Így hát kimentünk a levegőre jött az első kör, aztán bent felszabadult egy asztal. Aztán a kedvencem kb 5 perc múlva: "Régen ittunk már". xD És nem, nem én mondtam! Szóval egymást követték a körök, majd az ismerős számok megénekeltettek minket és kitaláltuk, hogy induljunk a karaoke bárba! Hát az odajutás már igen érdekesen nézett ki, ment ott waka,waka, folk és minden egyéb, na meg dance az úton...virágágyás...és egyéb nyalánkságok. Jah és gonosz automaták! De aztán csak elértünk oda, csak aztán mégsem mentünk be a belépő miatt, ami nem lett volna sok, de fölösleges. Így hát visszafordultunk és én már lassan bokrot kerestem, de még időbe eljutottunk az Ibolyába így nem pisiltem össze magam! xD Na és hát ami ott volt... ááá az fú. Jött még kör és ott volt a zenegéééép! Nyomogattuk a gombokat és hát mire másra is számíthattam volna minthogy az enyémet nem adta le. xD De igazából ez engem cseppet sem izgatott már. Csak az, hogy ott táncoltunk egymással. Aztán Chérievel bebizonyítottuk táncban, hogy mi egymáséi vunk, a pasikat őrjítve meg ezzel. :P És jött a tánc a széken/padon/asztalon. Pedig ekkora már őszintén kiment belőlünk az alkohol ez már csak a hangulat és mi hoztuk ki egymásból. Aztán egy számra eleredtek a könnyeim. Megint túl sok volt az a jó amit kaptam. De mondjuk én voltam az ügyeletes bőgőmasina! xD Szóval ott volt az első bőgésem.

Nagyon jól éreztük magunkat és én lopva pillangattam a óra felé és örömmel töltött  a tudat, hogy minden egyes perccel többet töltök velük. Aztán jött a szomorú valóság. Lilla rájött hány óra és közölte ő pedig elmegy a hajnali vonattal. Így összekaptuk magunkat olyan fél 6 körül és elindultunk vissza Berniékhez. És útközben kaptunk megint Rebbecca-t! O.O Áhh annyira gyönyörű volt ismét. És az újabb mécses ott tört el mikor Lilla és Viki együtt énkeltek. (áhh basszus most is könybe lábad a szemem). Aztán felmentünk, Lilla és Viki összecuccoltak (sajnos) és 6 körül már indultunk is a vonathoz. Bogi ott maradt, ő kidőlt az ágyon és nem volt hajlandó mozdulni. xD Mellesleg mikor visszaértünk akkor is ugyanúgy volt...leszámítva, hogy átöltözött...de hogy mibe. Hát azt ittem besz*rok, mikor megláttam! xD Nos tehát ő ott maradt mi meg indultunk a vonathoz. Éééés hajnali 6 órakkor ellenőr volt a buszon! Basszus semmikor máskor nem találkoztam ellenőrrel míg ott voltam, csak akkor. Szerencsére csak vettünk jegyet így gáz nem volt!

A vasúton az automata szintén nem szerette Lillát szegényt, de csak meglett a jegy és sajnos felkerültek a vonatra. 6.30-kor egy ilyen iszonyat jó nap és este után. És a vonat elment velük. És pontosan indult. Semmi nem kedvezett nekünk. :( Jó tudom muszáj volt elmennie Lillának, csak hát na. Önző vagyok ennyi és kevés volt az idő! :(

Aztán visszamentünk, ahogy kiléptünk a vasút ajtaján jött is a busz! Kriszti mellettem elaludt, Berni figyelte, hogy jó helyen leszálljunk, meg azt hiszem pont az érezte mint én. Én csak bámultam ki az ablakon és próbáltam megérteni, hogy a jónak miért kell hirtelen megszakadnia és hogy utálom a hiány érzetét. Kb 7-re értünk fel és kidőltünk az ágyba. És én dilis meg a plédet vettem magamnak a takaró helyett így fagyoskodtam és még beVikizni sem tudtam :(

Dél körül ébredtünk fel és nagy nehezen le is zuhanyoztunk...na mondjuk odáig eljutni sok idő volt, majd reggeli-ebéd (ki minek nevezi) és aztán meg csak punnyadtunk, illetve még ilyenkor is sikerült poénokat feldobnunk, sőt értelmet nyer számunkra a Kádi név! xD Aztán lassan összepakoltunk és én a 16.20-as busszal indultam vissza Egerbe. Sokáig integettünk egymásnak, követték a buszt! ^^ Aztán a buszon hol aludtam, hol vigyorogtam, mikor eszembe jutott egy emlékkép, hol pedig a könnyeimet nyeltem, ha arra kellett gondolnom, hogy máris vége van.

Miért van az, hogy velük olyan gyorsan, nélkülük viszont olyan lassan telik az idő? És annyira jó lenne ha mindennap magamhoz szorongathatnám mindegyikőjüket. És ugyanakkor, hogy mennyire jó is volt ez így volt benne rosz is, hiszen, akik nem lehettek ott ők meg úgy hiányoztak onnan, hiszen ők is ebbe a kuakccsaládba tartoznak és olyan rég ölelgettem meg jó párukat és úgy szeretném már őket is magamhoz ölelni jó szorosan. De ami késik az nem múlik, majd lesz ez még!

