2010.05.27.
18:09

Írta: DaisyB

Hello

Sziasztok!

Daisy Brightmore vagyok, vagyis eredetileg nem ezen a néven születtem, de, ha oldalra pillantasz, erre is adtam magyarázatot! :D Már régebben terveztem, hogy csinálok magamnak egy blogot, de a megvalósításig csak most jutottam el. Nem is tudom, hogy lesznek-e olvasóim, de SRF! (aki érti, érti ;D) Itt, kis mindennapjaimról olvashatsz, szerencsétlenkedéseimről és örömeimről! Remélem nem lesz túl unalmas, bár azért mindig történik velem valami szórakoztató. Hmmm... lehet szerencsésebb csillagzat alá kellett volna születnem? Na, hát nem is húznám tovább a szót. Talán még annyit, hogy főiskolás vagyok, jelenleg is vizsgákra készülök. Még valami: az oldalamra feltettem az anno fanfic versenyre írt fickem! Véleményeket az ott lévő fórumba várom! ;) A link: http://www.daisybrightmore.sokoldal.hu/fooldal                                               Azt hiszem elsőre ennyi elég is belőlem!

 

Bye Daisy

 

 

 

2 komment

Címkék: bemutatkozás új fic

A bejegyzés trackback címe:

https://daisybrightmore.blog.hu/api/trackback/id/tr512036077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastet M.D 2010.05.28. 15:31:10

Belőled soha nem elég Chérie!!! ♥♥♥♥

DaisyB 2010.05.28. 15:38:16

Köszönöm! Imádlak! ♥♥♥
süti beállítások módosítása