2010.08.08.
23:38

Írta: DaisyB

:(

Sziasztok!

Hát eljött a napja... a napja, hogy elkellett válnom a 2 drágaságtól: Cirmitől és Foltitól. A környékre elsétáltunk és egy szimpatikus házhoz, ahova előtte láttunk egy cicát bemenni betettük őket. Remélem befogadják őket, és kapnak olyan sok szeretet, mint tőlünk kaptak, és jó életük lesz. A legfájdalmasabb az volt, mikor miután betettük őket és elindultunk, már az utca végén jártunk, mikor Cirmike kibújt a kerítés alól és nézett utánnunk. A szívem is belesajdult és azt hiszem ott abban a pillanatban búcsúztam el tőle igazán. Nagyon hiányoznak és még fognak is. De addig is kárpótol Hócipő és az anyukája Maszat. Hócipő olyan édes volt. Általában ő nem az a bújós típus, de mikor hazajöttünk felkaptam az ölembe és kaptam a dorombolást. Aztán persze lekéreckedett. De egy olyan fél óra múlva jött oda hozzám az anyjával együtt udvarolva, dörgölőzve és dorombolva.

Tulajdonképpen, azt hiszem, most mást nem is akarok írni, inkább kaptok még néhány képet.

Itt még együtt a család

Még együtt a három testvér

Cirmi ♥

Folti ♥

És az utolsó kép róluk...

 

Bye Daisy

4 komment

Címkék: cirmi folti

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr1002208438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagymacsek 2010.08.10. 20:13:51

Jajj,Drága Névrokonkám! =( Tudom milyen ez... Én is megkaptam a kutyusokkal, meg most Rexxel is... =( Szörnyű dolog az biztos. De tény, hogy bár ha rajtunk múlna, mindet megtartanánk, legyen az egy, három, vagy tizenegy. De sajnos ezt nem lehet... Ne búsulj, fordítsd a szeretetedet arra a két kis tündérre, aki megmaradt Neked! Idővel jobb lesz meglátod. És hogy tudd, biztosan befogadja valaki őket, és jó soruk lesz. <3<3<3

DaisyB 2010.08.10. 22:00:06

Köszönöm Névrokonkám!!! Nagyon remélem, hogy jól érzik magukat! :) ♥♥♥ :x :x :x

Bastet M.D 2010.08.18. 15:48:33

Jaj, de tündériek! Én is úgy szeretnék cicát, de ide nem akarok mert az kínzás lenne nekik :( Cirmit elfogadtam volna, de Hócipő a legédesebb... utánad! <3

DaisyB 2010.08.18. 16:42:41

Mijáúúú! ^^ De én meg csak utánnad jövök Cicám!!! ♥ :x
süti beállítások módosítása