Most pedig zárom soraimat és bocsánat, hogy ilyen hosszúra és nyálasra sikeredett, de muszáj volt!

Szeretlek titeket nagyon!!! ♥

 

Bye Daisy

20 komment

Címkék: kukactali

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr442342512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.10.03. 22:40:00

Drágám, te is tudod, hogy én is pontosan úgy éreztem! =( Csak próbáltam nem belemerülni a depresszióba... Hiszem Ti még ott voltatok, és Kriszti olyan édesen durmolt, te meg olyan... nem is tudom, olyan merengősen bámultál ki az ablakon, és olyan rossz volt látni a bánatot abban a gyönyörű szemedben! Hidd el, én lettem volna a legboldogabb, ha beVikizhetsz, amint hazaértünk. De sajnos azt most nem lehetett... Ennek ellenére nem vagyok szomorú, és neked sem szabad annak lenned, mert mi legalább ott voltunk, benne voltunk, a részesei voltunk mindannak, amit ez a huszonegynéhány óra képviselt!!! Lesz még más alkalom, tudom, és akkor majd azok is ott lesznek, akik most nem voltak. Ez az egy vigasztal, ez ad erőt, amikor arra gondolok, hogy én is hány kukactalit fogok kihagyni még... =( Akkor is lesz még party Ázsiában veled, velem és a többiekkel!!! Mert másképpen egyszerűen nem tudnám elképzelni...

KRiszti 2010.10.03. 22:54:23

Óh, én meg ezt olvasva hatódtam meg.. :) Köszönöm! ♥♥♥ Ó ha tudtam volna, h ti meg ott szomorkodtok, brékeltem volna egyet részegen :DDD

DaisyB 2010.10.03. 23:32:38

@Nagymacsek: Igazad van! Nem is lógatom tovább az orrom! Vagyis megpróbálom nem lógatni! :P És csak arra gondolok, hogy ott voltunk és jó volt és még lesz ilyen nagyon-nagyon-nagyon sokszor!!! Szeretlek! ♥

DaisyB 2010.10.03. 23:34:24

@KRiszti: Hát ha ezt tudom, esküszöm fölkeltettelek volna, hogy brékelj egyet! :D Szeretlek! ♥

KRiszti 2010.10.03. 23:43:04

Majd legközelebb ;D Úgyis benne vagyok most a táncba xD Én is szeretlek! ♥

KRiszti 2010.10.03. 23:45:06

Mondjuk az táncra nem hasonlított volna, az tuti.. xDDD

DaisyB 2010.10.03. 23:49:47

Vigyázz nem felejtek! :P Behajtom! :D És ha hasonlított volna ha nem én azért megnéztem volna! ;)

KRiszti 2010.10.04. 00:02:31

Jó, de majd figyelmeztess előtte, h nézzem meg, milyen igazából xDDD És természetesen csak kellő mennyiségű alkohol után, azért józanon nem vállalnám be.. :D

DaisyB 2010.10.04. 00:04:37

@KRiszti: Ok, tehát ősziszünetbe iszunk! xD

Nagymacsek 2010.10.04. 07:43:00

:DDD A fene egye meg, hát akkor igyatok majd helyettem is, mert én a vizsgákra fogok tanulni!!! :D
Egyébként készek vagytok, röhögök, mint állat! XD

És ki ne hagyjam:

Én is szeretlek titeket!!!

DaisyB 2010.10.04. 10:03:21

@Nagymacsek: Rendben van Névrokonkám, majd a Te tiszteletedre és helyetted iszunk! xD Jah és ha Kriszti brékel, akkor felveszem és elküldöm Neked, csak, hogy le ne maradj róla! :P

Bastet M.D 2010.10.04. 11:52:28

Jajj Chérie, most meg én bőgök...

<3 <3 <3 <3

DaisyB 2010.10.04. 11:58:01

@Bastet M.D: Ó jajj most megbőgetek mindenkit? Nagy ölelés Neked Chérie és millió pusza! Szeretlek!!! ♥♥♥

KRiszti 2010.10.04. 12:20:26

Engem nem, engem nem! :D Na ne csináljátok már! Nem brékelek akkor! :J Felvenni meg nem ér, azért nyoma ne maradjon xDD Szeretlek titeket! ♥♥♥

DaisyB 2010.10.04. 12:23:29

@KRiszti: Hát de Berninek is kell a felvidítás! :P

Nagymacsek 2010.10.04. 16:03:14

Dedede, vegyétek csak föl, ennyi nekem is jár majd, ha már nem lehetek ott...

És szerintem meg a végén kiderülne, hogy tök ügyesen brékel!!!

És majd csókoljatok meg mindenkit a nevemben, különösen Fancsí-t, hogy a fene egye meg ezt a rohadt egyetemet... :/

DaisyB 2010.10.04. 18:07:34

@Nagymacsek: Meglesz Névrokonkám! ;) :x

KRiszti 2010.10.04. 18:15:22

Ja, nem mintha elengednének engem.. Még nem kérdeztem, de erősen kétséges...

DaisyB 2010.10.04. 18:18:58

@KRiszti: Na neeeee! Ott leszel és kész! :D
süti beállítások módosítása