2010.08.19.
00:11

Írta: DaisyB

Élménybeszámoló

Sziasztok!

Nos hát ez a hetem iszonyat jól kezdődött! Lehetne minden hét ilyen...nem nem volt ám célzás! :P :D Szóval Győrben voltam Kukactalin! ^^ Hol is kezdjem... az elején mi? xD

Szóval hétfő reggel 7.25-kor szálltam fel a Tiszakécskei vonatra. Kicsit korán volt, nem aludtam sokat előző este, de ez engem akkor cseppet sem érdekelt! A könyvemből oldalanként felpislantottam, hogy hol járok, meg mennyi az idő. Aztán odaértem leszálltam és rögtön kaptam egy Narikát a nyakamba! ^^ Szülőkkel mindent megbeszéltünk, aztán indultunk is a nagy útra!

Először vissza Szolnokra, aztán innen fel Pestre. A Keleti meg annyira teli volt, mindenhol alvó, fetrengő emberek voltak...mire rájöttünk, hogy most lett vége a Szigetnek! xD Persze a mi vonatunkat szinte az utolsó pillanatokba írták ki... -.- És nem, nem az én hibám volt! Végre sikerült felülnünk, a vonat olyannyira teli volt, hogy volt aki az ajtóba dőlt el. Alig mentünk fél órát, mikor is rendes kislány létemre átadtam egy akkor felszálló idős hölgynek a helyemet. Később letelepedtem a lépcsőre, majd Tatabánya után újra volt helyem. Addig meg jól "elbeszélgettünk" a nénivel és a bácsival. Viszont az odaút olyan iszonyat lassan és hosszan telt! De végül csak beértünk. Állunk a peronon, pislogok hátra hátha látok kukacot, erre mire visszanézek Narira már egy srác nyakába lóg...persze csakis Geriébe.

Aztán pár telfonnal és két peron átfutásával megtaláltuk Vikiéket is! Jól megölelgettük őket és elindultunk a térre. Ott volt a "padló...kút?" (bocsánat erre pontosan nem emlékszek :$) és szaladgáltunk a vízbe, meg lábat mostunk, meg majdhogynem belefeküdtünk a permetbe. Nari és Viki csurom víz lett, Lillával mi megúsztuk...talán jobb is, mert éjszaka akkor jégcsapok is lógtak volna rólunk...bár egy mélyhűtött konzervtől ez nem lett volna újdonság...:P xD Aztán elmentünk kávézni, a fiatalok meg...na azt pontosan nem tudom, ők hova mentek, de mentek. xD Szívószálak szét rágva...kávé a gyomorba...és vizes nadrágba fázva (már aki). Ezek után indultunk melegedni a színház elé. Időközben elég gyakran ez a mondat volt hallható: Keresünk egy kajáldát! Lillától hallhattuk mindezt és egy idő után már az én hasam is korgott, de 8-ra vártuk vissza a kis gerle párt így kivártuk. És milyen pontosak voltak! ☻ Aztán találtunk kajáldát be is ültünk a kaja jött is, na meg Rozi is aztán meg hozzá a vuk...na de ezt talán hagyjuk is.

Aztán lementünk a partra és berendezkedtünk az éjszakára...vagyis akkor még nem, mert akkor még nem tudtuk, hogy mindenünk az alvó csövikukacon fog kikötni! De megérte, mert annyira édes volt! Ha kezdtem volna megfagyni ott volt nekem a Cicám! O.O Hát hiába a macsekoknak mindig magasabb a testhője így Ő volt a radiátor. ^^ Aztán egyszer Lilla felébredt és megalkottuk a kórusunkat megvolt a szoprán a mezzo és az alt is. ☻ Jött a Mamma mia és a társai. De a kedvencünk akkor is a Rebbeca volt, bár az később került előadásra és valami hihetetlen csodálatos volt és, ahogy a víz vitte a hangot...áhh gyönyörű! Aztán jött a következő alvási szakasz Lillának. Réka is elaludt egy 5 percre, mindaddig míg le nem fordult a padról a drágám. Jött a vízválasztó hideg hajnali 2-3-4 vagy valahogy így. Felcsavartuk a radiátort! xD Aztán olyan 5 körül én is beszunyáltam egy fél órára körülbelül. 6-kor már végre világos lett és mentünk is a pékségbe reggeliért...ami szintén hideg volt, meg a cola-m is. :( Aztán padon ülve megint aludt mindenki én nem tudom mire ébredtem, de azzal a kijelentéssel nyitottam ki a szemeimet, hogy "menjünk valami meleg helyre".

Így kerültünk reggel 7-kor a mekibe. Itt történt Rékánál az emberré való átalakulás...de asszem csak nálla. Ők végül elmentek sétálni...hát hiába a szerelem fűt... engem meg a légkondi is hűtött. :@ De azért Lilla balról én jobbról dőltem Vikinek. A napocska már kezdett kisütni én voltam a hőmérő, hogy indulhatunk-e már. Aztán egyszercsak kidugtuk az orrunkat mentünk sétálni, meg játékboltba, meg antikváriumba, meg papírírószerbe, aztán egy zebránál megláttuk a piros sapit. Utánna újra 5-en kerestük fel a House lufit. Vikin láttam, hogy jön ki a nemalvás és a "nyűgi pont". Elvittem hát pisilni! xD Meg aztán felkerekedtünk és elmentünk felkeresni a Bazilikát ami ott kupolál! Aztán Lilla lett nyűgös, aki meg éhes volt, így elment enni. Viki megmutatta neki hova menjen, aztán visszajött és én meg olyan jót szunyáltam az ölébe! Mondtam már, hogy imádok vele aludni? O.O Vagy rajta...huppsz ez lehet, hogy csak ránk tartozna? :P Ejnye fagyasztott konzervdoboz! xD De az milyen vicces volt, hogy én ott dideregtem alvás közben, miközben a gyerekek meg a szökőkútba szaldgáltak, mert melegük volt? xD

