2010.09.21.
23:48

Írta: DaisyB

House premier *.*

Sziasztok!

És végre eljött a nap amire kb 3 hónapja vártam...a House premier. 7. évad 1. rész! ♥ Hajnali kettőkor felkeltem, mert már annyit vártam rá, hogy szinte kényszerét éreztem, hogy azonnal lássam élőben. És megérte! Nagyon tetszett a rész. Viszont az nem tetszett, hogy az írók olyan érzést tartanak fenn, hogy nem biztosan fog ez működni. Pedig eddig végig mást híreszteltek... Na mind1 a lényeg, hogy azért voltak benne édes pillanatok. Pár képben a kedvenc jeleneteim:

Ááááááhw...asszem ezek mindent elmondanak.

Mást most nem is rizsázok!

 

Bye Daisy

3 komment

Címkék: képek house

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr342313861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.09.23. 19:18:23

Hmmm... Tényleg ezek voltak a legjobb jelenetek!!! :D <3 De én legjobban a Wilson vs ablak részen röhögtem halálra magam! XD

DaisyB 2010.09.23. 20:24:21

Nekem is az a favorit! xD

Bastet M.D 2010.09.24. 13:08:13

Énisénisénisénis!!!!!! XD
süti beállítások módosítása