Aztán lassan eljött az idő, hogy ideje volt indulni a vonathoz. Még vettünk kaját, inni, jegyet, néztünk buszindulást Lillának, aztán már azt vettem észre, hogy a vonaton ülünk és mindjárt itt a búcsú pillanata! :( És végül elindult Vikivel, Rékával és velem a vonat. Réka szerintem szívét otthagyta Győrbe. :/ Mindenestere hazafelé olyan iszonyat rövid volt az út. Kelenföldön is észre sem vettem, hogy már eltelt az a 20 perc, csak azt, hogy jön a vonat és Viki nyakába lógok. Majd ki az ablakon Rékával és újra úton voltunk Szolnok felé. Réka aludt én meg elővettem a könyvem, hogy majd olvasok...erre még az oldal végére sem érek mikor érzem, hogy a fejem esik le. xD Na elraktam hát a könyvet és inkább az ablakon kibámulást választottam. Nari olyan kis édes volt. Cegléden megálltunk ő meg felriadt, hogy: "megérkeztünk, szállunk?" És már fogta is a táskáját. Mondom nyugi még van 20 percünk, le ne szállj nekem! ☻ Aztán csak beértünk Szolnokra...kiültünk a szökőkúthoz, majd a padra, majd jöttek a szülők és az én popim is hazaszállították! ^^ Itthon aztán egy vacsi, egy forró fürdő és pár sor olvasás után be is szunyáltam. Az álmomra pontosan nem emlékszem, de mintha még Győrben lettem volna velük. És míg ott voltunk, annyira hiányoztak a többiek is, akik nem voltak. Emlegettük őket rendszeresen. Na de majd legközelebb! ;) Hiányoztok drágáim!!! ♥

 

Bye Daisy

11 komment

Címkék: kukactali

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr282231894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KRiszti 2010.08.19. 00:48:29

Jaaaj *-* De jó volt nektek! *sárgulsárgul* Tök jó volt olvasni ezt a beszámolót :) Taliiit akaroook :'( De legyen ott mindenki! :(

DaisyB 2010.08.19. 13:13:44

Én is azt akarok!!! Nem szeretem a hiány érzetét! :'(

Bastet M.D 2010.08.19. 14:07:55

Jujj ez nagyon jó volt :) Majd ha lesz egy kis időm megint firkantok én is egy saját verziót, mint a múltkor :P Az a kár hogy hanghatást nem lehet ide berakni, mert azt nem lehet érzékeltetni, amikor Nari puff :P Meg amikor Lilla kibújt a gubóból és előadta a táncos cigánykerekes műsorát, meg Gerit a falon :P Sőt a Te francia dalolászásod is lemaradt, meg a hülye macskák. :P Meg szólj rám,hogy ne feledjem megírni miről beszélt a szomszéd tábor, gerivel akkorát kacagtunk a reszelős dolgon :P

KRiszti 2010.08.19. 15:57:30

Dejóóóóó! Olyan jó az ilyeneket olvasni. Most meg legalább megtudom belőle, h mit műveltetek :P

DaisyB 2010.08.19. 20:24:57

Jójójó! Várom a Te verziód! ^^ Hanghatással megspékelve lenne az igazi ehhez kétség nem fér! Bár remélhetőleg az én francia dalolászásomból inkább Lara Fabian hallatszott! Ugye? Mondd, hogy ugye! xD Jah és Cica! Ne felejtsd el megírni a szomszéd tábor reszelősét! :P

Nagymacsek 2010.08.19. 22:00:26

Jajj, Drágáim! <3
Csatlakozom a Maffiámhoz a sárgulásban... :/ Megpusztulok, akivel nem találkoztam még eddig, azt azért akarom látni, akivel meg már találkoztam, azt azért!!! <3<3<3
A nyár nekem veletek kezdődött, és mindjárt végre, és rossz, mert közeledik a suli, de még rosszabb, hogy azóta nem láttalak Titeket!
Nagyon-nagyon szeretem mindannyiótokat!
"Virtuális macsek-ölelés"<3

DaisyB 2010.08.19. 22:23:19

Óóóó Nagycica! Te is úgy hiányzooool!!! :( De majd még sort kerítünk rá, hogy egymásba botoljunk a közeljövőben jóóó? O.O "reölelés" ♥♥♥

Nagymacsek 2010.08.20. 22:19:45

Botoljunk, léccilécci, botoljunk... O.O ♥♥♥

DaisyB 2010.08.20. 23:17:35

*botolbotol...te merre botolsz?! :D ♥

Nagymacsek 2010.08.21. 22:16:47

Épp felváltva botolok Ázsia és Miskócia között!!! *-*

DaisyB 2010.08.21. 23:08:21

Miért olyan messze? O.O :(
süti beállítások módosítása